-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Математична формула для розрахунку приведеної ціни — застосовується в п.1 Розділ 5 тендерної документації. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 3 до тендерної документації.
Завершена
6 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 000.00 UAH
Період уточнення:
03.12.2021 23:01 - 27.12.2021 00:00
Відповідь надана
щодо якості електричної енергії
Номер:
9a628b4b48e0480ba4b58c17a08ebf1d
Дата опублікування:
22.12.2021 09:43
Опис:
Шановний Замовнику.
Просимо Вас видалити додатку 3 тендерної документації «4 Якість електричної енергії, що постачається Споживачу має відповідати вимогам встановленим чинним законодавством України, національними стандартами України, іншими нормативно-технічним документам, в тому числі ДСТУ EN 50160:2014. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».»
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. Відповідальність за якість електричної енергії несуть ОСРи (Оператори системи розподілу). Оскільки Вами проводиться закупівля електричної енергії без розподілу, то значить у Вас проводилась переговорна процедура по закупівлі розподілу, де в договорі і зазначено всі вимоги щодо якості. Саме тому Ви не можете вимагати підтвердження щодо відповідальності за якість поставленого Товару Постачальником електричної енергії, так як постачальники електричної енергії відповідають лише за якість надання послуг з постачання електричної енергії споживачу.
Просимо привести вимоги тендерної документації та проект договору до вимог чинного законодавства України
Дякуємо
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за запитання, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
28.12.2021 15:27
Відповідь надана
комерційна пропозиція
Номер:
bc685fa4d4444eeea04842bc26332b75
Дата опублікування:
22.12.2021 09:41
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник обирає процедуру закупівлі та готує тендерну документацію, включно з проектом договору та додатками до нього, та оприлюднює таку закупівлю в електронній системі закупівель «ProZorro». Учасники (Постачальники) вивчивши вимоги тендерної документації приймають рішення щодо участі у торгах і або приймають, або не приймають умови проекту договору (з додатками) Замовника.
За результатами торгів проект договору, з додатками підписується Сторонами і зміни до нього можливо внести виключно на підставі ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, додаток до договору постачання електричної енергії споживачу «Комерційна пропозиція» - має бути запропонована (повністю заповнена) Замовником.
Приведіть додаток у відповідність до вимог Закону.
Даний додаток не укладається після торгів (тільки підписується, як додаток договору).
Учасники зобов’язані ознайомитись з усіма умовами тендерної документації Замовника, Комерційна пропозиція, як додаток до договору, є документом тендерної документації з якою Замовник (з невідомих причин) не ознайомлює Учасника. Така позиція Замовника може говорити про якісь домовленості з учасниками ринку.
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за запитання, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
28.12.2021 15:27
Відповідь надана
заява-приєднання
Номер:
ec34f29ec08b40b7847ec13ec48feebc
Дата опублікування:
22.12.2021 09:36
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо Вас доповнити бланк Заяви-приєднання пунктом 8 (в таблиці) «Попередній Постачальник», дана інформація необхідна для надання інформації оператору систему розподілу при виконанні укладеного договору та можливості постачання Вам електричної енергії.
Дякуємо
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за запитання, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
28.12.2021 15:25
Відповідь надана
заява-приєднання
Номер:
11811958756040669eb4c130873d611e
Дата опублікування:
22.12.2021 09:36
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо звернути увагу та внести зміни до додатку №3 до договору «Заява-приєднання» та викласти його в зміненій редакції. Запропонована Вами Заява-приєднання застосовується між Сторонами виключно при приєднанні Споживача до публічного договору.
Ви не приєднуєтесь до публічного договору, а укладаєте договір відповідно до результатів аукціону, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», отже формулювання додатку №3 до Договору не відповідає фактичним Вашим діям.
Пропонуємо викласти зміни в наступній редакції:
«Керуючись Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку), та ознайомившись з умовами договору про постачання електричної енергії споживачу №__________ від «__» ___________ 20__р. (далі – Договір), приєднуюсь до умов вказаного Договору з такими нижченаведеними персоніфікованими даними.
Персоніфіковані дані Споживача:»
Дякуємо
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за запитання, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
28.12.2021 15:25
Відповідь надана
суперечність між пунктами договору
Номер:
be0b3775c84b4e5f9e4735523241caf3
Дата опублікування:
22.12.2021 09:35
Опис:
Шановний Замовник.
