• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту

Завершена

53 688.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 268.44 UAH
Період уточнення: 14.12.2021 19:44 - 20.12.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: eb9ce16ffd0d4cd19e1c8b2a0451d103
Дата опублікування: 16.12.2021 15:22
Опис: Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «До подачі пропозиції Учасник обов’язково в період уточнення повинен здійснити виїзд на об’єкти для ознайомлення з фактичними обсягами робіт та надати Акти обстеження у складі документації.» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в Державну аудиторську службу України.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Щодо Вашого запиту, надаємо роз'яснення відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі - Закон). Замовник при проведенні спрощеної закупівлі встановлює вимоги до предмета закупівлі згідно з чинним законодавством. Вимога щодо виїзду Учасника на об'єкти Замовника для ознайомлення з фактичними обсягами робіт та надання Акту обстеження у складі документації є цілком правомірною та обгрунтованою. Акт обстеження складається для ознайомлення підрядної організації з об'єктом, його технічним станом та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання послуг з обслуговування системи протипожежного захисту. Це дозволить максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. Замовник не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ Учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм до інформації про закупівлю, передбаченої Законом, не обмежив право жодного Учасника на обстеження об'єктів Замовника. Крім того, всі об'єкти Замовника знаходяться у вільному доступі, узгодження з Замовником дати та часу виїзду Учасника на об'єкт є необов'язковим. Тому, ні про яку дискримінацію Учасників не йдеться. Тим більше, що згідно з Проєктом договору (Додаток 4 до тендерної документації) переможець спрощеної закупівлі на етапі укладення договору повинен надати "Калькуляцію вартості послуг по об'єкту" (Додаток 4 до договору), складену згідно з технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі та обстеження кожного об'єкта Замовника окремо. Підсумовуючи, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об'єкта обгрунтованою, а Оголошення спрощеної закупівлі складеним у відповідності до вимог статті 14 Закону.
Дата відповіді: 17.12.2021 12:18