-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання для модернізації інфраструктури збереження даних: комплект обладнання систем збереження даних - 30233141-1
Обсяг поставки товарів: 4 найменування (8 комплектів) товарів відповідно до Додатку 1 “Специфікація, технічні вимоги” до тендерної документації. Місце поставки товарів: Національний банк України, вул. Пухівська, 7, корпус 34, м. Київ, 02232. Строк поставки товарів: протягом 120 календарних днів з дати підписання договору про закупівлю уповноваженими особами обох сторін.
Завершена
44 020 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 250 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 250 000.00 UAH
Період уточнення:
29.12.2021 18:01 - 21.01.2022 00:00
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
1dcce26c14bd415d88395c1a54c39e3f
Дата опублікування:
18.01.2022 15:51
Опис:
Шановний Замовнику, наша компанія плануює взяти участь у цієї закупівлі та детально вивчила Тендерну документацію. Наша компанія є авторизованим партнером всесвітньовідомих виробників систем збереження даних: IBM, DELL EMC, NetApp, Fujitsu, Huawei та має відповідний досвід та знання для аналізу наведених у Додатку 1 технічних вимог. Ми прийшли до висновку, що Додаток 1 Тендерної документації містить дискримінаційні вимоги у частині - «Система повинна мати можливість прямої реплікації (синхронної та асинхронної) між запропонованою та існуючими СЗД моделей IBM Flashsystem 5100. За відсутності такої можливості, комплект повинен включати додаткову СЗД з об’ємом не менше запропонованої та функціоналом для забезпечення прямої реплікації (синхронної та асинхронної) між ними.» Таким чином обмежена можливість Учасників запропонувати аналогічне обладнання в зв’язку з необхідність пропонувати подвійний комплект обладнання, що вдвічі дорожче. У такому випадку, пропозиція Учасника з аналогічним обладнанням буде значно дорожче. Окрім того, слід зауважити що існує декілька варіантів реалізації реплікацій між СЗД, у тому числі – «програмний». Такі програмні рішення пропонують декілька виробників, що забезпечить можливість побудови реплікацій між СЗД різних Виробників. У тому числі корпорація IBM у власному портфелі рішень також має програмні засобі реплікацій між СЗД. Виходячи з цього Замовник, якщо він бажає побудувати реплікації між існуючою СЗД та СЗД що планується до закупівлі, повинен врахувати можливість використання декількох технологічних рішень щодо використання засобів реплікацій. Якщо ця вимога буде врахована, то Учасники, зможуть запропонувати сучасні СЗД та програмі засобі для побудови реплікації що дешевше ніж подвійний комплект СЗД. Додатково, хочемо зазначити, що корпорація IBM вже більше п’яти років не анонсувала випуск нових СЗД та малоймовірно, що цей напрямок буде мати подальший розвиток у корпорації. Доля ринку IBM серед виробників СЗД щорічно зменшується, де Вендор займає вже 6-те місце. Тому, аргументація щодо наявності у Замовника кваліфікованого персоналу щодо підтримки СЗД IBM навряд чи може вважатись особливою перевагою. Замовнику слід розглядати можливість впровадження у ІТ інфраструктурі більш сучасних та потужних рішень інших виробників, які розвивають цей напрямок, та приділяти увагу підвищенню кваліфікації ІТ персоналу. Шановний Замовнику, технічні вимоги, які викладені у Додатку 1 Тендерної документації є дискримінаційними та такими, що значно звужують коло Учасників та не дозволяють запропонувати аналогічне та більш технологічне та потужне обладнання. Ці вимоги йдуть в супереч з метою та духом Закону України «Про публічні закупівлі» та позбавляють Замовника переваг відкритої конкурентної боротьби, завдяки якої Замовник отримує краще обладнання за менші кошти.
Відповідь:
Доброго дня.
Відповідно до пункту 7 статті 7 Закону «Про Національний банк України», Національний банк України визначає напрями розвитку сучасних електронних банківських технологій, створює та забезпечує безперервне, надійне та ефективне функціонування, розвиток створених ним платіжних, облікових систем, національної системи електронної дистанційної ідентифікації Національного банку, встановлює умови взаємодії суб’єктів у цих системах, контролює створення платіжних інструментів, систем автоматизації банківської діяльності та засобів захисту банківської інформації. Таким чином, Національний банк України самостійно визначає напрямки, шляхи та засоби для розвитку систем та інфраструктур які впроваджені в Національному банку.
В Національному банку України побудована інфраструктура збереження даних на основі сучасних, надійних рішеннях корпоративного класу з ціллю забезпечення необхідного рівня продуктивності та забезпечення безперервності роботи програмно-технічних комплексів, у тому числі державного значення, які функціонують у режимі 24/7. Архітектура інфраструктури збереження даних, немає єдиної точки відмови, забезпечує високий рівень захисту, надійності та дозволяє виконувати обслуговування компонентів в онлайн режимі без зупинки платіжних та інформаційних систем що мають державне значення. Всі компоненти інфраструктури збереження даних знаходяться в промисловій експлуатації, налаштовані та функціонують виключно до рекомендацій виробників та мають сервісну підтримку від виробників обладнання.
При підготовці до проведення закупівлі обладнання для модернізації інфраструктури збереження даних співробітники НБУ проводять аналіз доступних рішень та враховують технологічні та технічні особливості, які пропонуються виробниками. Варто також зазначити, що аналіз передбачає оцінку:
- процесів впровадження та міграції,
- сумісність з наявними системами та сервісами,
- ризиків,
- подальшого супроводження.
Проаналізувавши доступні рішення та врахувавши технологічні та технічні особливості, які пропонуються виробниками та вимогами до інфраструктури збереження даних в НБУ, а саме: продуктивність, надійність, доступність, відсутність єдиної точки відмови, і особливо, зважаючи на останні події кібератак на критичні інфраструктури України, розглядається функціонал прямої реплікації даних засобами систем збереження даних без використання додаткових «програмних» рішень.
Твердження, що у разі пропонування еквівалентного обладнання Учасники мають «пропонувати подвійний комплект обладнання, що є вдвічі дорожче» ніяким чином не обмежує учасників у виборі виробника обладнання та не є дискримінаційним, а питання вартості обладнання не є предметом технічної специфікації, яка наведена в Додатку 1 Тендерної документації та не може вважатися дискримінаційною вимогою.
Таким чином, внесення змін в технічні вимоги до обладнання що наведені в Специфікації до тендерної документації які пропонуються, не є прийнятними. А з огляду на наявність на ринку обладнання систем збереження даних інших виробників які задовольняють вимогами у поточній редакції Специфікації, вважаємо що Національний банк України жодним чином не порушує умови конкуренції та не обмежує учасників щодо вибору для постачання обладнання того чи іншого виробника обладнання на зазначену Закупівлю.
Дата відповіді:
21.01.2022 09:22