• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Екскаватор-навантажувач

Більш детальна інформація зазначена в Тендерній документації

Завершена

3 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
Період уточнення: 29.09.2017 15:51 - 08.10.2017 12:00
Відповідь надана

Просимо внести зміни

Номер: f5499c0673734a3fa344839b5a83705d
Дата опублікування: 06.10.2017 12:00
Опис: Шановні члени тендерного комітету! Наша компанія має можливість запропонувати Вам новий екскаватор-навантажувач європейського виробництва, який відповідає Вашим вимогам, окрім деяких. У зв’язку з чим, для розширення кількості учасників торгів, просимо Вас внести наступні зміни до технічних вимог, які на нашу думку ні в якому разі не спричиняють погіршення технічних та експлуатаційних характеристик Товару: Просимо внести зміни до Додатку 3 тендерної документації, підрозділ «Основні характеристики:» таблиці, щоб уникнути дискримінації Учасників: 1. П.5 Просимо змінити на «Об’єм паливного бака – не менше 135 л.» (надає можливість машині працювати в три зміни без дозаправлення) 2. П.9 Просимо змінити на «Номінальна місткість ковша навантажувача – не менше 1,2 куб. метр.» (що забезпечує більшу кількість конкурентних пропозицій на тендері та призведе до зниження ціни Товару без погіршення його технічних параметрів, і дозволить економити державні кошти при закупівлі) 3. П.12 «Максимальна глибина копання екскаватора не менше 5880 мм.» - Просимо роз'яснити якими видами ковшей та при яких умовах необхідна глибина копання 5880 мм. Більшість марок екскаваторів-навантажувачів світових виробників досягають таких глибин при визначених, специфічних умовах (наприклад копання зменшеним ковшем без стабілізації машини на аутригерах). Замовленими Вами ковшами з мінімальною шириною 600 мм жодна машина не буде відповідати технічним параметрам. Просимо змінити в технічних параметрах на – «глибина копання стандартним ковшом при максимально висунутих гідравлічних опорах не менше 5 640 мм.» 4. П.22 Просимо змінити на «Розмір коліс: передні та задні не менше 16.9 х 24». 5. П.27 «Ківш навантажувача керується здвоєними гідроциліндрами. Гідроциліндри розміщені по одній прямій зі стрілою навантажувача.» - Просимо виключити дискримінаційну умову про застосування здвоєних гідроциліндрів. Світова практика експлуатації фронтальних навантажувачів показує успішність та економічність використання одного гідроциліндра керування ковшом навантажувача, що ніяк не погіршує експлуатаційні властивості машини, підвищує надійність та зменшує експлуатаційні витрати. 6. П. 41 «Блок підігріву двигуна.» - Просимо видалити пункт 41 технічних параметрів, так як світові виробники двигунів гарантують запуск та роботу двигунів в диапазоні температур від -40 до +40 градусів. 7. П.4 Вимог поза таблиці «Товар та навісне обладнання, яким він має бути укомплектований, повинні бути від одного виробника.» - Просимо видалити. Вважаемо дискримінаційною умову про використання додаткового навісного обладнання одного виробника з екскаватором-навантажувачем. Світові лідери з виробництва навісного обладнання (особливо поворотніх снігоочисних відвалів) виробляють його практично для всіх виробників дорожньо-будівельної та комунальної техніки, зачасту навіть під брендом виробника техніки. Таке виробництво завжди узгоджено з виробниками техніки. У випадку неврахування наших пропозицій, ми будемо звертатися у Антимонопольний комітет України.
Відповідь: Казенне підприємство «Морська пошуково-рятувальна служба» (далі КП «МПРС») розглянуто пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю екскаватора навантажувача (Додаток № 3 «Технічні вимоги») та інформує. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товару, що закуповуються, у тому числі його технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники. При встановленні технічних та якісних характеристик, КП «МПРС» керувалося необхідністю придбання екскаватора-навантажувача, який за своїми технічними характеристиками забезпечить функціональне призначення, а саме: виконання робіт з планування територій, риття траншей та котлованів, вантажно-розвантажувальні роботи, прибирання снігу та інші завдання на об’єктах замовника, що передбачає наявність відповідних експлуатаційних характеристик, потужності, надійності, доцільної економічності та автономності при вирішені виробничих завдань. Стосовно конкретних пропозицій щодо внесення змін в тендерну документацію. п.5 Просимо змінити на «Об’єм паливного бака – не менше 135 л.» (надає можливість машині працювати в три зміни без