-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Торги відмінено
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 35 000.00 UAH
Період уточнення:
16.12.2021 17:08 - 25.12.2021 00:00
Відповідь надана
Сумнівні вимоги до нормо-години
Номер:
8c7f5d39bf2a4d2b86e81cf95fef8785
Дата опублікування:
24.12.2021 15:08
Опис:
Доброго дня,
Ми, як потенційний учасник даної закупівлі, ознайомились с ТД, та повністю підтримуємо запитання іншого учасника. Вимоги Додатку 3 в розділі вартості однієї нормо-години є не ринковими, та навіть корупційними. оскільки ніхто з СТО в Києві не працює за такі гроші, і тим паче по 44 гривні.
Підтримуємо запитання та також, як потенційний учасник, якого відлякує працювати задарма, наполягаємо на змінах тендерної документації та приведення іі до ринкової ситуації.
Наполягаємо на змінах, та просимо прописати, що вартість запчастин не може перевищувати три мільйони гривень та може змінюватись за результатами тендеру, тим самим Ви дасте змогу витримати ринкові ціни по вартості нормо-годин.
Ми маємо 15-ти річний стаж роботи на ринку авто-послуг, працюємо як СТО яке зарекомендувало себе як надійного добропорядного партнера, маємо персонал, інструмент, кваліфікацію, досвід та все необхідне для виконання поточних та складних ремонтів авто, але з вартістю в 200 грн з ПДВ і відтермінуванням платежу, жоден поважаючий себе учасник не стане працювати.
Якщо ви прагнете прозорості, відсутності махінацій при виконанні договора та швидко і якісно надані послуги, велике прохання змінити вимоги.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учаснику. Ми дуже раді, що Вас зацікавила наша закупівля і Ви вирішили прийняти у ній участь . Щодо Вашої вимоги як Учасника повідомляю наступне.
Відповідно до вимог Додатку №2 тендерної документації Замовником передбачено порядок формування учасниками загальної вартості своїх тендерних пропозицій. Жодна норма ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та інших нормативних актів в сфері публічних закупівель не забороняє Замовнику встановлювати такі вимоги, натомість ст. 3 Закону передбачає принципи здійснення закупівель, зокрема, максимальна економія та ефективність, запобігання зловживанням.
Звертаємо увагу Учасника, що відповідно до Закон України «Про публічні закупівлі» ст.5 ч.1 закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до закупівлі, яка проводиться Державним підприємством «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв», повідомляємо Вам, що ціна закупівлі ніколи не була дискримінаційним принципом, а реальну ринкову ціну послуг визначає сам ринок та учасники, які будуть приймати участь у закупівлі.
З огляду на те, що досить часто Учасники під час аукціону заради перемоги, вдаються до демпінгу вартості своїх тендерних пропозицій, Замовником і було передбачено порядок формування загальної вартості цінової пропозиції. Адже досить часто після укладання договорів з аномально низькими цінами, їх Виконавці вдаються до різного роду маніпуляцій, зловживань та шантажу по відношенню до Замовника, що призводить до збою роботи на підприємстві.
Враховуючи те, що на балансі Державного підприємства «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв» знаходиться 71 транспортний засіб різних марок та моделей, вік парку автомобілів становить в середньому 20 років , пробіг не менше 600 000 км., то для експлуатації таких автомобілів та підтримання їх в задовільному технічному стані постійно виникає потреба в ремонті та заміні зношених запасних частин та витратних матеріалів. Для ремонту цих транспортних засобів потрібний широкий асортимент різних запасних частин різних виробників та номенклатурних номерів. Тому не можливо точно передбачити кількість та вид запасних частин , в яких буде потреба для ремонту та позапланового технічного обслуговування транспортних засобів. Замовник, виходячи з своїх власних виробничих потреб, і передбачив порядок формування (складові) загальної вартості, що складається з вартості самих послуг з ремонту та запасних частин, деталей, які при цьому використовуються., який Учасники повинні врахувати під час підготовки своїх пропозицій.
