-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
КОД ДК 021:2015 55520000-1 «КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ» (ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДЛЯ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАКЛАДІВ)
Завершена
6 094 447.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 60 944.47 UAH
мін. крок: 1% або 60 944.47 UAH
Період уточнення:
30.12.2021 17:19 - 21.01.2022 00:00
Відповідь надана
СНиП 3.05.01-85
Номер:
439e4dfaada046f098687d5b51814e50
Дата опублікування:
20.01.2022 19:31
Опис:
Шановний Замовник! Коли посилаєтесь на законодавчий документ, то хоча б перевіряйте його дійсність.
Наименование документа СНиП 3.05.01-85 Внутренние санитарно-технические системы
Дата начала действия 01.07.1986
Дата принятия 13.12.1985
Дата отмены действия 01.01.2014
Статус Недействующий
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу увагу та повідомляємо, що у відповіді було посилання до СНиП 3.05.01-85 «Внутрішні санітарно-технічні системи». Також звертаємо Вашу увагу на те, що ми перевіряємо дійсність законодавчих документів. Для уникнення можливого нерозуміння та подвійного трактування повідомляємо, що на основі СНиП 3.05.01-85 «Внутрішні санітарно-технічні системи» прийнятий та діє Наказ від 21.06.2013 № 252 «Про прийняття національного стандарту ДСТУ-Н Б В.2.5-73:2013 Настанова з монтажу внутрішніх санітарно-технічних систем (СНиП 3.05.01-85, MOD)» Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі - Наказ від 21.06.2013 № 252). Наказ від 21.06.2013 № 252 – чинний.
Дата відповіді:
24.01.2022 09:01
Відповідь надана
Щодо акту, стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства
Номер:
1cc2c36fedd7496eb2b06bb873cfcbae
Дата опублікування:
17.01.2022 14:01
Опис:
7. Шановний Замовник!
Згідно Додатку 4 до тендерної документації Кількісні та медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, п. 13 вимагається: Надати у складі пропозиції акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Вказаний акт повинен бути без виявлених порушень вимог законодавства.
По перше, хочемо зазначити, що проведення державного контролю не є обов’язковим, згідно законодавства.
По друге, якщо учасник на час подання тендерної пропозиції не перебував у графіку проведення планової перевірки за умови видачі акту такої перевірки та на час подання тендерної пропозиції не перебував в обставинах, що зумовлюють проведення позапланової перевірки суб’єкта господарювання за умови видачі акту такої перевірки, чи достатньо буде Вам, як Замовнику, надання відповідної довідки у складі тендерної пропозиції учасника, з поясненням, що він не перебував в обставинах проведення планового (позапланового) заходу державного контролю? До того ж надану інформацію Замовник може перевірити на офіційному сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за інтернет посиланням www.consumer.gov.ua (стара версія) https://dpss.gov.ua/ (оновлена версія), виходячи з того, що Замовник має право звернутись за підтвердження інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Також наголошуємо, що проведення позапланового контролю за заявою суб’єкта господарювання проводиться більше, ніж 30 днів від дати подання заяви до дати надання Акту. Згідно п.6. ст. 23. Закону Про публічні закупівлі: Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Чи буде вважатись Замовником, підтвердженням відповідності тим же об’єктивним критеріям – сертифікат яким посвідчується, що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» та звіт за результатами наглядового аудиту СУБХП»?
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за поставлене Вами запитання. Насамперед хочемо звернути Вашу увагу на те, що відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Замовнику не буде достатньо надання відповідної довідки у складі тендерної пропозиції учасника, з поясненням, що він не перебував в обставинах проведення планового (позапланового) заходу державного контролю, а також повідомляємо, що Замовником не буде вважатись підтвердженням відповідності тим же об’єктивним критеріям – сертифікат яким посвідчується, що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» та звіт за результатами наглядового аудиту СУБХП.
Дата відповіді:
20.01.2022 13:46
Відповідь надана
Щодо сертифікату
Номер:
e3e0cb0003da461994a988a09d83decb
Дата опублікування:
17.01.2022 13:53
Опис:
Шановний Замовник!
