• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування установок системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях 1-го, 2-го, 3-го, 4-го, 5-го поверхів, приміщеннях підвалу та господарського блоку

Послуги з протипожежного захисту включають обслуговування, ремонт систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей та повинні відповідати нормативно-правовим документам, регламентуючим виконання даного виду послуг: - Правила пожежної безпеки в Україні (затверджені Наказом МВС України від 30.12.2014 року № 1417, зареєстровані в Міністерстві юстиції Україні 05.03.2015 року за №252/26697); - Правила з пожежного спостерігання (затверджені Наказом МВС України від 30.12.2014 року № 349, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 29.07.2015 року за № 920/27365); - ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту "; - ДСТУ prEN 50136-1-1:2004 "Системи тривожної сигналізації. Системи передавання тривожних сповіщень та обладнання. Частина 1-1. Загальні вимоги до систем передавання тривожних сповіщень" (prEN 50136-1-1:1996, IDT) (далі - ДСТУ prEN 50136-1-1:2004); - ДСТУ-П CLC/TS 50136-4:2010 "Системи тривожної сигналізації. Системи передавання тривожних сповіщень та устаткування. Частина 4. Устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень" (CLC/TS 50136-4:2004, IDT); - ДСТУ EN 54-21:2009 "Системи пожежної сигналізації. Частина 21. Пристрої передавання пожежної тривоги та попередження про несправність" (EN 54-21:2006, IDT) (далі - ДСТУ EN 54-21:2009).

Завершена

43 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 217.25 UAH
Період уточнення: 29.12.2021 13:18 - 11.01.2022 00:00
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: 080a9321655c4eb0b4c4ef9e81647035
Дата опублікування: 31.12.2021 13:03
Опис: Шановний Замовнику! оголошення містить вимогу до учасника: "...аналогічний договір за ДК." дана вимога є дискримінаційною стосовно Учасника, який відповідає всім вимогам тендерної документації, але не має аналогічних договорів саме за ДК, що підтверджують його позитивний досвід. Закон України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 16, не надає права Замовнику встановлювати ДК таких договорів, а лише можливість використовувати кваліфікаційні критерії, зазначені у статті 16 : "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", тобото учасник має підтвердити наявність ДОСВІДУ (саме те, що може вимагати Замовник), а от якою за яким ДК підтвердити позитивний досвід, це вже вирішує Учасник. У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Не внесення таких змін, дозволяє учасникам звертатися до контролюючих органів відповідно до Законодавства України.
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше запитання до спрощеної закупівлі ID: UA-2021-12-29-006172-c за предметом код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування установок системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях 1-го, 2-го, 3-го, 4-го, 5-го поверхів, приміщеннях підвалу та господарського блоку) від 31 січня 2021 року 13:03 надаємо наступну відповідь. Згідно умов закупівлі учасник повинен надати: Лист в довільній формі, в якому зазначається інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічними є договори на послуги за кодом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, за яким визначено предмет закупівлі, сторонами визначена ціна договору, вартість, строк дії договору), із зазначенням найменування замовника , його адреси, коду ЄДРПОУ, номеру телефону та ПІБ відповідальної особи. На нашу думку, дана вимога є правомірною, згідно абз. 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”(надалі Закон) Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначити іншу інформацію, вимоги до Учасників закупівлі та інше. Також повідомляємо, що Замовник в своїх діях керується Законом, Порядком визначення предмета закупівлі, що затверджений наказом № 708 від 15.04.2020 року.
Дата відповіді: 31.12.2021 14:35
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 475b5f1a0601447395055627ea67326f
Дата опублікування: 31.12.2021 13:01
Опис: В оголошенні зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання до спрощеної закупівлі ID: UA-2021-12-29-006172-c за предметом код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування установок системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях 1-го, 2-го, 3-го, 4-го, 5-го поверхів, приміщеннях підвалу та господарського блоку) від 31 січня 2021 року 13:01 надаємо наступну відповідь. Замовником внесені зміни в оголошення закупівлі , а саме вилучений абзац "Огляд об’єкта Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються". Додатку № 3 ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.
Дата відповіді: 31.12.2021 14:32