-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт, «Протипожежні заходи» будівлі літ. А гуртожитку №1/1 ОНМедУ, за адресою: м.Одеса, вул. С. Ядова, 4а
Торги не відбулися
4 809 275.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 046.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 046.38 UAH
Період уточнення:
03.12.2021 17:32 - 13.12.2021 00:00
Відповідь надана
Явна ДИСКРИМІНАЦІЯ!!!
Номер:
8f8a4a6b631b42acb27e379f315b7557
Дата опублікування:
09.12.2021 18:35
Опис:
На вашу відповідь Відповідно до технічного завдання, встановленого в Додатку № 2 тендерної документації на об’єкті повинні бути виконані наступні види робіт: монтаж системи пожежної сигналізації, монтаж системи оповіщення про пожежу, встановлення внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизація внутрішнього протипожежного водопроводу, а також пусконалагоджувальні роботи.
Тобто, відповідно до технічного завдання Учасник повинен виконати роботи, пов’язані зі сферою протипожежного захисту, а й будівельні роботи, зокрема прокладання трубопроводів опалення і водопостачання зі стальних електрозварних труб відповідно до локального кошторису 2-1-4 на Внутрішній протипожежний водопровід.
Тому, вимога щодо надання будівельної ліцензії не є дискримінаційною, оскільки технічним завданням передбачено виконання будівельних робіт.
ПОВІДОМЛЯЄМО про те що для виконання даних видів робіт може підійти і копія будівельної ліцензії з класом наслідків СС2. Просимо ЗАМОВНИКА внести ЗМІНИ до тендерної документації !!!
В разі порушення прав як учасника в державних закупівель , дискримінації та не реагування з Вашої сторони вимушені будемо звертатися до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь:
Клас наслідків (відповідальності) будівлі або споруди визначається відповідно до п. 5.1 чинного ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ».
Отже:
1.Класи відповідальності будівель і споруд визначаються рівнем можливих матеріальних збитків і (або) соціальних втрат, пов'язаних із припиненням експлуатації або із втратою цілісності об'єкта.
2. Можливі соціальні втрати від відмови повинні оцінюватися в залежності від таких факторів ризику, як: - небезпека для здоров'я і життя людей; - різке погіршення екологічної обстановки у прилеглій до об'єкта місцевості (наприклад, при руйнуванні сховищ токсичних рідин або газів, відмові очисних споруд каналізації тощо); - втрата пам'яток історії і культури або інших духовних цінностей суспільства; - припинення функціонування систем і мереж зв'язку, енергопостачання, транспорту чи інших елементів життєзабезпечення населення або безпеки суспільства; - неможливість організувати надання допомоги потерпілим при аваріях і стихійних лихах; - загроза обороноздатності країни.
Отже визначення класу наслідків (відповідальності) будівлі або споруди ні яким чином не залежить від видів чи переліку робіт, як стверджуєте Ви.
Крім того по проєктній документації "Капітальний ремонт "Протипожежні заходи" будівлі літ. А гуртожитку №1/2 ОНМедУ, за адресою: м. Одеса, вул. С. Ядова, 4а " отримано позитивний експертний звіт Одеської філії ДП «ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція», від 26 жовтня 2020 року, № ЕК-3440/07-20, відповідно до якого клас наслідків (відповідальності) об’екта будівництва – СС3.
Дата відповіді:
10.12.2021 15:11
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
e9acfe42fa9c44b6b27650ec92008cc7
Дата опублікування:
07.12.2021 21:33
Опис:
Учасник процедури закупівлі повинен надати сканкопію з оригіналу ліцензії на господарську діяльність, пов’язану із виконанням робіт з монтажу внутрішніх інженерних мереж, систем (водопостачання та водовідведення та засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації) та виконання пусконалагоджувальних робіт (водопостачання та водовідведення) та додатку до неї - Переліку видів робіт. Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва зазначений у Ліцензії не нижче СС-3 (категорія складності IV-V)
Шановний Замовнику! Детально розглянувши вимоги Оголошення про проведення закупівлі, просимо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо надання в складі пропозиції оригіналу або завіреної учасником копії будівельної ліцензії – клас наслідків СС3.
Оскільки предметом закупівлі є Код 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, то документом дозвільного характеру на право здійснення Учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею є ліцензія ДСНС України.
В разі порушення прав як учасника в державних закупівель , дискримінації та не реагування з Вашої сторони вимушені будемо звертатися до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний Учаснику, Замовник формує вимоги тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами, постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Цивільним та Господарським кодексами України та іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України.
Відповідно до технічного завдання, встановленого в Додатку № 2 тендерної документації на об’єкті повинні бути виконані наступні види робіт: монтаж системи пожежної сигналізації, монтаж системи оповіщення про пожежу, встановлення внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизація внутрішнього протипожежного водопроводу, а також пусконалагоджувальні роботи.
Тобто, відповідно до технічного завдання Учасник повинен виконати роботи, пов’язані зі сферою протипожежного захисту, а й будівельні роботи, зокрема прокладання трубопроводів опалення і водопостачання зі стальних електрозварних труб відповідно до локального кошторису 2-1-4 на Внутрішній протипожежний водопровід.
Тому, вимога щодо надання будівельної ліцензії не є дискримінаційною, оскільки технічним завданням передбачено виконання будівельних робіт.
Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
09.12.2021 14:23
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
5ebf9d722baf45948460407d44fd2673
Дата опублікування:
07.12.2021 12:30
Опис:
Доброго дня! В тендерній документації зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: з аналогічного питання у Замовника наявна Скарга в Антимонопольний комітет України, в найкоротші терміни, якщо за рішенням АКМУ дана вимога буде вважатися дискримінаційною Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
09.12.2021 14:22