• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

21П-237_90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією, з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця по Полтавській області)

Торги не відбулися

79 840 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 1 596 800.00 UAH
Період уточнення: 20.12.2021 12:34 - 31.01.2022 00:00
Відповідь надана

Щодо ліцензії на поводження з небезпечними відходами

Номер: 78e2cfb99aba44e7b14ef8f66b934c8c
Дата опублікування: 28.12.2021 12:04
Опис: Шановний замовник! На вашу відповідь "Дана вимога щодо надання копії дійсної Ліцензії, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України на видачу ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів, обумовлена тим, що АТ «Укргазвидобування» має на меті залучити Підрядника, який забезпечить повний цикл поводження з відходами буріння, від збору до їх утилізації, та міг би взяти на себе повну відповідальність за якість надання таких Послуг, що в свою чергу мінімізує ризик можливого недобросовісного виконання Послуг Підрядником". Таким чином ви маєте на увазі, що Підрядник не може залучити до виконання наданих послуг субпідрядників, а має зробити всі роботи власними силами і механізмами. Тоді просимо Вас внести зміни до тендерної документації згідно виконання послуг і наявності ліцензії на всі види робіт, або детально опишіть, які послуги може виконувати Підрядник, а які субпідрядник у якого в наявності взагалі не має ліцензії на поводження з небезпечними відходами, а є інші допуски та відповіді документи для виконання послуг. Ви повинні керуватися діючим законодавством України, а там чітко прописано "передати відходи буріння компаніям, які мають ліцензію на поводження з небезпечними відходами" без вимог до переліку ліцензії.
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо, що відповідно до ст. 1 Закону України «Про відходи» відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари (продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення; небезпечні відходи* - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними; збирання відходів - діяльність, пов'язана з вилученням, накопиченням і розміщенням відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах, включаючи сортування відходів з метою подальшої утилізації чи видалення; зберігання відходів - тимчасове розміщення відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах (до їх утилізації чи видалення); оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення; утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про відходи» Цей Закон регулює відносини, пов'язані з утворенням, збиранням і заготівлею, сортуванням, перевезенням, зберіганням, обробленням (переробленням), утилізацією, видаленням, знешкодженням та захороненням відходів, що утворюються в Україні, перевозяться через її територію, вивозяться з неї, а також з перевезенням, обробленням та утилізацією відходів, що ввозяться в Україну як вторинна сировина. Основними принципами державної політики у сфері поводження з відходами є пріоритетний захист навколишнього природного середовища та здоров'я людини від негативного впливу відходів, забезпечення ощадливого використання матеріально-сировинних та енергетичних ресурсів, науково обгрунтоване узгодження екологічних, економічних та соціальних інтересів суспільства щодо утворення та використання відходів з метою забезпечення його сталого розвитку (ч. 1 ст. 5 Закону України «Про відходи»). Суб'єктами у сфері поводження з відходами є громадяни України, іноземці та особи без громадянства, а також підприємства, установи та організації усіх форм власності, діяльність яких пов'язана із поводженням з відходами (ст. 13 Закону України «Про відходи»). Суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані забезпечувати повне збирання, належне зберігання та недопущення знищення і псування відходів, для утилізації яких в Україні існує відповідна технологія, що відповідає вимогам екологічної безпеки (пункт д частини 1 ст. 17 Закону України «Про відходи»). У проектах будівництва об'єктів по переробці мінеральної сировини повинні передбачатися раціональне використання, утилізацію, знешкодження або безпечне захоронення відходів переробки (шламу, пилу, стічних вод тощо) (пункт 2 частини 2 статті 50 Кодексу України про надра). Екологічна політика Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Товариство) спрямована на забезпечення ефективного функціонування та досягнення сталого розвитку в балансі зі зменшенням негативного впливу на довкілля та екологічних ризиків у процесі виробничої діяльності, гармонізацію економічних інтересів Товариства з екологічними та соціальними інтересами суспільства, впровадження екологічних міжнародних та європейських стандартів. Мінімізація учасників у ланцюгу поводження з відходами призводить до мінімізації економічної складової, що є наслідком здешевлення ціни на послуги при поводженні з відходами. Відповідно, дана вимога щодо надання копії дійсної Ліцензії, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України на видачу ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів, обумовлена тим, що АТ «Укргазвидобування» має на меті залучити Підрядника, який забезпечить повний цикл поводження з відходами буріння, від збору до їх утилізації, та міг би взяти на себе повну відповідальність за якість надання таких Послуг, що в свою чергу мінімізує ризик можливого недобросовісного виконання Послуг Підрядником. Також повідомляємо, що вразі наявності у підрядника Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, яка включає в себе: збирання, зберігання, оброблення та утилізацію небезпечних відходів*, Підрядник може залучати для надання зазначених, а також супутніх Послуг субпідрядні організації при наявності в них необхідних для надання таких Послуг згідно чинного законодавства, дозволів, ліцензій, допусків та відповідних документів.
Дата відповіді: 30.12.2021 17:37
Відповідь надана

