-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Центральній міській лікарні Червоноградської міської ради
Під одиницею виміру "послуга" слід розуміти "ліжко-днів". Під місцем надання послуг слід розуміти: 80100, Львівська обл., м. Червоноград, вул. Івасюка, 2: - хірургічне відділення; - дитяча хірургія; - травматологічне відділення; - гінекологічне відділення; - неврологічне відділення; - нейрохірургічне відділення; - хірургія № 2; - терапевтичне відділення; - кардіологічне відділення; - інфекційне відділення; - дитяче відділення; - пологове відділення; - онкологічне відділення; - відділення анестезіології та інтенсивної терапії. 80100, Львівська обл., м. Червоноград, вул. Винниченка, 2а: - наркологічне відділення. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 17.01.2022 р. 17:00 год.
Торги не відбулися
5 170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 850.00 UAH
Період уточнення:
17.12.2021 15:59 - 10.01.2022 00:00
Відповідь надана
13
Номер:
f0907e627e95455fad6a6115deed273e
Дата опублікування:
06.01.2022 21:16
Опис:
. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своєї тендерної пропозиції копію з оригіналу АКТУ, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019 року № 447 за адресою виробничих потужностей Учасника.
Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до осіб, щодо яких не було проведеного планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, тому просимо виключити цю вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачає здійснення як планових, так і позапланових заходів державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» планові заходи здійснюються відповідно до річних планів, що затверджуються органом державного нагляду (контролю) не пізніше 1 грудня року, що передує плановому. Якщо учасник на момент подання тендерної пропозиції не перебуває у графіку проведення планової перевірки, то згідно ч. 1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підставами для здійснення позапланових заходів є, зокрема, подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Дата відповіді:
11.01.2022 16:41
Відповідь надана
12
Номер:
7fc84aeb92614e09a528c309e1501ead
Дата опублікування:
06.01.2022 21:15
Опис:
копію діючого на весь період надання послуг сертифікату про те, що система управління безпечністю харчових продуктів стосовно діяльності, яка здійснюється учасником, відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» стосовно КВЕД 56.10, КВЕД 56.21, КВЕД 56.29; Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих чи нотифікованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) задовольняє скарги, якщо замовник у вимогах тендерної документації робить прив’язку вимог ISO до виду економічної діяльності учасника (КВЕД-2010). Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності.
Відповідь:
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. ISO — міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація (нотифікація) розроблених стандартів. Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Таким чином, Законом не заборонено вимагати надання в складі тендерної пропозиції будь-яких сертифікатів ISO.
Щодо прив’язки вимог ISO до виду економічної діяльності учасника, то Замовником торгів будуть внесені відповідні зміни до вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
11.01.2022 16:42
Відповідь надана
10
Номер:
f265e02cced44252ac44e0fd81473d73
Дата опублікування:
06.01.2022 21:14
Опис:
Лист-підтвердження дотримання учасником процедури закупівлі положень законодавства з охорони праці, зокрема, наявність у структурі учасника служби з охорони праці або штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці (скан-копія першої та останньої сторінки журналу з охорони праці)
Просимо деталізувати цю вимогу стосовно того, який саме журнал потрібно подати: «Журнал вступний інструктаж з охорони праці» чи «Журнал з охорони праці на робочому місці».
Відповідь:
Доброго дня. Для підтвердження даної вимоги необхідно подати у складі тендерної пропозиції скан-копія першої та останньої сторінки наступних журналів з охорони праці: «Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці» чи «Журнал з реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці».
Дата відповіді:
11.01.2022 14:37
Відповідь надана
11
Номер:
5b732e20b8f24dfa97a017a94077ee4b
Дата опублікування:
06.01.2022 21:13
Опис:
- копію діючого на весь період надання послуг сертифікату на систему управління якістю, який посвідчує, що система управління якістю стосовно діяльності, яка здійснюється учасником, відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно КВЕД 56.10, КВЕД 56.21, КВЕД 56.29; Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих чи нотифікованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) задовольняє скарги, якщо замовник у вимогах тендерної документації робить прив’язку вимог ISO до виду економічної діяльності учасника (КВЕД-2010). Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності, а саме прибрати цю вимогу з тендерної документації!