В проекті договоур пункт 13.6.2 (другий абзац) - Документальним підтвердженням факту коливання ціни електричної енергії на ринку може бути довідка/експертний висновок Торгово-промислової палати України або ж регіональної Торгово-промислової палати Споживача, суперечить пункту 13.7 - Зміна ціни за одиницю електричної енергії можливе за умови надання зацікавленою стороною документального підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку в торговій зоні «ОЕС України» на ринку «на добу на перед» (далі – РДН), що оприлюднено на офіційному веб-сайті ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» (www.oree.com.ua). Перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання електричної енергії на ринку та підтверджуючих документів не є вичерпним.У якості документального підтвердження даних, передбачених цим пунктом, Сторонами визнаються завірені зацікавленою стороною роздруківки (скрін-копії) з веб-сайту ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» (www.oree.com.ua).
В першому випадку надано виключний перелік організацій, які можуть підтвердити факт коливання ціни електричної енергії, а в другому з'являється і Оператор ринку, як окремий суб'єкт.
Тому приведіть умови договору до одного знаменника, без суперечностей (додайте Оператора ринку і п.3.6.2 договору)
Дякуємо
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за запитання, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
28.12.2021 15:25
Відповідь надана
щодо публічності договору
Номер:
d8b09ddb4ca9452bab3f071dac4cf9aa
Дата опублікування:
22.12.2021 09:30
Опис:
Шановний Замовник!
Договір постачання електричної енергії (додаток №5 тендерної документації) не являється публічним договором до якого Ви приєднуєтесь, обравши комерційну пропозицію Постачальника та підписавши заяву-приєднання. Ваш договір підписується за результатами відкритих торгів, з визначенням Переможця за найнижчою ціною, отже носить форму договору купівлі-продажу.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які чітко визначені в ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Постачальник, приймаючи участь у Вашій закупівлі, автоматично погоджується з вимогами тендерної документації та умовами Вашого проекту договору і не має права пропонувати Вам інші умови (в даному випадку комерційні пропозиції). Приймаючи рішення про участь у закупівлі Постачальник не може надати Вам різні комерційні пропозиції, так як відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може надати тільки одну тендерну пропозицію, про що Вами чітко зазначено в Тендерній документації, а саме: «Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)).»
Договір, який підписується за результатами проведених конкурентних торгів, не являється публічним договором приєднання, отже в проекті Вашого договору не може бути жодного слова про приєднання до договору електропостачальника або обрання комерційної пропозиції Постачальника. Такий договір носить характер договору купівлі-продажу товару
Просимо внести зміни до Договору, а саме: змінити формулювання щодо публічності договору, а саме:
в п.1.1. видалити «з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України, шляхом приєднання Споживача до умов цього договору»;
в п.1.2. видалити «та є однаковими для всіх споживачів»;
Дякуємо
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за запитання, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
28.12.2021 15:24
Відповідь надана
ІКЦ
Номер:
621b2fad47ee43b6a43e489cb66e319c
Дата опублікування:
22.12.2021 09:28
Опис:
Шановний Замовнику, пропонуємо Вам змінити розділ 11 Договору «Порядок розв'язання спорів», у зв’язку з тим, що умови даного розділу носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам.
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений.
Даний розділ можна викласти в наступній редакції:
«Спори та розбіжності, що можуть виникнути із виконання умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів.
Якщо спори і розбіжності не будуть урегульовані шляхом переговорів та шляхом досудового урегулювання спорів, їх вирішення здійснюється у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.»
Дякуємо
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за запитання, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
28.12.2021 14:58
Відповідь надана
КЕП
Номер:
c1514f7341294e1d96602272fdef3248
Дата опублікування:
22.12.2021 09:27
Опис:
Шановний Замовнику!
Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення КЕП вказати КЕП/УЕП.
Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи.
І КЕП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції.
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови №193 від 3 березня 2020 р. (зі змінами) до 5 березня 2022 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Відповідно багато учасників, які є приватними юридичними особами, ще не робили кваліфіковані електронні підписи (КЕП). Тож вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Замовник таким чином зменшує конкуренцію на своєму тендері.
До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.
Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію і замініть КЕП на КЕП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників.
Дякуємо
Відповідь:
Вимога щодо підписання тендерної пропозиції, а не документів, КЕП не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник може отримати КЕП на безоплатній основі в Кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (https://www.czo.gov.ua/ca-registry) що провадять свою діяльність із повним дотриманням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» (далі — Закон) протягом 1 дня.
