-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15530000-2 – Вершкове масло
Завершена
442 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 214.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 214.00 UAH
Період уточнення:
21.12.2021 16:17 - 27.12.2021 00:00
Відповідь надана
% жиру масла
Номер:
eec49248d789470aaeb4937777a8b33d
Дата опублікування:
21.12.2021 17:04
Опис:
У Додатку 3 до Тендерної документації Замовником визначено, що товар повинен відповідати ДСТУ 4399:2005 та оцінка якості повинна здійснюватися відповідно до ДСТУ 4399:2005. Таблицею Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що за вмістом молочного жиру масло повинно відповідати «вершкове масло селянське не менше 73 %, а за технологічними особливостями «Солодковершкове». В той же час, п. 3.1.8 ДСТУ 4399:2005 передбачено, що вершкове масло селянське - це група вершкового масла з масовою часткою жиру від 72, 5 до 79,9. Так, само , на яку Замовник посилається у Додатку № 3 до Тендерної документації, передбачає у п. 4.15 використання Масло вершкове жирністю не нижче 72,5%. Таким чином, Замовником під час визначення технічних вимог до предмету закупівлі визначено відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ 4399:2005, але у технічних вимогах Тендерної документації безпідставно визначено більш якісні технічні характеристики до предмету закупівлі, ніж передбачено ДСТУ 4399:2005 до масла вершкового селянського, що є дискримінаційно по відношенню до масла вершкового селянського, яке відповідає вимогам ДСТУ 4399:2005 у повній мірі, але не відповідає визначеним Замовником необгрунтовано завищеним технічним вимогам, що обмежує Учасника у наданні тендерної пропозиції .
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до нашого оголошення про проведення закупівлі.
Нажаль змушені констатувати неуважне вивчення Вами нашої Тендерної документації. Інакше Ви б помітили п. 5 Розділу І, в якому йдеться про недискримінацію учасників відповідно до положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також звертаємо Вашу увагу на відсутність в Законі такого положення як «дискримінація до «відношенню до масла вершкового селянського»», чи взагалі дискримінація до будь якого виду товару.
До того ж відповідно до п. 3 ст. 22 Закону Замовником у Технічній документації вказується інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена.
Виходячи з вищенаведеного Замовник змушений відповісти на наведене зауваження, що заборона «дискримінації товару» діючим законодавством не передбачена, а згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) вимоги до технічних та якісних характеристик товару вказуються Замовником у Тендерній документації виходячи з власних потреб та об’ємів фінансування.
Дата відповіді:
22.12.2021 11:37