Слід зазначити, що враховуючи попередній досвід проведення процедур закупівель, Учасники під час підготовки та надання своїх тендерних пропозицій, зазначають саме такі розрахункові вартості надання послуг, незалежно від суми, яку передбачає Замовник у закупівлі. В даному випадку Замовник жодним чином не впливає на формування ціни та вартості пропозиції Учасника, а критерієм є якість виконання взятих на себе зобов’язань Учасником. Тому, виходячи з вищевикладеного, та відповідно до потреб та фінансового плану Замовника, відповідальною особою Замовника були визначені саме такі умови проведення закупівлі.
Дата відповіді:
29.12.2021 17:13
Відповідь надана
Вимога щодо Вартості нормо-години ГЕТЬ НЕ ВІДПОВІДАЄ РИНКОВІЙ СИТУАЦІЇ ТА Є НЕ АДЕКВАТНОЮ. ( бюджет з урахуванням ПДВ 3 500 000 грн -3 000 000 грн запчастини=500 000 грн на послуги/2500 нормо-годин =200 грн вартість однієї нормо-години). Прописана під ТОВ "ТАЙР ЛЕНД"- незмінного переможця останніх трьох років! НАПОЛЯГАЄМО НА ЗМІНАХ!
Номер:
6d21918ba2d34f739035799fa9b9108e
Дата опублікування:
23.12.2021 19:14
Опис:
Шановний Голова тендерного комітету!
Просимо звернути вашу увагу щодо неадекватності вимог відповідно Додатку 3 тендерної документації.
Замовник у Додатку 3, п.9 висуває вимоги, що вартість запасних частин, акумуляторних батарей (АКБ) та витратних матеріалів становить 3 000 000,00 грн. і не може змінюватися під час формування Учасником загальної вартості своєї тендерної пропозиції. Кількість нормо-годин замовник зазначає 2500, що дорівнює 200 грн з ПДВ, що ГЕТЬ НЕ ВІДПОВІДАЄ РИНКОВІЙ СИТУАЦІЇ ТА Є НЕ АДЕКВАТНИМ.
( бюджет з урахуванням ПДВ 3 500 000 грн -3 000 000 грн запчастини=500 000 грн на послуги/2500 нормо-годин =200 грн вартість однієї нормо-години)
Дані вимоги наводять на припущення ймовірних махінацій при виконанні договора, або, що вимога прописана під конкретного очікуваного переможця закупівлі.
Наполягаємо на внесенні змін в ТД, Додаток 3 п.9, що вартість запасних частин, акумуляторних батарей (АКБ) та витратних матеріалів становить НЕ БІЛЬШЕ 3 000 000,00 грн. і МОЖЕ змінюватися під час формування Учасником загальної вартості своєї тендерної пропозиції.
Діні зміни дадуть змогу витримати ринкові ціни згідно вказаної кількості нормо-годин.
Звертаємо увагу Контролюючих органів та Голови тендерного комітету, який затвердив неадекватні вимоги у Державного підприємства «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв», що середньо ринкова вартість однієї нормо-години у місті Києві складає 400-500 грн без ПДВ, (540-600 грн з ПДВ).
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Закон України «Про публічні закупівлі» ст.5 ч.1 закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до закупівлі, яка проводилась Державним підприємством «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв» у 05.02.2021 року (UA-2021-01-19-000350-c), між Замовником та ТОВ «Тайр Ленд» був укладений договір № 172/21 01.03.2021 року в якому вартість однієї нормо години складає 44 грн. 80 коп. з ПДВ, що є фікцією, адже таких цін на ринку України і тим паче столиці м.Києві не існує. Дане наводить на припущення та сумніви щодо прозорості торгів, адже даний учасник є не змінним переможцем останніх трьох років. Тобто наявність не ринкових вимог може свідчити про підвищену не прозору лояльність до конкретного підприємства і підготовку вимог щодо вартості нормо-години під конкретного учасника, що є свідомо неадекватним до ринкових цін, з метою відсіювання та обмеження інших добропорядних учасників. Наявністю такої вимоги Замовник свідомо звужує коло потенційних учасників та В РАЗІ ПЕРЕМОГИ НЕ ТОВ «Тайр Ленд» контракт автоматично неможливий до виконання, адже вартість оплати труда однієї години механіка вища ніж Замовник планує купувати з відтермінуванням оплат.
