-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування систем охоронно-пожежної сигналізації, димовидалення та автоматичного пожежогасіння
Завершена
441 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 208.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 208.00 UAH
Період уточнення:
08.12.2021 18:15 - 03.01.2022 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
908ed7763577401087c19fd9078242a2
Дата опублікування:
10.12.2021 12:46
Опис:
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «У складі тенедерної пропозциії Учасник повинен надати акт обстеження на кожний обєкт на якому встановлена пожежна сигналізація, із зазначенням виду та кількості обладання, відповідно до вищевказаного переліку. Під час про ведення обстеження об’єктів, недопускається спілкування з преставниками Замовника з питань, що не стосується, предмету закупівлі.». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Відповідь:
Шановний учаснику!
На Ваше запитання Замовником надається наступна відповідь.
Закупівля стосується отримання послуг на великій кількості обєктів, повязаних з технічним обслуговуванням охоронно-пожежної сигналізації. Рахую, що проведення обстеження об'єктів надання послуг надасть можливість вивчити стан об'єктів, наявне обладання на обєктах, його працездатність (непрацездатність), визначити обсяг послуг та скалсти достовіріні документи для підготовки тендерної пропозиції. Мною, як Замовником в жодному разі не обмежується дії Учасників, в частині участі в закупівлі. Вважаю, що кожен Учасник має дотримуватись вимог тенедрної документації та може провести обстеження об'єктів надання послуг. Замовник без жодних коливань підпише акт обстеження стану об'єкта, при цьому буде вдячний за інформацію про реальний стан системи пожежної охорони на об'єкті.
У Вашому питанні (вимозі) відсутні будь-які відомості або іакти про те, що Замовником відмовлено в проведенні обстеження та підписанні Акту обстеження. Відтак, Замовник вважає безпідставним доводи щодо дискримінації Учасника та не можливості участі інших учасників у процедурі закупівлі. Стосовно рішень, які надані Вами до вимоги, вважаємо зазанчити, що вказані Рішення від 13.12.2015 №18550; Рішення від 13.05.2020 №9267; Рішення від 29.05.2020№10669; Рішення від 12.02.2021 №2596-р/пк-пз не стосуються предмету оголошеної закупівлі, винесены по ыншим закупывлям, де Замовником э ыншы юридичны особи. До того ж рішення АМКУ є актом , індивідуальної дії , відтак не може бути застосованим у цьому випадку.
Відповідно до частини 1 ст.22 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" пердбачено, що розпорядження, рішення та вимоги органу АМКУ , його територіального відділення в межах іїх компетенції є обовязковими для виконання у визначені ними строки, якщо інше не передбачено законом. Оскільки жодниїх рішень по оголошеній закупівлі не приймалося, підстав для застосування рішень колегії АМКУ не має.
Ваша вимога, яку розміщено у розділі "Питання" не може бути розглянута як вимога.
Слід нагадати, що згідно з приписами частини 5 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" учасники процедур закупівлі, суб'єкт оскарження, а також їх представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, утому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності Замовника.
Дата відповіді:
14.12.2021 14:05
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
723efdc28ef34335949ac9d344a43528
Дата опублікування:
10.12.2021 12:10
Опис:
Вами встановлена вимога до учасників: 1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням наявності електро та іншого інструменту, основних матеріальних засобів, обладнання, які відповідають чинному законодавству, ліхтарів, фірмового одягу, посвідчення та іменних бейджів.
Просимо надати посилання на нормативно-правові акти, якими ви користувалися під час накписання даної вимоги. Також просимо надати поясненя навіщо нашим працівникам бейджі, та спецодяг????
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги. В разі ігнорування будемо змушені оскаржити дану вимогу у АМКУ!!!!!!!!!!!!
Відповідь:
Шановний учаснику! Вивчивши Ваше питання вважаю зазначити наступне.
Згідно з приписами Закону України ;Про публічні закупівлі" (із змінами та доповненнями) від 25.12.2015 №922-VIII , що набрав чинносты з 19.04.2020 - цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад. Ураховуючи вимоги п.31 частини першої ст.1. Закону тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначениїх частиною другою ст.22 Закону.
Відповідно до частини 3 ст.22 Закону тендерна документація Замовникаможе містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тенедрної документації.
Таким чином, законодавство наділяє Замовника встановити необхідіні критерії для належного, якісного надання послуг, які останній бажає отримати.
Зокрема, субєкти господарювання, які надають ті чи інші послуги, повинні забезпечувати своїх працівників відповідним обладанням інструментом, спецодягом, беджами, які свідчать про те, що працівники належать до підприємства, яке надає послуги.
Оскільки Замовник відноситься до органів виконавчої влади в сфері податків та є спеціальним суб'єктом, то при відвідуванні обєктів відвідувачами, вищими посадовими особами працівники Виконавця (надавача) послуг мають бути відповідно одягнені, доступ до об'єкта здійснюється на підставі документів, що посвідчують особу, в тому числі бейджів (посвідчень).
Замовник вважає безпідставним доводи щодо дискримінації. Вважаю, що Ваша вимога, яку розміщено у роздіді "Питання" не може бути розглянута як вимога.
Натомість, звертаємо увагу, що питання повинні законодавчо обгрунтовуватись та не містити припущення або оціночні судження, мають бути відповідні підстави, що вказують на наявність дискримінації по відношенню до учасників.
Слід нагадати, що згідно з приписами частини 5 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" учасники процедур закупівлі, суб'єкт оскарження, а також їх представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, утому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності Замовника.
Дата відповіді:
14.12.2021 12:41