-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
55520000-1 - Кейтерингові послуги
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Завершена
7 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Період уточнення:
23.12.2021 15:47 - 13.01.2022 00:00
Відповідь надана
Уловлювач жиру
Номер:
0a5eaed66812433dbcea36433a82f049
Дата опублікування:
12.01.2022 18:53
Опис:
Шановний замовник! Згідно ТД вимагається - Надати у складі пропозиції також копію договору з підрядною організацією на встановлення, сервісне обслуговування та очищення сепаратора жиру (уловлювача жиру). Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Для чого нам підписувати договір з підрядною організацією, якщо ми можемо власними силами купити сепаратор жиру, встановити його та періодично очищувати. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Відповідно до статті 24 Закону України про "Публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Повідомляємо, що зазначена вимога встановлена у тендерній документації відповідно до положень Водного кодексу України, Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», інших підзаконних нормативно-правових актів з питань охорони навколишнього природного середовища, і висувається до учасників з метою дотримання ними санітарного та екологічного законодавства під час здійснення господарської діяльності в сфері громадського харчування та недопущення можливого забруднення стічними водами систем централізованого водовідведення та водних об’єктів.
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.10.2011 № 1879 затверджені Правила приймання стічних вод у систему каналізації міста Києва (надалі - Місцеві правила). Відповідно п.п. 10 п. 2.4. Місцевих правил, абонент зобов'язаний встановити перед скидом у міську каналізацію уловлювач жиру відповідно до СНиП 2.04.01-85 "Внутренний водопровод и канализация зданий" (для суб'єктів господарювання, діяльність яких пов'язана з послугами громадського харчування). Наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 31.10.2012 № 553 затверджені ДБН В.2.5-64:2012 (які є чинними з 01.03.2013), в основу розроблення яких були покладені СНіП 2.04.01-85 "Внутренний водопровод и канализация зданий». Згідно з вимогами п. 21.7 ДБН В.2.5-64:2012 «Внутрішній водопровід та каналізація» для запобігання утворенню жирових відкладень у каналізаційних трубопроводах на випусках необхідно передбачати установку жиро уловлювачів (сепараторів жиру) для підприємств загального харчування, включаючи ресторани і фабрики-кухні з приготуванням щодня більше 500 порцій гарячих страв. Дана вимога також стосується підприємств громадського харчування з щоденним приготуванням менше ніж 500 порцій гарячих страв та для підприємств, які працюють на напівфабрикатах, допускається встановлення всередині будівель компактних герметичних сепараторів жиру з повним технологічним циклом та автоматичним керуванням якомога ближче до місць утворення жирів в окремому опалюваному приміщенні за умов улаштування необхідної вентиляції підведення холодної і гарячої води, організації пожежогасіння та інших запобіжних заходів (абз. 9 п. 21.7 ДБН В.2.5-64:2012).
З огляду на вищевикладене, повідомляємо, що необхідність встановлення уловлювача жиру (сепаратора жиру), передбачена чинним законодавством в обов’язковому порядку. Тому, така вимога не є дискримінаційною. Зважаючи на усе вищевикладене, повідомляємо, що не вбачаємо жодних підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.01.2022 15:28
Відповідь надана
Експертний висновок
Номер:
f1b194aebf554fe782fafdcdaee5d049
Дата опублікування:
12.01.2022 18:35
Опис:
Шановний замовник! Згідно ТД вимагається - Учасник у складі пропозиції, крім усього зазначеного вище, також надає експертний висновок, який підтверджує проведення санітарно-гігієнічних випробувань (змивів зі стіни, стелі, підлоги та дверей) автотранспорту Учасника у 2021 році (найменування показників, щодо яких мають бути проведені санітарно-гігєнічні випробування - бактерії групи кишкової палички). Поясніть, будь-ласка, згідно з якими нормативними актами ми повинні були проводити вище вказані дослідження в 2021 році? У нашого підприємства є договір на проведення дезінфекції автотраснпортних засобів з можливістю надати акти обробки. Ми вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що умисно обмежує конкуренцію. Вимагаємо видалити з ТД дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Відповідно до статті 24 Закону України про "Публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Повідомляємо, що вимога у тендерній документації щодо надання експертного висновку, який підтверджує проведення санітарно-гігієнічних випробувань (змивів зі стіни, стелі, підлоги та дверей) автотранспорту Учасника у 2021 році (найменування показників, щодо яких мають бути проведені санітарно-гігєнічні випробування - бактерії групи кишкової палички) є цілком обґрунтованою та встановленою згідно вимог чинного законодавства України, зокрема відповідно до «Методичні вказівки, щодо санітарно-мікробіологічного контролю об’єктів виробництва та реалізації, які підлягають ветеринарному нагляду».
