• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Завершена

2 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Період уточнення: 03.12.2021 16:58 - 09.12.2021 00:00
Відповідь надана

статусу «дефолтного» або «переддефолтного»

Номер: 3517b57821454bdeb6d21dd5600132dc
Дата опублікування: 08.12.2021 16:09
Опис: Відповідно до вимог тендерної документації, учасники повинні надати гарантійний лист про те, що протягом 2020 року Учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307. Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії коли-небудь набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлена вимога Документації щодо надання гарантійного листа щодо статусу «переддефолтний» може значно звужувати коло потенційних учасників, не маючи на це об’єктивних підстав та правового підґрунтя, оскільки перебування Постачальника у статусі «преддефолтний» у поточний чи минулий час жодним чином не впливає на можливість постачання електроенергії та взаємовідносини між Постачальником та Споживачем. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того в частині 3 статті 5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації і виключити дискримінаційні вимоги, зазначені вище.
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Тендерним комітетом буде внесено змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 08.12.2021 16:43
Відповідь надана

фін звітність

Номер: e0586d1d7a014ce8a600df9c34685df7
Дата опублікування: 08.12.2021 16:06
Опис: На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2019 рік згідно Розділу ІІ Доречно було б вимагати фінансову спроможність за 2020 рік, оскільки фінансова звітність 2-річної давності нічого не говоритиме про фінансову спроможність учасника
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Тендерним комітетом буде внесено змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 08.12.2021 16:43
Відповідь надана

Формальні помикли

Номер: 8547d9a40c9540df83644ec9172d0ab6
Дата опублікування: 08.12.2021 15:43
Опис: бзацом 12 частини 1 стаття Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимогу Закону Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок. Такий перелік формальних помилок замовники просто зобов'язані включити до складу своєї тендерної документації, відповідно до Закону. З метою уникнення зацівленості органами ДАСУ вашею закупівлею та можливості подальшої її відміни у зв'язку з тим, що вона не відповідає вимогам чинного законодавства, рекомендуємо привести свою тендерну пропозицію у відповідність
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Тендерним комітетом буде внесено змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 08.12.2021 16:43
Відповідь надана

Тариф ОСП

Номер: 59d9cf7c9b764d9fae1d39b5fb03e69f
Дата опублікування: 04.12.2021 13:08
Опис: Шановний замовник! Просимо надати відповідь, який саме тариф на передачу електричної енергії враховано Вами в очікувану вартість закупівлі (тариф – ОСП), адже 01.12.2021 р. - НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП, Регулятор) оприлюднила на офіційному веб-сайті Регулятора Постанову НКРЕКП № 2454 від 01.12.2021р. відповідно до якої Установлено ПРИВАТНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» тариф на послуги з передачі електричної енергії на рівні 0,34564 грн/за 1 кВт*год (без ПДВ), яка набирає чинності з 01 січня 2022 року. Відповідно попередня постанова від 09 грудня 2020 року № 2353 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2021 рік» втратила чинність, де тариф ОСП складав – 0,29393 грн/за 1 кВт*год (без ПДВ). Дякуємо!
Відповідь: Нами розглянуто Ваше звернення, нами буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 06.12.2021 17:21