Тобто, наявністю обмежень, що вартість нормо-години має бути не більше 200 грн з ПДВ, Замовник свідомо порушує ЗУ « Про публічні закупівлі» ст. 5.ч1. в розділі: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, адже складається враження, що вимога свідомо прописана під очікуваного Переможця ТОВ «ТАЙР Ленд»,
Своїми вимогами Замовник дискримінує інших добропорядних учасників, не дотримується принципів Закону України «Про публічні закупівлі» та заздалегідь та свідомо обмежує інших учасників, що працюють в ринкових реаліях згідно вартості робіт та вартості нормо-години 540-600 грн з ПДВ.
Враховуючи вище викладене наполягаємо та вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме викласти Додаток 3 п. 9 в новій редакції: що вартість запасних частин, акумуляторних батарей (АКБ) та витратних матеріалів становить НЕ БІЛЬШЕ 3 000 000,00 грн. і МОЖЕ змінюватися під час формування Учасником загальної вартості своєї тендерної пропозиції.
Вимагаємо привести умови документації у відповідність з ринковою ситуацією міста Києва, в інакшому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ та подати заявки до інших контролюючих органів.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учаснику. Ми дуже раді, що Вас зацікавила наша закупівля і Ви вирішили прийняти у ній участь . Щодо Вашої вимоги як Учасника повідомляю наступне.
Відповідно до вимог Додатку №2 тендерної документації Замовником передбачено порядок формування учасниками загальної вартості своїх тендерних пропозицій. Жодна норма ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та інших нормативних актів в сфері публічних закупівель не забороняє Замовнику встановлювати такі вимоги, натомість ст. 3 Закону передбачає принципи здійснення закупівель, зокрема, максимальна економія та ефективність, запобігання зловживанням.
Звертаємо увагу Учасника, що відповідно до Закон України «Про публічні закупівлі» ст.5 ч.1 закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до закупівлі, яка проводиться Державним підприємством «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв», повідомляємо Вам, що ціна закупівлі ніколи не була дискримінаційним принципом, а реальну ринкову ціну послуг визначає сам ринок та учасники, які будуть приймати участь у закупівлі.
З огляду на те, що досить часто Учасники під час аукціону заради перемоги, вдаються до демпінгу вартості своїх тендерних пропозицій, Замовником і було передбачено порядок формування загальної вартості цінової пропозиції. Адже досить часто після укладання договорів з аномально низькими цінами, їх Виконавці вдаються до різного роду маніпуляцій, зловживань та шантажу по відношенню до Замовника, що призводить до збою роботи на підприємстві.
Враховуючи те, що на балансі Державного підприємства «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв» знаходиться 71 транспортний засіб різних марок та моделей, вік парку автомобілів становить в середньому 20 років , пробіг не менше 600 000 км., то для експлуатації таких автомобілів та підтримання їх в задовільному технічному стані постійно виникає потреба в ремонті та заміні зношених запасних частин та витратних матеріалів. Для ремонту цих транспортних засобів потрібний широкий асортимент різних запасних частин різних виробників та номенклатурних номерів. Тому не можливо точно передбачити кількість та вид запасних частин , в яких буде потреба для ремонту та позапланового технічного обслуговування транспортних засобів. Замовник, виходячи з своїх власних виробничих потреб, і передбачив порядок формування (складові) загальної вартості, що складається з вартості самих послуг з ремонту та запасних частин, деталей, які при цьому використовуються., який Учасники повинні врахувати під час підготовки своїх пропозицій.
Слід зазначити, що враховуючи попередній досвід проведення процедур закупівель, Учасники під час підготовки та надання своїх тендерних пропозицій, зазначають саме такі розрахункові вартості надання послуг, незалежно від суми, яку передбачає Замовник у закупівлі. В даному випадку Замовник жодним чином не впливає на формування ціни та вартості пропозиції Учасника, а критерієм є якість виконання взятих на себе зобов’язань Учасником. Тому, виходячи з вищевикладеного, та відповідно до потреб та фінансового плану Замовника, відповідальною особою Замовника були визначені саме такі умови проведення закупівлі.
Дата відповіді:
29.12.2021 17:14