Дата відповіді:
17.01.2022 15:28
Відповідь надана
Акт складений ДПСС
Номер:
422a2a9d604242e4b14a551158b48c3d
Дата опублікування:
12.01.2022 18:14
Опис:
Шановний замовник! Згідно ТД - Учасник має надати у складі пропозиції акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданий учаснику територіальним управлінням Держпродспоживслужби у вересні 2021 року або пізніше (вказаний акт повинен бути без виявлених порушень вимог законодавства). Дані Акти складаються та проводяться згідно внутрішніх планів перевірки ДПСС, на які ми, як учасник, ніяк не впливаємо. До прикладу у нас була в плані перевірка в квітні 2021, але вона не відбулась, так як ДПСС переніс її на невизначений термін. Відповідно така вимога, а саме надати Акт за відповідний місяць свідчить про те, що вона написана під "конкретного" постачальника, що дискримінує інших учасників та обмежує конкуренцію. Вважаємо її дискримінаційною та вимагаємо внести зміни наступного характеру - "Учасник має надати у складі пропозиції акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, (за умови проходження такої перевірки) виданий учаснику територіальним управлінням Держпродспоживслужби (вказаний акт повинен бути без виявлених порушень вимог законодавства) або лист в довільній формі, в якому вказує, що перевірку ДПСС не проходив"
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Відповідно до статті 24 Закону України про "Публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачено здійснення як планових, так і позапланових заходів державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» планові заходи здійснюються відповідно до річних планів, що затверджуються органом державного нагляду (контролю) не пізніше 1 грудня року, що передує плановому. Якщо учасник на момент подання тендерної пропозиції не перебуває у графіку проведення планової перевірки, то він може згідно ч. 1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» скористатися своїм законодавчо визначеним правом та направити письмову заяву з запитом (проханням) про проведення перевірки (адже відповідно до вказаної статті підставами для здійснення позапланових заходів є, зокрема, подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням). Відтак учасники не обмежені у виконанні даної вимоги тендерної документації, відповідно зважаючи на усе вищевикладене, повідомляємо, що не вбачаємо жодних підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.01.2022 15:27
Відповідь надана
Вентиляційні системи
Номер:
0a2d682370074f199784ff149137afd6
Дата опублікування:
12.01.2022 18:11
Опис:
Шановний замовник! Прохання пояснити - згідно з якими нормативними актами вимагається встановлення вентиляційних систем, а саме у таких місцях (місцезнаходженнях) приміщення учасника: варочний цех, борошняний цех, м’ясо-рибний цех та у приміщенні (коморі тощо) сухих продуктів? Якщо ми арендуємо приміщення, в якому вільне планування і ми розділили процеси згідно рекомендацій НАССР, то ми не відповідаємо Вашим вимогам? Також в приміщенні, яке ми арендуємо вентиляційні системи встановлені ще на етапі реконструкції і відповідні паспорти видані власнику приміщення, питання - чому вимагається, що паспорти на вентиляційні системі повинні бути видані на імя учасника? Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію. Просимо внести зміни в документацію з дотриманням вимог чинного законодавства та Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Відповідно до статті 24 Закону України про "Публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Хочемо наголосити та підкреслити, що правильно організована система вентиляції регулює рух повітряних мас в приміщеннях, з її допомогою контролюється вологість, подача свіжого повітря, усунення забрудненого. Вона необхідна для комфортного мікроклімату, який впливає на здоров’я і працездатність людини. Система вентиляції продовжує термін експлуатації будівлі, не допускає прояв грибків і плісняви, що є важливою складовою для виконання договору, який буде укладено за результатами даної закупівлі. У приміщеннях з поганою вентиляцією (в тому числі, якщо приготування їжі відбувається у приміщенні з вільним плануванням) пил осідає, підвищується концентрація хімічних сполук і вологість, що є неприпустимо при приготуванні їжі, в тому числі, для дітей.
Згідно СНиП 3.05.01-85 «Внутрішні санітарно-технічні системи» на кожну вентиляційну установку повинен бути заведений паспорт у двох примірниках (встановленої форми). Оскільки вентиляційні системи не можуть бути справними необмежений період часу, особливо якщо учасник орендує приміщення і такі паспорти видані на ім’я орендодавця (що могло відбутися (встановлення вентиляційних систем та отримання паспортів на них) ще за часів зведення будівлі). Відтак впевненості у справності та безпеці таких систем бути не може, тому паспорти на вентиляційні системи мають бути видані саме на ім’я учасника закупівлі. Зважаючи на усе вищевикладене, повідомляємо, що не вбачаємо жодних підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.01.2022 15:27