Згідно Додатку 4 до тендерної документації Кількісні та медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, п. 12 вимагається: сертифікат стандарту будь-якої держави (з наявністю підпису та печатки, виданий органом сертифікації, який має акредитування на ISO 9001:2015), яким посвідчується, що учасник впровадив систему менеджменту (управління) якістю згідно з ISO 9001:2015.
Просимо внести зміни в вимоги: сертифікат міжнародного стандарту або українського стандарту (з наявністю підпису та печатки, виданий органом сертифікації, який має акредитування на ISO 9001:2015 в НААУ), яким посвідчується, що учасник впровадив систему менеджменту (управління) якістю згідно з ISO 9001:2015.
Відповідь:
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за поставлене Вами запитання. Насамперед хочемо звернути Вашу увагу на те, що відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідь на Ваші запитання повідомляємо, що у чинному законодавстві немає обмеження для міжнародних організацій, котрі можуть сертифікувати українські компанії та видавати їм сертифікати; та не має обов’язку щоб орган сертифікації був акредитований в єдиному органі акредитації України – НААУ. Замовник мотивувався статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується наступних принципів, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зміни в тендерну документацію не будуть внесені.
Дата відповіді:
20.01.2022 13:45
Відповідь надана
Щодо копії сертифікату
Номер:
b17ae77269604ad3b8a707fddbe9b16c
Дата опублікування:
17.01.2022 13:53
Опис:
5. Шановний Замовник!
Згідно Додатку 4 до тендерної документації Кількісні та медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, п. 12 вимагається: копію сертифікату стандарту будь-якої держави (з наявністю підпису та печатки) або сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки, виданий органом сертифікації, який має акредитацію на ISO 22000: 2018), яким посвідчується, що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів»;
Скажіть, будь ласка, чому сертифікат будь-якої держави - з наявністю підпису та печатки? А сертифікат українського стандарту (з наявністю підпису та печатки, виданий органом сертифікації, який має акредитацію). Тобто, якщо сертифікат виданий державою Гондурас або ще краще Російською Федерацією, то він влаштовує Замовника, і не потрібно, щоб орган сертифікації був акредитований в єдиному органі акредитації України - НААУ? А от якщо сертифікат українського стандарту, то обов’язкова акредитація органу сертифікації!!! Чим мотивувався Замовник прописуючі дані вимоги?
Згідно ст. 23. Закону Про публічні закупівлі: Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Просимо внести зміни в вимоги: сертифікату міжнародного стандарту (з наявністю підпису та печатки виданий органом сертифікації, який має акредитацію на ISO 22000: 2018 в НААУ) або сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки, виданий органом сертифікації, який має акредитацію на ISO 22000: 2018 в НААУ), яким посвідчується, що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів»;
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за поставлене Вами запитання. Насамперед хочемо звернути Вашу увагу на те, що відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідь на Ваші запитання повідомляємо, що вимога щодо підпису та печатки не суперечить законодавству. Також згідно діючого законодавства оператори ринку повинні впровадити принципи «Системи управління безпечністю харчових продуктів». В той же час діючим законодавством немає обмеження для міжнародних організацій, котрі можуть сертифікувати українські компанії та видавати їм сертифікати; та немає обов’язку щоб орган сертифікації був акредитований в єдиному органі акредитації України – НААУ. Замовник мотивувався статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується наступних принципів, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зміни в тендерну документацію внесені не будуть.
Дата відповіді:
20.01.2022 13:44
Відповідь надана
Щодо протоколів проведення досліджень на робоче місце, професію,
Номер:
f37d26525cd547e3a86093ed643707df
Дата опублікування:
17.01.2022 13:52
Опис:
4. Шановний Замовник!
Згідно Додатку 4 до тендерної документації Кількісні та медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, п.8 вимагається: Надати у складі пропозиції протоколи проведення досліджень (важкості та напруженості праці, шумового навантаження та інфразвуку, метеорологічних факторів) на робоче місце, професію, технологічний процес, що виконується: вантажник, перенесення вантажів.