Відповідь:
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. ISO — міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація (нотифікація) розроблених стандартів. Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Таким чином, Законом не заборонено вимагати надання в складі тендерної пропозиції будь-яких сертифікатів ISO.
Щодо прив’язки вимог ISO до виду економічної діяльності учасника, то Замовником торгів будуть внесені відповідні зміни до вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
11.01.2022 16:42
Відповідь надана
9
Номер:
324a433e77fe43239526020c543784e4
Дата опублікування:
06.01.2022 21:11
Опис:
Учасник повинен використовувати систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці стосовно КВЕДу 56.10, КВЕДу 56.21, КВЕДу 56.29. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції оригінал діючого на весь період надання послуг сертифікату, що підтверджує, що система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці Учасника перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий учаснику. Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих чи нотифікованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі тендерної пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) задовольняє скарги, якщо замовник у вимогах тендерної документації робить прив’язку вимог ISO до виду економічної діяльності учасника (КВЕД-2010). Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності, а саме прибрати цю вимогу з тендерної документації!
Відповідь:
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. ISO — міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація (нотифікація) розроблених стандартів. Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Таким чином, Законом не заборонено вимагати надання в складі тендерної пропозиції будь-яких сертифікатів ISO.
Щодо прив’язки вимог ISO до виду економічної діяльності учасника, то Замовником торгів будуть внесені відповідні зміни до вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
11.01.2022 16:42
Відповідь надана
8
Номер:
98bef4e04fb44441932b872c85dde9a9
Дата опублікування:
06.01.2022 21:10
Опис:
У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати відомості щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу згідно до вимог законодавства, на підтвердження необхідно надати скановану копію оригіналу угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортного засобу та підтверджуючі документи (акти чи довідки) про проведення обробки транспорту за останній місяць, що передує даті розкриття враховуючи норми санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі № 5781-91 від 16.04.1991 року.
Ми вважаємо, що Замовник повинен усунути дискримінацію, що обмежує конкуренцію, а саме викласти цю вимогу в наступній редакції: «-Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії довідок про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів, дійсні на дату проведення тендеру, або копію договору на санітарну обробку транспортних засобів»
Відповідь:
Враховуючи вимоги п.3 ч.1 ст.49 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а саме, що харчові продукти повинні бути захищеними від будь – якого забруднення на всіх стадіях виробництва, переробки та/або обігу, копія оригіналу угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортного засобу та підтверджуючі документи (акти чи довідки) про проведення обробки транспорту, надається учасником для підтвердження дотримання Учасником вимог ст.44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, а саме використання транспортних засобів та/або контейнерів, що використовуються для перевезення харчових продуктів, які є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію та ч.3 ст. 40 Закону, згідно якої оператори ринку, які займаються збором врожаю, або виробництвом продуктів рослинного походження зобов’язані підтримувати обладнання, інвентар та транспортні засоби у чистоті шляхом чищення, миття та дезінфекції. Відтак, Замовник торгів не вбачає необхідності вносити зазначені вами зміни.
Дата відповіді:
11.01.2022 16:43
Відповідь надана
7
Номер:
c1efadbc3b804f95b329bffbf34274e3
Дата опублікування:
06.01.2022 21:10
Опис:
Температура готової їжі при доставці гарячих страв повинна становити 60-650С, а холодних страв – 10-150С. Доставка їжі має здійснюватись три рази на день (сніданок, обід та вечеря) та не передбачає можливості її розігріву на території Замовника. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист з обґрунтуванням можливості доставки готової їжі три рази на день з дотриманням заявленого температурного режиму. Враховуючи наведене вище, приміщення Учасника, у якому здійснюватиметься приготування їжі для хворих, повинно бути розташованим територіально на відстані не більше 15 км від адреси поставки страв.
