-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв на ділянці км 235+944 – км 239+664, Миколаївська область
Торги відмінено
58 394 490.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 291 972.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 291 972.45 UAH
Період уточнення:
21.12.2021 13:54 - 12.04.2022 00:00
Відповідь надана
Аналогічний досвід
Номер:
d0a2ba25edaa4013a143464314580280
Дата опублікування:
22.12.2021 16:47
Опис:
Умовами тендерної документації встановлено, що учасник повинен підтвердити наявність виконання такого виду робіт:
Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА асфальтоукладачем - 33497 м2
Чи може учасник підтвердити об'єм вищезазначеного виду робіт - роботами з влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші ?
Основні відмінності ЩМАС від гарячих асфальтобетонних сумішей полягають у тому, що в ЩМА міститься більше щебеню (до 80% по масі) і бітуму (до 7,5% по масі), а також в ЩМА використовується щебінь покращеної (кубовидної) форми і стабілізуюча волокниста добавка, яка дозволяє утримувати в матеріалі велику кількість бітуму.
Проте означені відмінності відносяться до складу зазначених сумішей та процесу їх виробництва, але не до процесу їх влаштування на дорогу.
Після виготовлення на АБЗ подальший процес є однаковим: і асфальтобетонні суміші, виготовлені згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, і щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші, виготовлені згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015: транспортуються до об’єкту ремонту вантажними автомобілями (загальні обмеження у відстані та часі перевезення встановлені у таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 і не містять будь-яких відмінностей) укладаються за допомогою асфальтоукладачів, і ущільнюються за допомогою дорожніх котків.
Різновидів асфальтобетонних сумішей є дуже багато, проте всі вони відрізняються за своїм складом, а не за технологією їх влаштування.
Вважаємо, що Замовник повинен, дозволити учасниками підтверджувати власний досвід виконання такого виду робіт як «влаштування верхнього шару покриття», зокрема наступним чином:
«Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші або із ЩМА – 33497 м2.
Відповідь:
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваш запит та повідомляє наступне.
Учасник має підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до умов тендерної документації, зокрема пункт 3 Розділ 1 Додатку №1 до тендерної документації.
Враховуючи викладене, досвід учасника з влаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші не є належним підтвердженням відповідності останнього кваліфікаційному критерію відповідно до умов тендерної документації
Дата відповіді:
28.12.2021 15:18