• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (пожежне реагування та спостереження за приміщенням архівосховища №5 архівного відділу та адміністративної будівлі (каб. №208) виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області)

Торги відмінено

4 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20.00 UAH
Період уточнення: 14.12.2021 17:16 - 20.12.2021 00:00
Без відповіді

вимоги до переможця

Номер: 59e2fab7526849609c2a538cd8a6a69d
Дата опублікування: 16.12.2021 15:38
Опис: шановний Замовнику, поясніть будь ласка вимогу що до надання документів переможцем Закупівлі, а саме в 5 денний термін надати документи згідно додатку 5 до тендерної документації. Яким Ви користувалися Законом України коли прописували цю вимогу. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ст. 17 пункт 6 : " Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті". Дякуємо.
Без відповіді

Не документація, а набір недолугих вимог

Номер: e4db6492c8154b548b2c21c48d4d6a96
Дата опублікування: 16.12.2021 15:04
Опис: Шановні члени ТК, С.А. Чебан, А.О. Гончарова, О.М. Самусєва, М.Г. Балєєва, К.В. Токарєв! Надайте роз’яснення з приводу затвердження тендерної документації, а саме вимог зазначених в ній з посиланням на норми чинного Законодавства, якими ви керувалися; 1. Визначення предмета закупівлі 2. Визначення очікуваної вартості закупівлі 3. Встановлення вимог: 3.1. Довідка у довільній формі про наявність щонайменше однієї групи реагування через спрацювання пожежної сигналізації із зазначенням: - адреса(и) дислокації (місцезнаходження) групи; - службових автомобілів, які учасник планує залучати для транспортування груп реагування (з правом власності або користування); - документи, що підтверджують право власності або оренди офісу, офісних приміщень у місті, де знаходяться об’єкти замовника. 3.2. 4. Довідка у довільній формі про наявність пультів, технічних засобів охорони, засобів радіотехнічного зв’язку, наявність технічної можливості централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації з постановкою на пульт централізованого спостереження. 3.3. 5. Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, про наявність форменого одягу з логотипом учасника, наявних спецзасобів захисту (зброя несмертельної дії, газові балончики), засобів мобільного зв’язку та засобів освітлення (ліхтарі) з акумуляторами для кожного працівника, якого Учасник планує залучати до цілодобової охорони. 3.4. 6. Лист (довідка) у довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (за наявності), з інформацією про досвід виконання аналогічного договору* (крім відомостей, що містять комерційну таємницю). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати копію не менше 1 (одного) договору на надання послуги охорони, 1 (один) акт надання послуги тощо. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на здійснення охоронної діяльності об’єктів державної або комунальної форми власності за ДК 021:2015 –79710000-4 – «Охоронні послуги». Ваше засідання було проведено під час якогось святкування??? Звідки ви взяли, що Ви маєте право встановлювати дані дискримінаційні вимоги??? Встановлені вами вимоги не мають жодного відношення до послуг протипоженого призначення! Радимо Вам піти не на новорічний корпоратив, а на навчання. У вечері перед сном, підчитувати не комікси, а ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ВНЕСІТЬ ЗМІНИ ДО ТД!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!