• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти «Ромашка» за адресою: Полтавська область, Полтавський район, смт Котельва, вул. Чкалова, 19

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме: 40 000,00 грн. (сорок тисяч гривень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, має бути з безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати, за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA768201720355139004002051471, УДКСУ в Котелевському районі МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Відділу управління комунальним майном Котелевської селищної ради, 38600, Полтавська область, Котелевський район, смт Котельва, вул. Полтавський шлях, 223, код ЄДРПОУ 26400300 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Учасник повинен гарантувати, що його тендерна пропозиція буде дійсною протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: 1. Кількість відсотків по критерію «Ціна» - 100%. Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + F1/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником (у разі їх встановлення); PV - питома вага критерію «ціна». Питома вага критерію ціна (PV) становить 100%. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Торги не відбулися

10 359 020.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 795.10 UAH
Період уточнення: 16.12.2021 15:06 - 02.01.2022 00:00
Відповідь надана

договірні ціна

Номер: 7579f3cab5684e7db0ee8da7e3427f5b
Дата опублікування: 20.12.2021 13:27
Опис: 1. Згідно з ТД "Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проєктно-вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво” (із змінами)." Чи враховувані у ціні тендера вимоги Наказа № 162 від 25.06.2021, зареєстрованим Міністерством Юстиції України 17 вересня 2021 р. під № 1225/36847?. Чи враховувати ці вимоги у тендерній пропозиції? 2. Чи потрібно надавати у тендерній пропозиції договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів та інші складові та розрахунки договірної ціни?
Відповідь: Шановний Учасник! 1. Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, ціна пропозиції визначається відповідно до технічного завдання, яке є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та викладене у Додатку 4 до тендерної документації. Згідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації, «При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт необхідно використовувати норми згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», оскільки проектна документація на об’єкт розроблена та затверджена до 08.11.2021 року та розрахована відповідно до вищезазначених норм». Ураховуючи викладене, обов’язкові та у тому числі зазначені норми чинного законодавства застосовані при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі. 2. Підпунктом 8 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що Учасники, зокрема, у складі пропозиції завантажують у форматі, встановленому тендерною документацією заповнений та підписаний учасником проект Договору згідно Додатку 5 до тендерної документації, який містить невід’ємні додатки – Специфікація на обладнання, що не монтується, календарний графік виконання робіт та договірна ціна на виконання робіт, що мають бути заповнені та підписані як складова проекту договору. Тендерна документація не містить вимог щодо надання локальних кошторисів, відомості ресурсів чи інших складових розрахунку договірної ціни у складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 23.12.2021 14:51
Відповідь надана

Уточнююче запитання до процедури закупівлі

Номер: 437f38a27e69400a8a0373fffd357b6c
Дата опублікування: 17.12.2021 14:42
Опис: Доброго дня. Шановний замовнику відкритих торгів, пунктом 2 розділу ІІІ тенд.документації вказано, що електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, має бути з безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати, за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA768201720355139004002051471, УДКСУ в Котелевському районі МФО 820172. Прошу уточнити: як правильно трактувати та в подальшому вказати в банківській гарантії словосполучення за першою письмовою вимогою – це 5 календарних/банківських днів, як вимагає наказ Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 чи щось інше? Дякую.
Відповідь: Шановний Учасник! Забезпечення пропозиції учасників у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути оформлене відповідно до вимог Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, у тому числі в частині вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії.
Дата відповіді: 22.12.2021 16:37
Відповідь надана

про внесення змін до документації задля отримання можливості взяти в ній часть

Номер: d6564c9d17dd46beb10a90aada0ea2e0
Дата опублікування: 17.12.2021 13:45
Опис: Добрий день! Серед умов тендерної документації наявна вимога про надання дозволу Державної служби з питань праці України з зазначенням дозволу Учаснику виконувати роботи з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин а також вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів та декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з охорони праці, що містить підтвердження відповідності вищевказаного при здійсненні зварювальних, газополум’яних а також наплавочних і паяльних робіт, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; щодо експлуатації рухомого обладнання, що працює під тиском. Звертаю Вашу увагу, що вимога в частині надання дозвільних документів з правом виконання цих робіт саме учасником порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», який надає повне право залучати як субпідрядників/співвиконавців, так і об’єднання учасників. До речі, умови тендерної документації в іншій частині це теж допускають: «разом з довідкою про залучення субпідрядників учасники надають: - скановану копію листа від кожного субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені; - копії ліцензій необхідних для виконання робіт та діючих на весь період виконання робіт; - копії діючих на весь період виконання робіт дозволів на виконання всіх робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для виконання заявлених робіт).» А тому, просимо переконливо виключити двічі слово «Учаснику» зі складу умов тендерної документації, що процитовані в першому абзаці запитання, дійсно надати можливість залучити субпідрядні організації та опублікувати оновлену тендерну документацію і перелік змін до неї. Законодавство постійно змінюється та оновлюється, а тому право монтажу, демонтажу та ремонту будинків, споруд а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин могло б бути надано суб’єкту господарювання на підставі декларації, а не дозволу, як і право зварювальних, газополум’яних робіт, експлуатації рухомого обладнання тощо могло б бути надано дозволом, а не декларацією. Звертаємо Вашу увагу, що отримані суб’єктами господарювання дозвільні документи до внесення останніх змін в Постанову КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (03.02.2021), є дійсними та діють до заміни новими. Аналізуючи умови тендерної документації та будівельні організації Полтавської області, складається враження, що при опрацюванні вимог до дозвільних документів учасників за основу замовник взяв документи, видані ТОВ «Мейкор».
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно п. 5 та п. 6 ч. 3 «Інша інформація» Розділу V «Розгляд, оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) Сканований оригінал або копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів клас наслідків (відповідальності) – СС2 з додатком/додатками, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт з інформаційною довідкою Учасника, яка повинна містити посилання на джерело в якому Замовник може пересвідчитися у чинності такої ліцензії; сканований оригінал або копію дозволу дозволу Державної служби з питань праці України з зазначенням дозволу Учаснику виконувати роботи з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин а також вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів; 2) сканований оригінал або скановану копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з охорони праці, що містить підтвердження відповідності вищевказаного при здійсненні зварювальних, газополум’яних а також наплавочних і паяльних робіт, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; щодо експлуатації рухомого обладнання, що працює під тиском. Відповідно до вищевикладеного, інформація про надання власних документів Учасника, яких стосується Ваше запитання відсутня, відтак зазначені умови Тендерної документації є такими, що відповідають ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім зазначеного, у тому числі наведений вище перелік документів є таким, що сформований з огляду на проведений аналіз публічних закупівель по аналогічному предмету закупівлі у ряді областей України за період з 2020 по 2021 рік, та є мінімально необхідним для якісного, повного та своєчасного виконання робіт за закупівлею, оскільки замовником встановлено такий перелік критеріїв, що має на меті максимальне розширення кола потенційних учасників, у тому числі, завдяки відсутності встановленого кваліфікаційного критерію, що передбачений п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказане зазначення про взяття за основу при підготовці тендерної документації дозвільних документів виключного одного суб’єкта господарювання є необґрунтованим та таким, що у розрізі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути спрямоване на вчинення неправомірного впливу на замовника або інших потенційних учасників, є оціночним судженням та не підлягає спростуванню чи доведенню, оскільки вимога про надання зазначених документів є такою, що спрямована на максимально можливе розширення кола потенційних учасників, що спроможні якісно та своєчасно виконати роботи за закупівлею. Документи, подані учасниками у складі пропозицій розглядаються з урахуванням змін та доповнень до чинного законодавства. Ураховуючи вищевикладене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 22.12.2021 16:36