Питання, щодо ліцензії на поводження з небезпечними відходами

Номер: 07503bbc81cb4ef6b91ea2ed720a342c
Дата опублікування: 23.12.2021 19:58
Опис: Згідно додатку №1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам" та п. 1.2. Інші вимоги до учасників закупівель, Замовник вимогає: - надати копію дійсної Ліцензії, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України на видачу ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів. Замовник повинен регулюватися законом України «Про відходи» і відповідно до статті 2 Закону також Кодексом України про надра. Згідно із статтею 50 Кодексу у проектах будівництва об’єктів по переробці мінеральної сировини повинні передбачатися раціональне використання, утилізацію, знешкодження або безпечне захоронення відходів переробки (шламу, пилу, стічних вод тощо). Відповідно до статті 53 Кодексу при розробці родовищ корисних копалин повинні забезпечувати застосування раціональних екологічно безпечних технологій видобування корисних копалин, раціональне використання розривних порід і відходів виробництва, безпечне для людей, майна і навколишнього природного середовища ведення робіт. Відповідно до пункту «в» статті 17 Закону обов’язок визначити склад і властивості відходів, що утворюються, а також ступінь небезпечності відходів для навколишнього природного середовища та здоров’я людини покладено на суб’єктів господарської діяльності, у яких утворюються відходи. Замовник повинен передавати відходи буріння лише суб’єктам господарювання, які мають відповідну ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Тому не передбачається наявність в ліцензії усіх вказаних Замовником пунктів, а саме збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів. Якщо у нашої компанії є ліцензія на поводження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами збирання, перевезення зберігання, та є в наявності договори с субпідрядними організаціями на виконання послуг з оброблення, знешкодження утилізації (захоронення) відходів буріння. Таким чином, цього більш ніж достатньо для виконання послуг згідно технічного завдання Замовника. Більше того, наявність в ліцензії оброблення, утилізація, знешкодження не передбачена нормативними документами. Враховуючи вищевикладене наша пропозиція прибрати з додатку №1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам" та п. 1.2. Інші вимоги до учасників закупівель, пункт в якому вказаний перелік «оброблення, утилізація, знешкодження» відповідно до нормативних документів. АТ»Укргазвидобування» повинно керуватися виключно законам та нормативним документам України, оскільки формально АТ «Укргазвидобування» є державною компанією, а посилення вимог у даному випадку знижує конкуренцію за послугою та має потенційний ризик її подорожчання, що суперечить закону України про тендерні закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник! Дана вимога щодо надання копії дійсної Ліцензії, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України на видачу ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів, обумовлена тим, що АТ «Укргазвидобування» має на меті залучити Підрядника, який забезпечить повний цикл поводження з відходами буріння, від збору до їх утилізації, та міг би взяти на себе повну відповідальність за якість надання таких Послуг, що в свою чергу мінімізує ризик можливого недобросовісного виконання Послуг Підрядником.
Дата відповіді: 28.12.2021 09:21
Відповідь надана

Щодо класу небезпеки бурового шламу

Номер: 26fb87f6b61d46368ab4b1ea8d628800
Дата опублікування: 23.12.2021 19:47
Опис: Шановний Замовник! У тендерній документації немає ніяких документів або висновків лабораторії, які підтверджують наявність 2 і 3 класу небезпеки відходів буріння. Яким чином ви визначили 2 і 3 клас небезпеки у відходах буріння, які ви плануєте передати на утилізацію?
Відповідь: Шановний учасник! Згідно тендерної документації, зокрема проектом Договору, п.п. 3.2.23. передбачено, що Виконавець повинен здійснювати відбір проб (самостійно або із залученням Субпідрядника) відходів буріння перед початком надання Послуг та після зміни бурових розчинів під час буріння та надавати Замовнику Висновок за результатами лабораторних досліджень з приводу встановлення класу небезпеки відходів буріння, протягом 10 робочих днів після отримання висновку. Про час та дату зміни бурового розчину Замовник повідомляє Виконавця письмово за 5 (п’ять) днів до його заміни. Крім цього, АТ «Укргазвидобування» має висновки щодо досліджень відходів буріння утворених при застосуванні бурового розчину на вуглеводневій основі, згідно якого, у зазначених відходах буріння містяться речовини, які за класом токсичності відносяться до 2-3 класу небезпеки (токсичності), в залежності від агрегатного стану відходів.
Дата відповіді: 28.12.2021 09:20
Відповідь надана