Відповідно до умов тендерної документації місце поставки надання послуг передбачає дві адреси, а саме: 80100, Львівська обл., м. Червоноград, вул. Івасюка, 2 та 80100, Львівська обл., м. Червоноград, вул. Винниченка, 2а: наркологічне відділення. При розгляді скарги Комітет, спираючись на власну позицію, дійде висновку, що замовник не довів необхідності встановлення такої вимоги, а отже взяти участь у закупівлі можуть лише ті учасники, виробничі приміщення яких знаходяться на відстані не більше 15 км від адреси поставки страв, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі до скаржника, які можуть здійснювати постачання Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Центральній міській лікарні Червоноградської міської ради) з інших відстаней., тому просимо внести зміни до тендерної документації та викласти цю вимогу в новій редакції, а саме: «. Температура готової їжі при доставці гарячих страв повинна становити 60-650С, а холодних страв – 10-150С. Доставка їжі має здійснюватись три рази на день (сніданок, обід та вечеря) та не передбачає можливості її розігріву на території Замовника. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист з обґрунтуванням можливості доставки готової їжі три рази на день з дотриманням заявленого температурного режиму.»
Відповідь:
Вимога щодо того, що приміщення Учасника, у якому здійснюватиметься приготування їжі для хворих, повинно бути розташованим територіально на відстані не більше 15 км від адреси поставки страв, встановлена задля забезпечення отримання замовником якісної та швидкої послуги з доставки харчування для пацієнтів медичної установи. Вказана вимога підтверджує можливість дотримання виконавцем відповідної температури готової їжі при доставці, оскільки доставка їжі має здійснюватись три рази на день (сніданок, обід та вечеря) у відповідний час та не передбачає можливості її розігріву на території Замовника.
Дата відповіді:
11.01.2022 16:43
Відповідь надана
6
Номер:
a0006647eb7e43a39d490a348f4e6a9d
Дата опублікування:
06.01.2022 21:09
Опис:
Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність в Учасника фургона-рефрижератора, який підтверджує спроможність Учасника на транспортування готових страв до лікувально-профілактичних закладів Замовника, а саме у разі якщо учасник має в наявності орендований фургон-рефрижератор, то необхідно надати у складі пропозиції:
- скановану з оригіналу дійсного на весь період надання послуг за даним тендером договору оренди фургона-рефрижератора чи надання послуг фургоном-рефрижератором із вказанням марки, моделі і реєстраційного номера транспортного засобу;
- скановану з оригіналу копію посвідчення водія, що закріплений за даним автомобілем;
- скановану з оригіналу копію свідоцтва про реєстрацію т/з, завіреного власником;
- скановану з оригіналу копію на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу;
- скановану з оригіналу копію на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Якщо учасник має в наявності власний фургон-рефрижератор, то він зобов’язаний надати у складі пропозиції наступні документи:
- скановану з оригіналу копію посвідчення водія, що закріплений за даним автомобілем;
- скановану з оригіналу копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу;
- скановану з оригіналу копію на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу;
- скановану з оригіналу копію дійсного на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції скан-копію з оригіналу договору зі спеціалізованим підприємством про надання послуг щодо виявлення бактеріального забруднення фургона-рефрижератора довкілля методом змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору, а також результат про те, що патогенної та умовно патогенної мікрофлори на стінах і підлозі фургона-рефрижератора не виявлено. Дані документи мають бути оформлені не раніше грудня 2021 року.
Фургон-рефрижератор - це ізотермічний кузов з встановленою всередині холодильною установкою. У рефрижераторах перевозяться заморожені овочі і фрукти, м'ясо, риба і молочні продукти. Ця вимога суперечить Вимозі щодо «температура готової їжі при доставці гарячих страв повинна становити 60-650С, а холодних страв – 10-150С. Доставка їжі має здійснюватись три рази на день (сніданок, обід та вечеря) та не передбачає можливості її розігріву на території Замовника. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист з обґрунтуванням можливості доставки готової їжі три рази на день з дотриманням заявленого температурного режиму.» Тому ми вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності, а саме викласти цю вимогу в наступній редакції: «-Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи щодо наявності транспортних засобів у кількості необхідній для надання послуг
- копії технічних паспортів та/або свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів на власний чи орендований автотранспорт;
- копії довідок про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів, дійсні на дату проведення тендеру, або копію договору на санітарну обробку транспортних засобів;
- для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю. Договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31.12.2022 року.»