Вантажник це основний працівник для даної закупівлі? Замовника не хвилюють кухарі або інший персонал, що задіяний для приготування їжі? А якщо на підприємстві водій або експедитор виконує навантажувально-розвантажувальні роботи? Чи доставку харчування на адресу замовника потрібно здійснювати з вантажником?
Просимо привести дану вимогу до відповідності, а саме: Надати у складі пропозиції протоколи проведення досліджень (важкості та напруженості праці, шумового навантаження та інфразвуку, метеорологічних факторів) на робоче місце, професію, технологічний процес, що виконується: кухар, кухонний робітник. Або виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за поставлене Вами запитання. Насамперед хочемо звернути Вашу увагу на те, що відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідь на Ваші запитання повідомляємо, що вантажник - один з основних працівників для даної закупівлі, при цьому Замовника також хвилюють кухарі або інший персонал, що задіяний для приготування їжі. Якщо на підприємстві Учасника є водій або експедитор, який виконує навантажувально-розвантажувальні роботи, це додатковий привілей учасника, при цьому в учасника повинен бути вантажник. За бажанням учасника останній може надати у складі пропозиції також протоколи проведення досліджень (важкості та напруженості праці, шумового навантаження та інфразвуку, метеорологічних факторів) на робоче місце, професію, технологічний процес, що виконується: водій та експедитор. Доставку харчування на адресу замовника потрібно здійснювати вантажником.
Відтак підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачаємо.
Дата відповіді:
20.01.2022 13:44
Відповідь надана
Щодо декларації відповідності матеріально-технічної бази
Номер:
ca401117454c46e78b48c0c6dc945e81
Дата опублікування:
17.01.2022 13:50
Опис:
3. Шановний Замовник!
Згідно Додатку 4 до тендерної документації Кількісні та медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, п.6 вимагається: Учасник надає копію декларації відповідності матеріально-технічної бази (об’єкта нерухомості для забезпечення надання послуг) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, підготовлену за формою затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 року №440 (із наступними змінами та доповненнями) та підтвердження її подання до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу), а саме з відміткою про реєстрацію як вхідної кореспонденції державним адміністратором або відповідним територіальним органом ДCНС.
Підкажіть, будь ласка Державна установа «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України», є уповноваженим органом, який перевіряє учасників на відповідність законодавства з питань пожежної безпеки? Якщо у учасника буде декларація ДСНС, то страви будуть калорійнішими чи доставка буде своєчасною? Складається враження, що технічне завдання включає всі вимоги, крім тих, що дійсно гарантують якість даної закупівлі?
Вбачаємо в діях замовника упереджене ставлення до учасників. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Насамперед хочемо звернути Вашу увагу на те, що відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідь на Ваші запитання повідомляємо, що Державна установа «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» не є уповноваженим органом, який перевіряє учасників на відповідність законодавства з питань пожежної безпеки. Даною вимогою перевіряється не калорійність страв та не своєчасність доставки. Неправильне враження. Замовник керується статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується наступних принципів, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зміни в тендерну документацію внесені не будуть.
Дата відповіді:
20.01.2022 13:43
Відповідь надана
Щодо паспортів на вентиляційні системи
Номер:
5a5b59d27fd9467ea7669654804fb221
Дата опублікування:
17.01.2022 13:49
Опис:
2. Шановний Замовник!
Згідно Додатку 4 до тендерної документації Кількісні та медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, п.5 вимагається: Паспорти на вентиляційні системи (видані на ім’я учасника), згідно яких підтверджується встановлення вказаних вентиляційних систем, а саме у таких місцях (місцезнаходженнях) приміщення учасника: варочний цех, борошняний цех, м’ясо-рибний цех та у приміщенні (коморі тощо) сухих продуктів. Також надати ліцензію виконавця, яким (виконавцем) видано паспорти.
Яким чином дана вимога стосується предмету закупівлі? Якими нормативними документами підтверджена дана вимога? Яким чином вентиляційна система впливає на якість та медико-технічні показники ПОСЛУГ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДЛЯ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАКЛАДІВ? Якими законодавчими документами підтверджено, що саме перелічені приміщення мають бути у учасника, і чому саме в даних приміщеннях має бути встановлена вентиляційна система?