дозаправлення) Не може бути прийнято у зв’язку із наступним. Заправка екскаватора-навантажувача буде здійснюватися талонним способом на автозаправних станціях Постачальника палива, з яким буде укладено відповідний договір. З урахуванням віддаленості АЗС постачальника палива від місця експлуатації екскаватора-навантажувача зменшення ємності паливного баку зменшує автономність техніки, призведе до необґрунтованого холостого пробігу та відповідно додаткових невиробничих витрат. п.9 Просимо змінити на «Номінальна місткість ковша навантажувача – не менше 1,2 куб. метр.» (що забезпечує більшу кількість конкурентних пропозицій на тендері та призведе до зниження ціни Товару без погіршення його технічних параметрів, і дозволить економити державні кошти при закупівлі) Не може бути прийнято у зв’язку із погіршенням технічних параметрів екскаватора-навантажувача та зменшення продуктивності його роботи. п.12 «Максимальна глибина копання екскаватора не менше 5880 мм.» - Просимо роз'яснити якими видами ковшей та при яких умовах необхідна глибина копання 5880 мм. Більшість марок екскаваторів-навантажувачів світових виробників досягають таких глибин при визначених, специфічних умовах (наприклад копання зменшеним ковшем без стабілізації машини на аутригерах). Замовленими Вами ковшами з мінімальною шириною 600 мм жодна машина не буде відповідати технічним параметрам. Просимо змінити в технічних параметрах на – «глибина копання стандартним ковшом при максимально висунутих гідравлічних опорах не менше 5 640 мм.» Не може бути прийнято у зв’язку із погіршенням технічних параметрів екскаватора-навантажувача, та обмеженням при виконання виробничих завдань. Так екскаватор-навантажувач планується використовувати у тому числі для поглиблення дна та планування з’їзду у воду причепів з плавзасобами на ложементах в місцях базування пошуково-рятувальних катерів, у зв’язку з чим важливе значення має не лише глибина, а й довжина і висота на яку висувається стріла екскаватора. п.22 Просимо змінити на «Розмір коліс: передні та задні не менше 16.9 х 24». Не може бути прийнято у зв’язку із погіршенням технічних параметрів екскаватора-навантажувача. Зменшення розміру коліс зменшить проходимість екскаватора-навантажувача, який планується використовувати на м’яких ґрунтах та піску, що негативно позначиться на можливості його використання. п.27 «Ківш навантажувача керується здвоєними гідроциліндрами. Гідроциліндри розміщені по одній прямій зі стрілою навантажувача.» - Просимо виключити дискримінаційну умову про застосування здвоєних гідроциліндрів. Світова практика експлуатації фронтальних навантажувачів показує успішність та економічність використання одного гідроциліндра керування ковшом навантажувача, що ніяк не погіршує експлуатаційні властивості машини, підвищує надійність та зменшує експлуатаційні витрати. Не може бути прийнято у зв’язку із погіршенням технічних параметрів екскаватора-навантажувача. Використання здвоєних гідроциліндрів для керування ковшем екскаватора-навантажувача забезпечує більшу точності та плавність регулювання положення ковша, що скорочує ризики пошкодження, як ковша так і автотранспортного засобу при виконанні навантажувальних робіт та робіт з планування територій. п. 41 «Блок підігріву двигуна.» - Просимо видалити пункт 41 технічних параметрів, так як світові виробники двигунів гарантують запуск та роботу двигунів в диапазоні температур від -40 до +40 градусів. Не може бути прийнято у зв’язку із наступним. Запуск двигуна без підігріву збільшує знос деталей двигуна, зменшує його моторесурс, впливає на економічність роботи двигуна та скорочує міжремонтний інтервал. п.4 Вимог поза таблиці «Товар та навісне обладнання, яким він має бути укомплектований, повинні бути від одного виробника.» - Просимо видалити. Вважаемо дискримінаційною умову про використання додаткового навісного обладнання одного виробника з екскаватором-навантажувачем. Світові лідери з виробництва навісного обладнання (особливо поворотніх снігоочисних відвалів) виробляють його практично для всіх виробників дорожньо-будівельної та комунальної техніки, зачасту навіть під брендом виробника техніки. Таке виробництво завжди узгоджено з виробниками техніки. Не може бути прийнято у зв’язку із наступним. Вимога щодо комплектації екскаватора-навантажувача навісним обладнанням одного виробника дозволить при експлуатації забезпечити комплексне технічне обслуговування як екскаватора-навантажувача так і додаткового обладнання спрощує закупівлю запасних частин тощо.
Дата відповіді: 09.10.2017 16:04