• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання адміністративних будівель

Торги не відбулися

4 050 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 251.50 UAH
Період уточнення: 31.12.2021 11:50 - 10.01.2022 00:00
Відповідь надана

невідповідність в тендерній документації

Номер: 9dcaf3d2ce09494e8691db36e8582cbc
Дата опублікування: 08.01.2022 09:25
Опис: Відповідно до п 3.5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону зазначена наступна вимога: 3)На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копію договору (договорів) щодо предмету закупівлі та копію акту (актів) про їх виконання). Під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється договір, предмет закупівлі якого за класом відповідає ДК 021:2015: 019420000-6 Газове паливо. Для підтвердження даного досвіду необхідно надати скановану копію аналогічного договору, всі додаткові угоди до договору, всі акти виконаних робіт або документи на підтвердження виконання зазначених договорів у повному обсязі Але відповідно до оголошення про проведення конкурентної процедури закупівля ( https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-31-002934-c) вами зазначено : Вид предмету закупівлі: Послуги Класифікатор та його відповідний код :ДК 021:2015:9091000-9 Послуги з прибирання Опис окремої частини або частин предмета закупівлі : 1 послуга Послуги до мережі Інтернет ( ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів) Не зрозуміло до чого в цій закупівлі ДК 021:2015: 019420000-6 Газове паливо.? та Послуги до мережі Інтернет ( ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів)? Просимо внести зміни в закупівлі відповідно до предмету закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник! Зміни до закупівлі внесені. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 08.01.2022 10:39
Відповідь надана

Період надання послуг

Номер: 9aaaca4cc7c24005831d6ad27fee79bb
Дата опублікування: 04.01.2022 11:06
Опис: Шановний Замвнику! На який період розраховувати надання послуг: 12 ,11 чи 10 місяців? Згідно з Додатком 1, у таблиці "Калькуляція вартості послуг" розрахунок потрібно вказати на 12 місяців, а в Тендерній пропозиції-вартість на 10 місяців.
Відповідь: Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 2 розділу 3 тендерної документації визначені вимоги кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у вигляді довідки, складеної у довільній формі). На підтвердження своєї відповідності наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. Пунктом 5.9 Додатку №1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження інформації учасник надає скан-копії особистих медичних книжок прибиральників приміщень (форма первинної облікової документації № 1-ОМК, затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 за № 662/23194), скан-копії посадових інструкцій із зазначенням прав, обов’язків та переліку дій під час виконання прибирання та / або інші розпорядчі документи Учасника, які підтверджують дотримання означених вимог, копії трудових книжок (перша та остання сторінки), копії договорів або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 № 489) персоналу, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 05.01.2022 13:53
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 97a4cf33a07d4753b8d83af5f3762d4d
Дата опублікування: 04.01.2022 10:47
Опис: Доброго дня! У тендерній документації на надання Послуг з прибирання адміністративних будівель вимагається підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, а саме "2) наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у вигляді довідки, складеної у довільній формі)" та згідно з Додатком №1 Замовник вимагає від Учасників підтвердження наступної інформації:- копії трудових книжок (перша та остання сторінки), копії договорів або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 № 489) персоналу, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації У зв'язку з чим, маємо запитання: наявність якої кількості працівників (та надання відповідних трудових та медичних книжок) для участі в Тендерній пропозиції необхідно предоставити Учасникам щоб задовольнити кваліфікацію Замовника ? Дякуємо!
Відповідь: Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 2 розділу 3 тендерної документації визначені вимоги кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у вигляді довідки, складеної у довільній формі). На підтвердження своєї відповідності наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. Пунктом 5.9 Додатку №1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження інформації учасник надає скан-копії особистих медичних книжок прибиральників приміщень (форма первинної облікової документації № 1-ОМК, затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 за № 662/23194), скан-копії посадових інструкцій із зазначенням прав, обов’язків та переліку дій під час виконання прибирання та / або інші розпорядчі документи Учасника, які підтверджують дотримання означених вимог, копії трудових книжок (перша та остання сторінки), копії договорів або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 № 489) персоналу, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 05.01.2022 13:54