Чому Замовника не хвилюють, наприклад дослідження готових страв на відповідність медико-технічним вимогам, а дуже потрібно паспорти на вентиляційну систему з ліцензією виконавця? Нагадуємо, що згідно Закону Про публічні закупівлі: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а саме: Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вбачаємо в діях замовника упереджене ставлення до учасників. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Насамперед хочемо звернути Вашу увагу на те, що відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що дана вимога прямо стосується предмету закупівлі, оскільки від безпеки та якості вентиляційних систем на виробничих приміщеннях Учасника залежить якісне та, насамперед, безпечне приготування їжі. Також повідомляємо, дана вимога тендерної документації встановлена у відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема, відповідно до СНиП 3.05.01-85 «Внутрішні санітарно-технічні системи» на кожну вентиляційну установку повинен бути заведений паспорт у двох примірниках (встановленої форми). Вентиляційна система прямо впливає на якість та медико-технічні показники послуг з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів зважаючи на описані вище обставини. Щодо того, якими законодавчими документами підтверджено, що саме перелічені приміщення мають бути у учасника, і чому саме в даних приміщеннях має бути встановлена вентиляційна система, радимо звернути увагу на вищенаведений нами СНиП 3.05.01-85 «Внутрішні санітарно-технічні системи». Щодо Вашого питання: «Чому Замовника не хвилюють, наприклад дослідження готових страв на відповідність медико-технічним вимогам, а дуже потрібно паспорти на вентиляційну систему з ліцензією виконавця», то наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, відтак Замовником до тендерної документації і було включено наведену вимогу щодо паспорті на вентиляційні системи.
Замовник керується статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується наступних принципів, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зміни в тендерну документацію внесені не будуть.
Дата відповіді:
20.01.2022 13:43
Відповідь надана
Щодо експертних висновків
Номер:
195398f9436646789bc8dfcfddeda835
Дата опублікування:
17.01.2022 13:49
Опис:
1. Шановний Замовник!
Згідно Додатку 4 до тендерної документації Кількісні та медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, п.4 вимагається: Експертний висновок, який підтверджує проведення санітарно-гігієнічних випробувань (змивів зі стіни, стелі, підлоги та дверей) автотранспорту Учасника у 2021 році (найменування показників, щодо яких мають бути проведені санітарно-гігієнічні випробування – бактерії групи кишкової палички).
Поясніть, будь ласка, якщо учасник має, не експертний висновок, а результати дослідження або протокол чи акт дослідження, то він не може прийняти участь у закупівлі? Якщо дані дослідження проведені у 2022 році, учасник не виконає вимогу?
Просимо внести зміни та викласти даний пункт у наступній редакції: Документ, який підтверджує проведення санітарно-гігієнічних досліджень (змивів зі стіни, стелі, підлоги та дверей) автотранспорту Учасника.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Насамперед хочемо звернути Вашу увагу на те, що відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо надання експертного висновку, який підтверджує проведення санітарно-гігієнічних випробувань (змивів зі стіни, стелі, підлоги та дверей) автотранспорту Учасника у 2021 році (найменування показників, щодо яких мають бути проведені санітарно-гігєнічні випробування - бактерії групи кишкової палички) є цілком обґрунтованою та встановленою згідно вимог чинного законодавства України, зокрема відповідно до «Методичні вказівки, щодо санітарно-мікробіологічного контролю об’єктів виробництва та реалізації, які підлягають ветеринарному нагляду».
Відповідно повідомляємо, що учасник, який бажає взяти участь у даній закупівлі, повинен мати саме експертний висновок, а не результати дослідження або протокол чи акт дослідження.
Хочемо підкреслити, що вимога щодо надання вказаного вище висновку щодо досліджень саме у 2021 році дає змогу Замовнику пересвідчитися у періодичності проходження перевірки автотранспорту учасника, яким буде постачатися товар Замовнику. Відтак підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачаємо.
Дата відповіді:
20.01.2022 13:42