Відповідь:
Замовник торгів повідомляє, що у згідно вимог технічної специфікації пацієнти лікарні повинні харчуватися згідно столів № 1, 1а, 4, 5, 5а, 7, 9, 10, 13,15,16 відповідно до діючих збірників рецептур та з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні». Деякі з дієт передбачають наявність у меню м'яса, риби чи молочних продуктів, відповідно для дотримання норм чинного законодавства для доставки готової страв до лікувально-профілактичних закладів Замовника необхідна наявність фургона-рефрижератора, який підтверджує спроможність Учасника на транспортування у відповідності до норм законодавства. Також готова їжа відноситься до продуктів, які швидко псуються.
Категорично заборонено перевозити їжу, наприклад, в транспортному засобі, який має здатність нагріватися у літній період до 60-80С, відповідно, для якісного забезпечення харчування у лікарні, недопущення псування страв, та й здійснення перевезення з уникненням ризиків та критичних точок відповідно до стандартів НАССР вимога щодо наявності саме фургона-рефрижератора є обов’язковою до виконання Учасниками, адже водій зобов'язаний влітку провести попереднє (до вантаження) охолодження, зимою - обігрівання кузова автомобіля-рефрижератора. Дана вимога не є дискримінаційною, адже фургон-рефрижератор може бути перебувати як у власності Учасника, так і в користуванні згідно договору оренди/надання послуг. Вище вказана вимога у тендерній документації встановлена Замовником згідно вимог Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні».
Зазначені вами документи, а саме: - скановану з оригіналу копію посвідчення водія, що закріплений за даним автомобілем; - скановану з оригіналу копію свідоцтва про реєстрацію т/з, завіреного власником; - скановану з оригіналу копію на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу; - скановану з оригіналу копію на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів необхідні для того, щоб переконатися в наявності кваліфікованого водія, та в наявності автомобіля-рефрижератора, який відповідає вимогам чинного в Україні законодавства щодо обов’язкової перевірки технічного стану транспортного засобу та наявності полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Наявність вищезазначених документів передбачена чинним законодавство України.
Пропозиція щодо включення - копії довідок про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів, дійсні на дату проведення тендеру, або копію договору на санітарну обробку транспортних засобів наявна в тендерній документації.
Дата відповіді:
11.01.2022 16:44
Відповідь надана
5
Номер:
caddc30bbfdd4497861191f752472d27
Дата опублікування:
06.01.2022 21:08
Опис:
Лист-згода щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреності на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреностей у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Стаття 29 Закону України «Про публічні закупівлі» наділяє Замовника правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На підставі вищевикладеного ми, як потенційний Учасник, вважаємо цю вимогу нікчемною та просимо виключити її з тендерної документації.
Відповідь:
Замовником торгів будуть внесені відповідні зміни до вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
11.01.2022 16:44
Відповідь надана
4
Номер:
739c015716d54bb787df9dff558a1b77
Дата опублікування:
06.01.2022 21:08
Опис:
Учасник повинен використовувати систему екологічного менеджменту стосовно КВЕДу 56.10, КВЕДу 56.21, КВЕДу 56.29. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції оригінал дійсного на весь період надання послуг сертифікату ISO 14001:2015, що підтверджує, що система екологічного менеджменту учасника перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий учаснику. Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих чи нотифікованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) задовольняє скарги, якщо замовник у вимогах тендерної документації робить прив’язку вимог ISO до виду економічної діяльності учасника (КВЕД-2010). Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності, а саме прибрати цю вимогу з тендерної документації!
Відповідь:
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. ISO — міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація (нотифікація) розроблених стандартів. Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Таким чином, Законом не заборонено вимагати надання в складі тендерної пропозиції будь-яких сертифікатів ISO.
Щодо прив’язки вимог ISO до виду економічної діяльності учасника, то Замовником торгів будуть внесені відповідні зміни до вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
11.01.2022 16:44