-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 256+000 – км 260+500 в Херсонській області.
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 256+000 – км 260+500 в Херсонській області
Торги відмінено
41 070 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 205 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 205 350.00 UAH
Період уточнення:
09.08.2017 17:23 - 13.09.2017 00:00
Відповідь надана
щодо фінансування закупівлі
Номер:
14fd8fc62d754bdc9c5649e94e18fe49
Дата опублікування:
29.08.2017 17:49
Опис:
В четверте просимо чітко відповісти на поставлене запитання, чи є фінансування закупівалі, чи не має? Оскільки участники несуть значні витрати пов'язані з підготовкою тенедерних пропозицій та участю у закупівлі!!!!!
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 01.09.2017 року №357) розглянуто ваше запитання від 23.08.2017 року. За результатами розгляду повідомляємо, що фінансування закупівлі планується за рахунок додаткових коштів від реалізації митного експерименту.
Дата відповіді:
01.09.2017 16:49
Відповідь надана
щодо фінансування послуг
Номер:
66761092d1864193b363096fe9a33b3b
Дата опублікування:
23.08.2017 14:23
Опис:
Розглянувши попередні відповіді на поставлені питання, зазначаємо, що Замовником так і не надано відповідь щодо наявності реального фінансування послуг за предметом закупівлі. Враховуючи, що Вами неправомірно відміняються торги після визначення переможця в день, коли повинен укладатись договір про закупівлю (наприклад закупівля № UA-2017-05-26-000200-c «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О221705 Великі Копані – Стара Маячка в Херсонській області» була відмінена Вами 11.08.2017 р. через відсутність фінансування та подальшої потреби), а також відсутність фінансування послуг за предметом закупівлі у розпорядженні Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 14-р та постанові Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 р. № 303, повторно вимагаємо надати інформацію про наявність фінансування за предметом закупівлі.
Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає відміни торгів з моменту визначення переможця торгів та акцептування його пропозиції на етапі укладення договору про закупівлю, враховуючи практику замовника щодо ухилення від укладання договору за результатом торгів, інформація про наявність та обсяги фінансування має вирішальне значення для прийняття рішення щодо участі в процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу, що тендер (торги) - це здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі), а договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі (ст. 1 Закону). Тобто торги завершуються визначенням переможця, а тому відміна торгів після публікації повідомлення про намір укласти договорів є порушенням ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки учасник несе витрати, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції на закупівлю, яка в будь-який час на власний розсуд може бути безпідставно відмінена Замовником, з метою попередження необґрунтованих витрат та подальших спорів (в тому числі судових) із Замовником, наполегливо рекомендуємо розглянути та надати відповідь з поставленого питання по суті.
У разі ненадання відповіді, з огляду на те що оголошення та відміна торгів здійснюється замовником на власний розсуд, всупереч положенням чинного законодавства, ми будемо змушені звернутися до уповноважених органів, в т.ч. головного розпорядника бюджетних коштів, щодо перевірки та надання правової оцінки таких дій Замовника.
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.08.2017 року №346) розглянуто ваше запитання від 23.08.2017 року. За результатами розгляду повідомляємо, що відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану закупівель.
Законом не встановлено обов'язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних коштів).
Ураховуючи, що Закон не містить обмежень щодо організації процедур закупівель до затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану, замовник може розпочати процедуру закупівлі за відповідним предметом закупівлі, керуючись його очікуваною вартістю за умови, що в проекті договору про закупівлю та у договорі про закупівлю буде передбачено відповідний порядок виникнення договірних зобов'язань в залежності від реального фінансування.
Крім того, відповідно до статті 31 Закону до укладання договору замовник може відмінити торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Дата відповіді:
29.08.2017 15:21
Відповідь надана
щодо умов закупівлі, проекту договору
Номер:
ecc4adda7215409188e80042f54b7e98
Дата опублікування:
16.08.2017 11:33
Опис:
Відповідно до умов тендерної документації, строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - до 31 грудня 2017 року.
Відповідно до проекту договору, наведеному в додатку до тендерної документації: обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків; Бюджетні зобов'язання за цим Договором виникають за наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань за напрямками фінансування; Фінансування послуг здійснюється за рахунок коштів (при надходженні коштів від головних розпорядників), які передбачені на поточний рік згідно з планом використання бюджетних коштів, погодженого головним розпорядником. Замовник має право скоригувати план використання бюджетних коштів протягом поточного року у разі внесення змін в річний план фінансування головним розпорядником в частині уточнення видатків на фінансування послуг. Одночасно з уточненням річного плану фінансування Сторони вносять зміни шляхом укладання додаткових угод; Замовник має право зменшити обсяг надання послуг та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків.
Таким чином, потенційним учасникам незрозумілим є реальне фінансування видатків Замовника за договором, який укладатиметься переможцем за результатом торгів, що істотно впливає на рішення учасника щодо участі в процедурі закупівлі та визначення ціни тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, просимо передбачити у проекті договору обсяг надання послуг у 2017 році у вартісному виразі відповідно до реального фінансування видатків, а також передбачити в проекті договору перенесення строків надання послуг у разі відсутності бюджетного фінансування.
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 19.08.2017 року №328) розглянуто ваше запитання від 16.08.2017 року.
За результатами розгляду повідомляємо, що додаток 3 до тендерної документації містить проект договору на закупівлю послуг, у якому передбачено підстави та умови внесення змін до договору після його укладання.
Дата відповіді:
19.08.2017 14:27
Відповідь надана
щодо умов закупівлі
Номер:
ad106abf66454b1d9fa567676d4ae988
Дата опублікування:
16.08.2017 11:27
Опис:
Відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України, розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань, є недійсними. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про державний бюджет на 2017 рік», розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 14-р, постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 р. № 303, обсяг фінансування поточного середнього ремонту автомобільних доріг « М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 256 + 000 - км 260 + 500» становить 172,353 тис. грн., а очікувана вартість закупівлі становить 41 070 000 грн. Враховуючи вищевикладене, а також те, що учаснику, для визначення найбільш економічно вигідної ціни тендерної пропозиції, важливо розуміти: 1) реальні обсяги надання послуг за предметом закупівлі у 2017 році, залежно від реального фінансування видатків і 2) реальні строки надання послуг, просимо надати роз’яснення щодо наявності бюджетних асигнувань за предметом закупівлі.
У разі відсутності бюджетних асигнувань, просимо надати роз’яснення щодо: підстав проведення закупівлі; підстав встановлення в тендерній документації строку надання послуг як до 31.12.2017.
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 19.08.2017 року №328) розглянуто ваше запитання від 16.08.2017 року. За результатами розгляду повідомляємо, що інформація, яка необхідна для розрахунку вартості тендерної пропозиції Учасника, викладена в тендерній документації. Строки надання послуг та очікувана вартість закупівлі визначені в оголошенні про закупівлю.
Дата відповіді:
19.08.2017 14:29