• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та виведення на пульт централізованого пожежного спостереження (ПЦПС) установок пожежної сигналізації на об’єктах, які підпорядковані відділу освіти Новопсковської селищної ради (ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)».

11 місяців

Завершена

201 300.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 006.51 UAH
Період уточнення: 23.12.2021 09:26 - 29.12.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінайіцні вимоги до учасників

Номер: 0e1c52deaa44434ca17d6b33ef286812
Дата опублікування: 26.12.2021 19:43
Опис: Шановний Замовник. Вами встановлена вимога до учасників: 3.1. Довідка в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на виконання робіт (надання послуг) протягом 2020-2021 років, аналогічного до предмету закупівлі, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), та відносяться до закладів освіти (загальна кількість не менше двох). На підтвердження виконання аналогічних договорів надати копії аналогічних договорів, та підписаних актів наданих послуг від замовників зазначених договорів (загальна кількість актів не менше двох за кожним з договорів). Просимо надати посилання на чинні нормативно правові акти, якими Ви керувалися встановлюючи дану дискримінаційну виморгу. Також просимо Вас пояснити чим відрізняється надання аналогічних послуг у закладах освіти від лікувальних закладіа, або адміністративних будівлях та інших........ Вимагаємо виключити з тендерної документації дану дискримінаційну вимогу. У разі ігнорування, зверенемося зі скаргою а АМКУ!
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерною документацією Замовника встановлено вимогу надання довідки в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на виконання робіт (надання послуг) протягом 2020-2021 років, аналогічного до предмету закупівлі, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), та відносяться до закладів освіти (загальна кількість не менше двох). На підтвердження виконання аналогічних договорів надати копії аналогічних договорів, та підписаних актів наданих послуг від замовників зазначених договорів (загальна кількість актів не менше двох за кожним з договорів) на підставі п.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); п.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Заклади освіти, , які підпорядковані відділу освіти Новопсковської селищної ради є об'єктом високого ступеню ризику, також об'єктом з постійним перебуванням людей більше 100 осіб (а саме дітей). Ми як замовник, бажаємо максимально захистити себе від неякісного виконання робіт у сфері пожежної безпеки . У зв'язку з чим ми залишаємо за собою право вимагати від усіх учасників торгів максимальну кількість документів, що підтверджують їх досвід та якість робіт у сфері пожежної безпеки.
Дата відповіді: 28.12.2021 11:04
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 97dc14919412407c8f4166ad4f564007
Дата опублікування: 26.12.2021 19:37
Опис: Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: « 1.4.Учасники попередньо (в період уточнень - до кінцевого строку подання пропозицій) можуть оглянути об’єкти, на яких необхідно надавати послуги, для уточнення необхідного обсягу (кількості та типу обладнання по кожному закладу освіти) та відповідності власних можливостей щодо надання вищезазначених послуг належної якості. » Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ.
Відповідь: Уповноважена особа відділу освіти Новопсковської селищної ради інформує, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах . Акт огляду об'єкту будівництва, що вимагається в тендерній документації, НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ, а лише містить підпис уповноваженої особи учасника, який здійснить огляд. Нагадаємо, Вам, що орган АМКУ - це державної орган України, який створено для захисту конкуренції в підприємницькій діяльності, а не для залякування Замовників та змушення внесення змін в тендерну документацію.
Дата відповіді: 28.12.2021 11:23
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: e8e768fb1a564dadbfdbe8756a449081
Дата опублікування: 26.12.2021 19:34
Опис: Доброго дня! Шановний замовнику, у документації наявна вимога: 1.2. У складі довідки учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору в належній якості, зокрема наявність в Учасника приміщень (для розміщення центру приймання тривожних сповіщень ), на території Луганської області, має бути документально підтверджена шляхом надання відповідних документів (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, договір оренди з актами приймання-передачі, з платіжними документами які підтверджують фактичну оплату оренди за останній звітний місяць). Таким чином Замовник забезпечує собі впевненість щодо надання якісних і своєчасних послуг. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності приміщень на територіїї Луганської області , не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системами пожежної сигналізації здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у Луганські області. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з документації вказану дискримінаційну вимогу. Також пропонуємо Вам, як Замовнику, переглянути рішення АМКУ з приводу подібних рішень. Наголошуємо, що якщо Замовник не видалить дискримінаційні вимоги, ми, як потенційний учасник направимо відповідну скаргу до АМКУ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь: Шановний Учаснику! Враховуючи значні обсяги робіт, працівники, які будуть виконувати роботи, повинні мати можливість негайно реагувати на всі несправності систем пожежної сигналізації, використовувати матеріально-технічну базу протягом окремого часу (приміщення, будівлі, тощо) для зберігання обладнання, інструментів та обладнаного інформатизованого робочого місця для працівників інженерно-технічного складу. Замовник не надає такого приміщення, але хоче бути впевненим в тому, що реагування технічних працівників Виконавця послуг буде здійснено належним чином та в найкоротший термін, тим більше, що в приміщеннях знаходяться діти. Таким чином вимога про наявність в Учасника матеріально-технічної бази, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору в належній якості, зокрема наявність в Учасника приміщень (складських та/або офісних), на території Луганської області не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість та досвід гарантовано надавати послуги, що є предметом зазначеної закупівлі. Крім цього, вимога щодо наявності в Учасника матеріально-технічної бази, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору в належній якості, зокрема наявність в Учасника приміщень (складських та/або офісних), на території Луганської області також обґрунтовується поширенням на території України COVID-19 (короно-вірусної інфекції). Можливість введення надзвичайної ситуації на території Луганської області значно ускладне переміщення за її межі, переміщення між областями України взагалі. Таким чином, якщо Учасник запропонує матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору в належній якості, зокрема наявність в Учасника приміщень (складських та/або офісних), в інших областях України при подовженні та ускладненні надзвичайної ситуації в Луганській області, стане неможливим здійснювати реагування технічного персоналу на несправність систем пожежної сигналізації та на регламентне обслуговування належним чином, що призведе до зриву робіт та невиконання договору про закупівлю.
Дата відповіді: 28.12.2021 11:30