• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги з цілодобової охорони об’єктів та територій КВП КМР «Міськводоканал»)

Завершена

2 610 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період уточнення: 04.09.2017 15:47 - 10.09.2017 10:00
Відповідь надана

про документи, які підтверджують право володіння чи користування майном на законних підставах

Номер: 8cc64ee1bcc8490eacefc79cce1f0c23
Дата опублікування: 08.09.2017 17:25
Опис: Згідно Вашої відповіді, на питання надання документів, які підтверджують право володіння чи користування майном на законних підставах, Замовник відповів - (на розсуд Учасника). В такому випадку відповідь замовника ми розуміємо так, що учасники можуть також надавати витяги з інвентаризаційних описів (які підтверджують право володіння майном вказаним в довідці, що знаходиться на балансі підприємства), і це не призведе до їхньої дискваліфікації або трактування замовником, що учасник не надав потрібні йому документи (наприклад видаткові накладні, акти прийому-передачі, договори оренди, договори закупівлі, тощо). Дякуємо за роз’яснення.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Чекаємо на Вашу тендерну пропозицію.
Дата відповіді: 11.09.2017 11:23
Відповідь надана

Строк заключення договору та надання послуг

Номер: f6800d58a20942b2ac7c5499e9b1e932
Дата опублікування: 08.09.2017 15:12
Опис: Шановний замовник, просимо вас надати роз’яснення що до строків надання послуг. Тому що в оголошенні визначено період надання послуг: по 31.12.2018 В тендерній документації в розділі 4 Інформація про предмет закупівлі, зазначено у підпункті 4.4 Строк надання послуг: 182 (сто вісімдесят два) календарних дня з дати укладання договору. Також в Додатку 6 також надано розрахунок на 182 календарних дня. Чи вірно ми розуміємо, що виходячи з дати вказаної в оголошенні та строку вказаного в документації, дата підписання договору буде приблизно жовтнем 2017 році, а дата дії договору буде з 02.07.2018 року по 31.12.2018 року.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо наступне. Відповідно п.4.4. Тендерної документації «Строк надання послуг: 182 (сто вісімдесят два) календарних дня з дати укладання договору». У зв`язку з тим, що точну дату укладання договору і кінцеву дату дії договору на стадії оголошення процедури закупвілі Код за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Послуги з цілодобової охорони об’єктів та територій КВП КМР «Міськводоканал») визначити неможливо, було прийнято рішення про визначення строку надання послуг, як 182 (сто вісімдесят два) календарних дня з дати укладання договору, терміну дії - протягом 2017р- 2018р., а кінцевої дати дії договору – 31.12.2018р.
Дата відповіді: 11.09.2017 10:14
Відповідь надана

Документи що підтверджують матеріально-технічну базу учасника

Номер: 8d776f4e256b4711a0f57c5bbb8c2b25
Дата опублікування: 07.09.2017 11:03
Опис: Доброго дня, в ДОДАТКУ № 3 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ІНШІ ВИМОГИ. ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ.» в розділі І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, пунктом 2 визначено, що учасники повинні подавати: 2. Оригінал довідки Учасника (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства за наявністю) у довільній формі, що містить інформацію про власність або можливість користування обладнанням матеріально-технічної бази (приміщень для офісу та автотехніки та інше) з додаванням сканованих документів по кожній позиції про підтвердження інформації (права володіння чи користування майном на законних підставах), викладеної в довідці. Підкажіть будь ласка чи не призведе до дискваліфікації учасника подання ним в складі документації «Інвентаризаційного опису або Витягу з інвентаризаційного опису», в якому буде зазначено найменування, кількість та вартість матеріально-технічного обладнання яке є власністю учасника торгів та може бути задіяне при наданні послуг. Дякуємо за відповідь
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Тендерною документацією передбачено надання конкретного документу і Учасник повинен його надати, а саме: «Оригінал довідки Учасника (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства за наявністю) у довільній формі, що містить інформацію про власність або можливість користування обладнанням матеріально-технічної бази (приміщень для офісу та автотехніки та інше) з додаванням сканованих документів по кожній позиції про підтвердження інформації (права володіння чи користування майном на законних підставах), викладеної в довідці.» Довідка Учасника повинна містити перелік об’єктів матеріально-технічної бази, які він планує використовувати при наданні Замовнику послуг охорони, а також скановані документи по кожній позиції, які підтверджують право володіння чи користування майном на законних підставах (на розсуд Учасника).
Дата відповіді: 08.09.2017 15:32
Відповідь надана

Завышенные требования к участникам (несоответсвующие законодательству)

