-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015- 50710000-5 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель) (Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення)
Завершена
2 284 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 421.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 421.50 UAH
Період уточнення:
22.12.2021 12:08 - 28.12.2021 00:00
Відповідь надана
дикримінація
Номер:
225d3db0581141dda417ffbdc38618c7
Дата опублікування:
26.12.2021 22:25
Опис:
Чим обумовлена вимога: Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше ніж 11 000 000,00 грн та термін дії даного договору – повинет бути чиний на момент проведення електронного аукціону.??? В самій вимозі сказано, що страхування є добровільним! Також хочемо зауважити, що виконання будівельно-монтажних робіт закупівлею не передбачено! Учасник виконуватиме обслуговування вже змонтованих систем. Також зауважимо, що закупівля на 2.2 млн, а страхування повинне бути на не менше 11 млн! Вимагаємо надати роз"яснення щодо встановленої вимоги, суми страхування. Видалити вимогу зовсім або зменшити розмір страхування до об"єктивно обгрунтованої ! Ви вимагаєте документи, які є тільки в потенційного переможця!!!
Відповідь:
На Ваше запитання надаємо грунтовні пояснення.
Замовник керується вимогами та нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Згідно ст. 5 Закону, дана закупівля здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Ч. 3 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Відповідно до технічного завдання – місцем надання послуг є заклади освіти Оболонського району де постійно перебувають діти та вчителі, а тому сума збитків при наданні неякісних послуг за договором може складати більше ніж сума даної закупівлі, так як послуги передбачені закупівлею – це послуги які виконуються в робочий час в тому числі, коли на об’єктах знаходяться вчителі та діти, а тому сума можливих збитків на об’єкті може становити в рази більше, ніж сума закупівлі.
Також, повідомляємо, що балансова вартість об’єктів, де будуть надаватися послуги становить більше 11 000 000,00 грн. і договір старування на суму, яка вказана в Тендерній документації гарантує можливість покриття можливих завданих збитків.
Окрім того Замовник не вважає, що вказаною вимогою порушує принципи проведення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може оформити відповідний договір на відповідну суму та подати його у складі тендерної пропозиції.
Дана вимога не дискримінує жодного учасника, так як вона однакова для всіх.
Тому, враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Дата відповіді:
29.12.2021 12:49
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
156d2fb3f32446da82d49dac1d39ba47
Дата опублікування:
26.12.2021 21:57
Опис:
Дискримінаційна вимога! Учасники повинні, у період звернення за розясненнями, ознайомитися з обєктами, де будуть надаватись послуги. Ознайомлення підтвердити актом огляду об’єктів складений Учасником в довільній формі, підписаний уповноваженою особою замовника та Учасником (уповноважена особа Замовника підпише акт всім без виключення учасникам які оглянули об’єкт, провести необхідні заміри).Учасники повинні, у період звернення за розясненнями, ознайомитися з обєктами, де будуть надаватись послуги. Ознайомлення підтвердити актом огляду об’єктів складений Учасником в довільній формі, підписаний уповноваженою особою замовника та Учасником (уповноважена особа Замовника підпише акт всім без виключення учасникам які оглянули об’єкт, провести необхідні заміри). Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт (Обєкт надання послуг- є школи, ліцеї, гімназії, інші навчальні заклади). Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Відповідь:
На Ваше запитання надаємо грунтовні пояснення.
Замовник керується вимогами та нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Згідно ст. 5 Закону, дана закупівля здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Ч. 3 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Замовником встановлено вимогу «Для впевненості, що Учасник має змогу надати послуги у термін, передбачений умовами тендерної документації, та можливості якісного надання послуг, всі Учасники повинні, у період звернення за розясненнями, ознайомитися з обєктами, де будуть надаватись послуги. Ознайомлення підтвердити актом огляду об’єктів складений Учасником в довільній формі, підписаний уповноваженою особою замовника та Учасником (уповноважена особа Замовника підпише акт всім без виключення учасникам які оглянули об’єкт, провести необхідні заміри). Та Акт огляду об’єктів складений учасником в довільній формі, підписаний уповноваженою особою Замовника та Учасником (уповноваена особа Замовника підпише акт всім без виключення учасникам які оглянули об’єкт, провери необхідні заміри). Учасник повинен оглянути об’єкт у період звернення за роз’ясненнями, який вказаний на майданчику (та /або веб-порталі уповноваженого органу). В даному акті обовязково повинна бути зазначена дата та час підписання.» Вказаний документ та період обумовлений тим, що саме в період уточнень Учасники можуть звертатись до Замовника за роз’ясненням змісту тендерної документації.
Крім того, Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом надання послуг, а також обґрунтована значними часовими рамками стосовно надання послуг, які необхідно буде надавати за результатами проведених торгів та якісного їх надання.
Окрім того Замовник не вважає, що вказаною вимогою порушує принципи проведення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може звернутися за актом огляду до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом надання послуг та підписати за результатом акт огляду об’єктів.
Дана вимога не дискримінує жодного учасника, так як вона однакова для всіх.
Тому, враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Дата відповіді:
29.12.2021 12:50