Номер:
e9e491fcd29c4e81b63507bce9e155ed
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
11.12.2021 23:04
Опис:
Прошу прибрати вимогу щодо надання довідки від сертифікованого центру. Адже експертиза коштує немало коштів. та найчастіше її видають при переобладнанні транспортного засобу , чи вперше ввезеного з-за кордону. а ви картоплю купуєте для неї що потрібний спец температурний режим.
Довідку (або інший документ), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі. Зазначена Довідка (або інший документ) має бути виданий органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування;
Відповідь:
Відповідь на вимогу
Враховуючи вимоги п.3 ч.1 ст.49 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року, а саме, що харчові продукти повинні бути захищеними від будь – якого забруднення на всіх стадіях виробництва, переробки та/або обігу, довідка (або інший документ), що свідчать про дотримання умов перевезення предмету закупівлі, надається учасником для підтвердження дотримання Учасником вимог ст.44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року, а саме використання транспортних засобів та/або контейнерів, що використовуються для перевезення харчових продуктів, які є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію та ч.3 ст. 40 Закону, згідно якої оператори ринку, які займаються збором врожаю, або виробництвом продуктів рослинного походження зобов’язані підтримувати обладнання, інвентар та транспортні засоби у чистоті шляхом чищення, миття та дезінфекції. Вважаємо вимогу обгрунтованою.
Звертаємо Вашу увагу, що умови спрощеної процедури закупівлі стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту умов оголошення, яка не суперечить законодавству.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі.
Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, вимоги до нього, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги закупівлі в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки предмету закупівлі, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО», а також особистий досвід.
Визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших* через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що умови спрощеної процедури закупівлі стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту умов оголошення, яка не суперечить законодавству
Дата відповіді:
13.12.2021 11:35