• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці)

Завершена

136 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 681.00 UAH
Період уточнення: 09.12.2021 17:08 - 15.12.2021 16:00
Відповідь надана

труба

Номер: 2133afbe019e480186ba7204c37f5e2b
Дата опублікування: 14.12.2021 11:01
Опис: Відповідно до вашого ТЗ Каркас виготовлено з труб сталевих електрозварних квадратних 20×20 мм, нижня частина 25×25 мм, товщина 1,2 мм. Чому не з круглої труби? Вона більш безпечна та естетична. Не має гострих кутів. Чим керувався замовник для вибору технічного завдання? Вимагаємо надати роз'яснення та внести зміни до ТД!
Відповідь: Згідно ст 14 частина 4 передбачено: « Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель». Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Дата відповіді: 14.12.2021 16:26
Відповідь надана

Термін поставки

Номер: fb93b2f34db04448a12c7ba323a23ea4
Дата опублікування: 14.12.2021 10:59
Опис: Доброго дня замовнику) Скажіть будь-ласка, вам сільф уже поставив стільці?Згідно оголошення термін подачі документів до 22.12.2021 р (16:29), а термін поставки до 23.12.2021р.
Відповідь: Умовами проекту договору п 5.1. передбачено: «Строк поставки: з дати підписання договору – _____________ р. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами». Згідно ст. 14 частини 15 З «Про публічні закупівлі передбачено: « Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів».
Дата відповіді: 14.12.2021 16:26
Відповідь надана

ДСП

Номер: fcd7fee003d448c1994c2a3b4cc548ee
Дата опублікування: 13.12.2021 18:01
Опис: Замовнику, ви вимагаєте надати Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий на матеріал деревинно-стружкова плита ламінована (ДСП). ДЕ В СТІЛЬЦЯХ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ ДСП
Відповідь: Згідно ст 14 частина 4 передбачено: « Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель». Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає умови тендерної документації
Дата відповіді: 14.12.2021 16:25
Відповідь надана

ХДФ

Номер: 1e5cfb7de29745568f75c255f8f01c54
Дата опублікування: 13.12.2021 18:00
Опис: Ви вимагаєте надати Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий на матеріал деревоволокниста плита (ХДФ).- ДЕ В СТІЛЬЦЯХ використовується ХДФ
Відповідь: Згідно ст 14 частина 4 передбачено: « Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель». Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає умови тендерної документації
Дата відповіді: 14.12.2021 16:24
Відповідь надана

питання

Номер: 386eed0ccc834115bdaa272ae5c1607a
Дата опублікування: 13.12.2021 17:54
Опис: згідно з ТЗ Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, охорони праці, екології та пожежної безпеки. Яким саме актам діючого законодавства (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, охорони праці, екології та пожежної безпеки повинні відповідати меблі?
Відповідь: ВСІМ встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, охорони праці, екології та пожежної безпеки.
Дата відповіді: 14.12.2021 16:23
Відповідь надана

порушення закону

Номер: 643f89d1e0ae44c88eb6aadb382351e9
Дата опублікування: 13.12.2021 17:49
Опис: Відповідно до Додатку 1 до ТД учасник повинен надати Довідку у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Повідомляємо, що реєстр корупціонерів є відкритим! Відповідно до ЗУ про публічні закупівлі Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вимагаємо усунути порушення закону!
Відповідь: Дана вимога не обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Згідно ст 14 частина 4 передбачено: « Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель». Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні вимоги, що зазначає у Оголошенні. До тогож, спрощена закупівля не є процедурою, а тому до неї не застосовуються вимоги ст. 17
Дата відповіді: 14.12.2021 16:22
Відповідь надана

договір

Номер: 66b7e25e85e841d6ae3013dc997f3a65
Дата опублікування: 13.12.2021 17:46
Опис: В договорі у вас прописано-Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до ________________ року. А як же тим постачальникам які працюють без печатки
Відповідь: Якщо учасник діє без печатки, в складі пропозиції він може надати пояснення із вказанням на пункти нормативно-правових актів згідно яких він веде діяльність без печатки
Дата відповіді: 14.12.2021 16:22
Відповідь надана

договір

Номер: 5ca7ef8aa4774a41ad9ec9efa4fbbf69
Дата опублікування: 13.12.2021 17:45
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до п.11.1.7 проекту договору Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів цим Договором не передбачені. Яке це має відношення до договору на постачання меблі
Відповідь: Шановний учаснику. Дякуємо за запитання. Замовник лише наголошує, що зміни істотних умов договору про закупівлю, згідно із частиною 7 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» цим Договором не передбачені.
Дата відповіді: 14.12.2021 16:21
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: a1da56753bc4469080812185f593779c
Дата опублікування: 13.12.2021 17:44
Опис: Згідно Закону України публічні закупівлі, у тому числі допорогові закупівлі, здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням., чого у вашому оголошенні НЕ МАЄ. Прописавши в оголошенні- Внести зміни в таблицю додатку 2. В кінці таблиці зазначити «Виробник: ТОВ «Сільф» (Україна, Полтава) еквівалент НЕ пропонувати - ви підтвердили що дана закупівля- це зловживання і корупція зроблена під конкретного поставщика
Відповідь: Частина 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі або виробника. Шановний учаснику. Дякуємо за запитання. Замовник лише наголошує, що зміни істотних умов договору про закупівлю, згідно із частиною 7 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» цим Договором не передбачені.
Дата відповіді: 14.12.2021 16:20