• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень в будівлі Гніванського закладу дошкільної освіти №5 по вул. Промислова, 22 в м. Гнівань, Вінницької області

Завершена

4 798 964.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період уточнення: 31.12.2021 13:31 - 06.01.2022 00:00
Відповідь надана

технічна частина

Номер: f7b5fdb7a3a64302862985be6ce318de
Дата опублікування: 04.01.2022 14:07
Опис: Доброго дня! Згідно НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р №28 , п.5.1. "Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію." Прошу Вас надати Відомість ресурсів чи файл .ims з нульовими цінами
Відповідь: Доброго дня! По даному питанню замовником внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 10.01.2022 16:40
Відповідь надана

аналогічний договір

Номер: ee265c1d451146178d0af8640d641981
Дата опублікування: 04.01.2022 13:28
Опис: В примітці до п. 3.1. додатку 1 до ТД Замовником визначено, що під виразом виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), слід розуміти виконання робіт близьких за характером до робіт що закуповуються замовником та які зазначені в Додатку 3 до тендерної документації, укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів та/або інформація про які знаходиться в публічному доступі. Учасник повинен здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори). Тобто аналогічним договором має бути лише договір, який укладений за результатами електронних торгів та/або інформація про які знаходиться в публічному доступі. Інформація про договори укладені за результатами електронних торгів стосується лише договорів укладених з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, державними підприємствами або суб’єктами господарювання, які фінансуються за рахунок місцевих або державних бюджетів. Учасник вважає, дану вимогу Замовника такою, що є дискримінаційною, адже штучно обмежує кількість потенційних учасників даної закупівлі. Адже участь у ній зможуть взяти лише Учасники, які брали участь в публічних закупівлях, відкидаючи можливість брати участь в закупівлі учасників, які виконували роботи по предмету закупівлі на комерційних основах. Просимо внести зміни до додатку 1 до ТД, а саме: виключити з примітки до п. 3.1. твердження, що аналогічним буде вважати договір, який укладений за результатами електронних торгів та або інформація про який знаходиться в публічному доступі.
Відповідь: Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) (далі - Закон). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація, згідно з умовами Закону, містить перелік, зміст та порядок подання документів, що мають міститись у складі тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація Замовника розроблена з дотримання всіх принципів закупівель та вимог передбачених чинним законодавством в сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним(кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (файлів)що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації). Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема: довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена учасником за встановленою формою. Під виразом виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), слід розуміти виконання робіт близьких за характером до робіт що закуповуються замовником та які зазначені в Додатку 3 до тендерної документації, укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів та/або інформація про які знаходиться в публічному доступі. Учасник повинен здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори). Хочемо зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями. Тобто, це досить оціночна категорія і досить складно визначити за якими ознаками можливо віднести відповідний договір до аналогічного, наприклад, за ознакою статусу суб’єкта господарювання, за ознакою використаних коштів, за предметом договору, залежно від істотних умов (умови розрахунків, умови оплати, умови поставки), тощо. При складанні тендерної документації Замовник скористався роз’ясненнями Уповноваженого органу з питань публічних закупівель – Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлював вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Дата відповіді: 10.01.2022 16:40
Відповідь надана

обстеження об"єкту та акт огляду

Номер: 39d5cd537e3a418596be5cdcb7b9a567
Дата опублікування: 04.01.2022 12:48
Опис: В п. 11 додатку 3 до ТД Замовником зазначено, що Учаснику в період роз’яснень, зазначеної замовником в оголошені про проведення процедури закупівлі, необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 10-00 до 14-00 години та підписаний акт обстеження об’єкта подати в складі тендерної пропозиції. Дана вимога є дискримінаційною та такою що порушує права інших потенційних Учасників даної закупівлі. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону, зокрема, передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога Замовника щодо обстеження об’єкту та надання в складі тендерної пропозиції акту огляду підписаного зі сторони Замовника є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об'єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до усіх суб'єктів господарювання. Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні №19223-р/пк-пз від 13.10.2020 року, у рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішенні від 13.10.2020 № 19212 та у рішенні №6298-р/пк-пз від 29.03.2021. З огляду на зазначене просимо внести зміни до додатку 3 ТД, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 31.12.2021 шляхом виключення п. 11 з додатку 3 до ТД.
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно з умовами тендерної документації Учаснику в період роз’яснень, зазначеної замовником в оголошені про проведення процедури закупівлі, необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 10-00 до 14-00 години та підписаний акт обстеження об’єкта подати в складі тендерної пропозиції. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною по відношенню до усіх суб'єктів господарювання.
Дата відповіді: 10.01.2022 16:37
Відповідь надана

щодо відомостя ресурсів

Номер: bfc4438673c843fbb110cc5bcdc71489
Дата опублікування: 04.01.2022 12:27
Опис: Доброго дня. Для об'єктивного визначення та формування максимально вигідної цінової пропозиції, просимо Вас долучити до Тендерної документації відомість ресурсів.
Відповідь: Доброго дня! По даному питанню замовником внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 10.01.2022 16:36
Відповідь надана

Щодо можливості відвідування об'єкту

Номер: b29339f241c34db6b6de5fe947ba0146
Дата опублікування: 04.01.2022 11:45
Опис: Шановний Замовнику! Для участі у закупівлі, просимо Вас погодити та забезпечити можливість відвідування і огляду об’єкта в період роз’яснень до 06.01.2022 (00:00 год), у робочі дні з 10-00 до 14-00 години, представником Учасника Фірми «Сфера» - приватного багатопрофільного малого підприємства директором Ізгоревою Оленою Адольфівною (тел. +380960056786) та за участі представника Замовника Комунальної установи «Гніванський центр з обслуговування закладів освіти».
Відповідь: По даному питанню відвідування і огляд об’єкту представником учасника фірми «Сфера» здійснено.
Дата відповіді: 10.01.2022 16:35
Відповідь надана

проект договору

Номер: e5d8b8a7b71d45a2a85942dd26b4acd2
Дата опублікування: 04.01.2022 11:08
Опис: Доброго дня. Для надання учасником в складі пропозиції заповненого проекту договору просимо розмістити його в електронній системі в форматі Word.
Відповідь: Доброго дня! Розділом 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) (далі – Закон) визначено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівль. Відповідно до статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктам авторського права та/або суміжних прав. Законом не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднювати для вільного доступу в електронній системі закупівель тендерну документацію та додатки до неї. Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf» у формат «word».
Дата відповіді: 10.01.2022 16:30