• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

50413200-5- Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання. Послуги цілодобового протипожежного спостереження та технічного обслуговування автоматичної пожежної сигналізації.

50413200-5- Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання. Послуги цілодобового протипожежного спостереження та технічного обслуговування автоматичної пожежної сигналізації.

Завершена

25 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 129.00 UAH
Період уточнення: 15.12.2021 10:55 - 21.12.2021 10:51
Без відповіді

неправомірна вимога

Номер: a9f92565ba4a46ab90a5e27eef40bd27
Дата опублікування: 21.12.2021 09:55
Опис: В оголошенні встановлена вимога "ліцензію Державного департаменту державної безпеки МНС України на право виконання робіт по монтажу, ремонту і технічному обслуговуванню засобів протипожежного захисту, систем оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі", що є неправомірною, так як Державний департамент державної безпеки МНС України був реорганізований, і на сьогоднішній день він називається Державна служба України з надзвичайних ситуацій, який також видає ліцензії! Вважаємо дану вимогу некоректною та неправомірною, і вимагаємо встановити її згідно законодавства!
Без відповіді

дискримінація

Номер: b618435abf494bb2889f131d0287f53d
Дата опублікування: 21.12.2021 09:52
Опис: Доброго дня, в оголошенні встановлена вимога "прибуття спеціалістів обслуговуючої організації у термін до 60 хвилин з моменту отримання інформації щодо несправності у роботі пожежної сигналізації.", що є дискримінаційною, та порушує НАКАЗ МВС від 30.03.2015 № 349 "Обслуговуюча організація забезпечує прибуття ремонтного персоналу до об’єкта спостерігання та усуває несправності СПЗ. Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години – для інших населених пунктів."! Про які 60 хвилин йде мова?? не порушуйте законодавство та видаліть дану вимогу з оголошення!
Без відповіді

дискримінація

Номер: 9a6e9eef80fd4abbac357aa0b3d07b9d
Дата опублікування: 21.12.2021 09:50
Опис: Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнен. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!