Надання інформації

Номер: 0458391cc82d4244a1bd8aac46e4aabe
Дата опублікування: 21.12.2021 11:37
Опис: Шановний Замовник. Просимо надати інформації щодо районів де будуть розміщуватись свердловини та орієнтовну кількість срердловин. Дякуємо
Відповідь: Шановний потенційний учасник! Повідомляємо, що можливими районами надання послуг можуть бути: Миргородський та Полтавські райони Полтавської області. Крім цього, чітко визначити на даний час свердловину яка буде споруджуватись і де необхідно буде закупівля послуги по вивозу та утилізації відходів буріння не є можливим, в зв'язку з тим, що на даний час ще тривають геологічні вивчення місць на яких будуть споруджуватись свердловини, за результатами яких і буде визначений метод буріння амбарний чи безамбарний і відповідно місце надання Послуг по утилізації відходів буріння. Щодо орієнтовної кількості свердловин на яких необхідно буде надавати Послуги, повідомляємо, що враховуючи об’єм надання Послуг (20 тис.тон закупівля), а також орієнтовний об’єм відходів буріння, які можуть утворитись при спорудженні свердловини (близько 4,5 тис.тон), кількість свердловин на яких необхідно буде надати послуги становить від 4 до 5, в залежності від особливостей їх спорудження.
Дата відповіді: 22.12.2021 19:22
Відповідь надана

Надання інформації

Номер: 9a6d5f4546f5494b809cb3496db7e0cb
Дата опублікування: 21.12.2021 10:31
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до технічного завдання до закупівлі, необхідно надати послуги зі збирання, завантаження та вивіз відходів буріння з об’єктів Замовника для подальшої утилізації або остаточного розміщення на відведених місцях чи об’єктах з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця. Однак, задля визначення необхідної матеріально-технічної бази та методу подальшого поводження з відходом, необхідно розуміти агрегатний стан відходу, його вологість, та інші характеристики. Просимо надати паспорт відходу або вказати його властивості (якісні характеристики) та відсоткове співвідношення вологості. Також просимо Вас  деталізувати місце із зазначенням адрес, де мають надаватись послуги за предметом закупівлі, із точним зазначенням місцезнаходження і орієнтовного обсягу відходів та періоду обслуговування вивозів на кожну свердловину.
Відповідь: Шановний потенційний учасник! Повідомляємо Вас, що деталізувати місце із зазначенням адрес, де мають надаватись послуги за предметом закупівлі, із точним зазначенням місцезнаходження не є можливим, в зв'язку з тим, що спорудження свердловин здійснюється за межами населених пунктів і адреси там не присвоюються. Крім цього, чітко визначити на даний час свердловину яка буде споруджуватись і де необхідно буде закупівля послуги по вивозу та утилізації відходів буріння не є можливим, в зв'язку з тим, що на даний час ще тривають геологічні вивчення місць де будуть споруджуватись свердловини, за результатами яких і буде визначений метод буріння амбарний чи безамбарний і відповідно місце надання Послуг по утилізації відходів буріння. Щодо орієнтовного обсягу відходів та періоду обслуговування вивозів на кожну свердловину, повідомляємо. Орієнтовний обсяг відходів буріння що утворюється при бурінні свердловини по Полтавській області складає близько 4.5 тис. тон, спорудження свердловини та відповідно «обслуговування вивозів» складає близько 6 місяців. Щодо властивостей (якісних характеристик) відходів, можемо надати звіт щодо дослідження відходів буріння проведеного ДУ «Інститут громадського здоров'я ім .О.М. Морзєєва НАМН України». Просимо звернутись по вказаним контактам на майданчику, так як надаючи відповідь не передбачено майданчиком завантаження додатків.
Дата відповіді: 22.12.2021 19:17
Відповідь надана

Надання інформації

Номер: ab0a54572f3f44639e458c0d52526ba5
Дата опублікування: 20.12.2021 14:25
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас деталізувати місце із зазначенням адрес, де мають надаватись послуги за предметом закупівлі, із точним зазначенням місцезнаходження і орієнтовного обсягу відходів та періоду обслуговування вивозів на кожну свердловину.
Відповідь: Шановний потенційний учасник! Повідомляємо Вас, що деталізувати місце із зазначенням адрес, де мають надаватись послуги за предметом закупівлі, із точним зазначенням місцезнаходження не є можливим, в зв'язку з тим, що спорудження свердловин здійснюється за межами населених пунктів і адреси там не присвоюються. Крім цього, чітко визначити на даний час свердловину яка буде споруджуватись і де необхідно буде закупівля послуги по вивозу та утилізації відходів буріння не є можливим, в зв'язку з тим, що на даний час ще тривають геологічні вивчення місць на яких будуть споруджуватись свердловини, за результатами яких і буде визначений метод буріння амбарний чи безамбарний і відповідно місце надання Послуг по утилізації відходів буріння. Щодо орієнтовного обсягу відходів та періоду обслуговування вивозів на кожну свердловину, повідомляємо. Орієнтовний обсяг відходів буріння що утворюється при бурінні свердловини по Полтавській області складає близько 4,5 тис.тон, спорудження свердловини та відповідно «обслуговування вивозів» складає близько 6 місяців.
Дата відповіді: 21.12.2021 11:20