Номер: 99f4c583120d4c9f8f82ff72587f8774
Дата опублікування: 05.09.2017 15:15
Опис: Согласно Закона Украины "О публичных закупках" в статье 16, четко указано какие документы Заказчик может требовать от участников. В данной статье полностью отсутствует намек что участники обязаны в своей деятельности использовать договора добровольного страхования. Однако Заказчик одним из требований указывает предоставление копий договора добровольного страхования со всеми платежными документами. Даже в названии Договора добровольного страхования ответственности, уже заложен смысл, что участник по своему усмотрению заключает данный договор. Т.е. он может быть, а может и нет, так же нет обязательной нормы в законодательстве по наличию или отсутствию такого договора у охранной структуры. Данное требование Заказчика выглядит очень предвзятым по отношению к участникам, которые могут принять участие, но из за этого требования не смогут это сделать. Потому как оно имеет под собой коррупционную составляющую, для того максимального уменьшения количества будущих участников, что приведет к уменьшению конкуренции и последующей дискриминации таких участников. Скорее всего заказчик заранее договорился с определенным «Победителем», что нужен именно договор добровольного страхования, который как указал Заказчик, и именно с условиями (которые были с ним же согласованы), по которым страховая сумма должна составлять не менее 30% от ориентировочной стоимости этой закупки. В данном случае это 783 000 грн. Каким именно нормативным документом руководствуется Заказчик указывая именно 30%, а не 20% или 50%, или 80%, для всех остается загадкой.? Данное требование полностью противоречит Закону Украины "О публичных закупках" и нарушает все его принципы. Поэтому просим Вас убрать данное требование из документации. Так же просим контролирующие органы обратить внимание на дискриминационные условия, которые ущемляют права возможных участников торгов, а так же направлены на то, чтоб максимально уменьшить конкуренцию и усилить дискриминацию возможных участников на данных торгах. Данный отзыв будет так же выложен на Дозорро.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що вимога у тендерній документації з проведення закупівлі послуг цілодобової охорони об’єктів та територій КВП КМР «Міськводоканал» для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації". Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ст.22 Закону, зокрема «…інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…»«…детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики…»«…може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.» Так Замовником було прийнято рішення, що задля убезпечення КВП КМР «Міськводоканал» від можливих ризиків понесення ним значних майнових збитків внаслідок неналежного виконання охоронною організацією своїх обов`язків, Учасник повинен надати договір страхування своєї професійної відповідальності, що передбачає компенсацію можливої завданої шкоди Замовнику. Вищевказаний договір зі страховою компанією (гарантом захисту майнових інтересів Замовника) може укласти будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень. Визначаючи розмір страхової суми тендерним комітетом було враховано: реальні можливості Учасників, розмір орієнтовної вартості цієї закупівлі, що складає 2 610 000,00 грн. та відповідний розмір можливої страхової компенсації завданої шкоди. Оскільки, від розміру страхової суми залежить визначення розміру можливої страхової компенсації завданої шкоди, тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення мінімальної страхової суми в розмірі не менше ніж 30% від очікуваної вартості цієї закупівлі. Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі не є дискримінаційними умовами тендерної документації, не обмежують права можливих учасників торгів, і не можуть бути визнані такими, що направлені на зменшення конкуренції та посилення дискримінації, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Дата відповіді: 07.09.2017 14:40
Відповідь надана

Вимога замовника надання учасниками документів, які невизначені законодавством

Номер: fdf7e8a05b5b452eb5914c7511478192
Дата опублікування: 05.09.2017 12:34
Опис: Шановний Замовник, підкажіть будь ласка, що мається на увазі під вашою вимогою надання "Паспорти, сертифікати або інші документи, що підтверджують якість встановленого GPS-обладнання." Які саме документі підтверджують якість встановлення GPS обладнання. Ми вважаэмо що дана вимога прописана під якогось заздалегідь визначеного переможця який має якісь незрозумілі папірці, які ні чин не визначені законодавством. Намагання Замовником отримати незрозумілі документи порушують ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі", в якій чітко визначено, що повинні надавати замовнику Учасник закупівлі. Пропонуємо Вам прибрати дану вимогу у наданні незрозумілих документів, тому що дана вимога є дискрімаційною по віднощенню до усіх майбутніх учасників торгів, та сутєво скорочує перелік майбутніх учасників та порущує ЗУ "Про публічні закупівлі". Дякуємо за розуміння
Відповідь: «Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що така вимога у тендерній документації з проведення закупівлі послуг цілодобової охорони об’єктів та територій КВП КМР «Міськводоканал» для підтвердження критерія «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації". Звертаємо Вашу увагу, що при придбанні будь-якого товару або обладнання обов`язково додається документ, який підтверджує якість цього товару (паспорт, сертифікат або інший), тому ці документи може отримати будь-яка юридична чи фізична особа, навіть яка не веде господарську діяльність, при придбанні даного обладнання. Якщо Учасником було придбано та встановлено в автомобілях мобільних груп обладнання GPS-навігації, то у Учасника не повинно бути перешкод у наданні цих документів. Вважаємо, що такі вимоги Замовника не можуть бути визнані дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, тому не можемо задовольнити ваше прохання і «прибрати дану вимогу».
Дата відповіді: 07.09.2017 14:35