Закон України «Про електронні довірчі послуги» регулює використання кваліфікованих е-підписів (далі — КЕП) та удосконалених е-підписів (УЕП).
Так, Закон визначає, що:
КЕП — це УЕП, який створюється з використанням засобу КЕП і базується на кваліфікованому сертифікаті;
УЕП — це е-підпис, створений внаслідок криптографічного перетворення е-даних із використанням засобу УЕП, який дає змогу здійснити е-ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності е-даних, з якими пов’язаний цей е-підпис.
Отже, КЕП є різновидом УЕП, що забезпечує найвищий рівень захисту і відповідно довіри до е-ідентифікації.
Відрізняє один різновид е-підпису від іншого:
• вид носія, на якому зберігається особистий ключ е-підпису;
• вид сертифіката.
Особистий ключ КЕП може зберігатися лише у файловому носії, що забезпечує захист від доступу до особистого ключа сторонніх осіб та унеможливлює його копіювання за допомогою спеціального програмного забезпечення (засіб КЕП).
Засіб КЕП — це, як правило, спеціальна захищена флешка, проте є й інші формфактори засобів КЕП. На такому носієві, крім особистого ключа КЕП, нічого більше зберігатися не може.
Зазвичай засіб КЕП коштує дорожче, ніж звичайна флешка, а придбати його можна в одного з надавачів е-довірчих послуг, перелік яких наведено на порталі центрального засвідчувального органу.
Засіб КЕП є засобом криптографічного захисту інформації та мусить мати експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері захисту інформації. Перелік таких засобів наведено на порталі Держспецзв'язку.
Другою особливістю КЕП, порівнюючи з іншими видами е-підпису, є наявність кваліфікованого сертифіката, який може бути сформований лише кваліфікованим надавачем е-довірчих послуг, що провадить свою діяльність із повним дотриманням вимог Закону.
Кваліфікований сертифікат формується на основі надійної ідентифікації особи за умови її особистої присутності в надавача е-довірчих послуг.
Тож відповідно до Закону:
• використання КЕП = високий рівень довіри до е-ідентифікації;
• використання УЕП = середній рівень довіри до е-ідентифікації.
Зауважимо, що КЕП вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, зокрема:
перевіркою встановлено, що відповідно до вимог Закону на момент створення КЕП був чинним кваліфікований сертифікат;
під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі КЕП.
Кваліфіковані сертифікати обов’язково мають містити, серед іншого, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі КЕП.
Отже, особистий ключ КЕП може зберігатися лише в засобі КЕП та має бути пов’язаним із кваліфікованим сертифікатом.
Дата відповіді:
28.12.2021 14:53
Відповідь надана
Щодо формування ціни
Номер:
eebd2a398c0c48ccb180ab923647a5d0
Дата опублікування:
05.12.2021 12:11
Опис:
Шановний замовник! Відповідно до постанови НКРЕКП від 10.11.2021 №2009 тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку було змінено, і з 17.11.2021 року він складає 2,10 грн./МВт*год без ПДВ. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник, дякуємо за зацікавленість до нашої закупівлі. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Успіхів у закупівлях
Дата відповіді:
08.12.2021 16:04
Відповідь надана
Тариф ОСП
Номер:
8e02019033cb4a2e8b97f64530ca8a2c
Дата опублікування:
04.12.2021 14:33
Опис:
Шановний замовник!
Просимо надати відповідь, який саме тариф на передачу електричної енергії враховано Вами в очікувану вартість закупівлі (тариф – ОСП), адже 01.12.2021 р. - НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП, Регулятор) оприлюднила на офіційному веб-сайті Регулятора Постанову НКРЕКП № 2454 від 01.12.2021р. відповідно до якої Установлено ПРИВАТНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» тариф на послуги з передачі електричної енергії на рівні 0,34564 грн/за 1 кВт*год (без ПДВ), яка набирає чинності з 01 січня 2022 року.
Відповідно попередня постанова від 09 грудня 2020 року № 2353 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2021 рік» втратила чинність, де тариф ОСП складав – 0,29393 грн/за 1 кВт*год (без ПДВ).
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник, дякуємо за запитання. Закупівля здійснюється на постачання електричної енергії на 2022 рік, отже враховуйте тариф, на послуги з передачі електричної енергії, який буде діяти з 01.01.2022 року. Успіхів у закупівлях.
Дата відповіді:
08.12.2021 15:59