• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

61.10.4 Послуги зв’язку Інтернетом проводовими мережами (72318000-7 Послуги з передачі даних ) 61.10.49-00.00 Послуги зв'язку Інтернетом проводовими мережами (Апарат управління, СМЕМ)

61.10.4 Послуги зв’язку Інтернетом проводовими мережами (72318000-7 Послуги з передачі даних ) 61.10.49-00.00 Послуги зв'язку Інтернетом проводовими мережами (Апарат управління, СМЕМ) Якщо переможець аукціону є платником ПДВ, ціна договору, що буде укладений з переможцем,повинна включати ПДВ

Завершена

43 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 430.00 UAH
Період уточнення: 14.06.2016 10:36 - 24.06.2016 11:00
Відповідь надана

Подготовка документов

Номер: c75f46b693134f598feca3c70e002779
Дата опублікування: 21.06.2016 09:18
Опис: 1. Можно ли получить в формате doc документы согласно Дополнений 1, 2 и 3 (технические требования, проект договора, форма предложения). Мой адрес maksim.oleynik@datagroup.ua. 2. Витяг з Реєстру платників ПДВ - необходимо предоставить оригинал или копию (заверенную печатью предприятия или нотариально)? 3. В случае объявления нас победителем торгов, куда подавать документы? В НЭК Укрэнерго (г. Киев) или в Харьков, ул. Кооперативная, 12/14? 4. В проекте договора п. 4.1.1 указано, что дата выписки налоговой накладной должна совпадать с датой зачисления средств на р/с, но это противоречит действующему законодательству, т.к. налоговая накладная выписывается по первому событию. Т.к. оплата за услуги вами производится по факту оказания услуг, то первое событие - оказание услуг, т.е. налоговая накладная будет последним числом месяца, в котором оказаны услуги. 5. Уточните, о каких авансовых платежах идёт речь в п. 8.2.2? 6. В п.8.2.3 проекта договора указан штраф за несоблюдение параметров качества, но в договоре не прописаны эти параметры. Прошу указать параметры качества и способы их измерения.
Відповідь: 1. Додатки 1, 2 і 3 до документації для проведення закупівлі дозавантажені до оголошеної закупівлі для перегляду всіма користувачами системи. 2. Необхідно надати копію витягу з Реєстру платників ПДВ / витягу з Реєстру платників єдиного податку (якщо учасник не є платником ПДВ, про це ним надається відповідний лист). 3. Переможець закупівлі надає документи за адресою: 61003, м. Харків, вул. Кооперативна, 12/14. 4. В Проект договору про закупівлю (додаток 2 до документації) внесені зміни: п. 4.1.1 викладений в наступній редакції: "4.1.1. Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом здійснення Замовником оплати згідно отриманого рахунку у строк до 20-го числа поточного місяця за минулий розрахунковий період та з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до статті 201 Податкового кодексу України". 5. В п. 8.2.2 Проекту договору про закупівлю зазначено: "... (у випадку, якщо умовами договору передбачена сплата попередньої оплати)". 6. Параметри якості зазначені у додатку 1 до документації про проведення закупівлі.