• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт пожежної сигналізації в навчальному корпусі №2 Рівненського державного гуманітарного університету по вул. Пластова,31 в м.Рівне, Рівненської обл.

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період уточнення: 03.12.2021 12:49 - 10.12.2021 17:00
Відповідь надана

щодо обстеження об*єкту

Номер: 1088a23c406d44f8bdb3a8b750fca8a4
Дата опублікування: 09.12.2021 17:56
Опис: Вимога:Учасник в період уточнень повинен оглянути об’єкт і спільно із Замовником скласти Акт огляду. Акт огляду надається в складі тендерної пропозиції з відміткою Замовника, про обстеження всіх будівель та приміщень, які підлягають під вищезазначену послугу, довідка повинна бути підписана Замовником, Учасником, із залученням (та підписом акту) відповідального виконавця окремих видів робіт (надання послуг) пов’язаних із створенням архітектури – інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації).Чому саме в період уточнень? Ознайомлення з об'єктом можливе до кінця терміну подачі пропозицій, а прописавши дану вимогу, ви обмежуєте у часі та позбавляєте можливості Учасників брати участі у даній закупівлі, які знаходяться на відстані. Задля створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель вимагаємо внести зміни до Тендерної документації!
Відповідь: Виїзд представників підрядних організацій всіляко погоджується та підтримується з боку Замовника, що надає можливість більш детально обраховувати договірну ціну та скласти план робіт. Дана вимога встановлена для ознайомлення з обсягами робіт. Замовник надає доступ до об’єкта будь-якому учаснику, який звернеться до нього у період уточнень, який встановлений оголошенням. Ця вимога не порушує права учасників закупівлі.
Дата відповіді: 10.12.2021 17:06
Відповідь надана

дискримінація учасників

Номер: 73001171f72441a391e18487bc1f0dab
Дата опублікування: 08.12.2021 17:15
Опис: Учасник повинен надати гарантійний лист від організації, яка може виступати у якості «третьої сторони» і є інспекційним органом згідно з ДСТУ ISO/IES 17020, для залучення до перевірки відповідності змонтованої системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу, як «третя сторона», та за результатами перевірки видати звіт чи свідоцтво про інспектування. Після цього в разі підтвердження відповідності СПЗ/ІСтаТО скласти акт відповідно до ДСТУ 9047:2020. Лист повинен містити інформацію про назву Учасника, об’єкт та Замовника. Зазначена вимога керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. Видаліть дану вимогу як дискримінаційну.
Відповідь: Відповідно до технічного завдання встановлено, що Учаснику, який стане переможцем цієї закупівлі буде делеговано повноваження по створенню комісії з перевірки наявності і утримання в стані готовності систем протипожежного захисту (підпункт 46 п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1052). Вимогу замовника, що Вами оскаржується вважаємо правомірною з огляду на приписи підпункту 46 п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1052, згідно із яким на ДСНС покладено обов’язок щодо перевірки наявності і утримання в стані готовності автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення в разі їх виникнення та систем протипожежного захисту на об’єктах, які підлягають обладнанню такими системами. Замовник зацікавлений у проведенні перевірки відповідності систем протипожежного захисту, які встановить підрядник, оскільки таким чином можна отримати додаткове підтвердження про якість робіт від третьої, незацікавленої сторони. Замовник переклав обов’язки щодо організації такої перевірки (інспекції) на підрядника, оскільки це не заборонено законодавством. Дискримінаційною вважається вимога, яку учасник не може виконати з об’єктивних причин. Оскільки у своїй вимозі ви не підтвердили неможливість виконання вимоги щодо надання гарантійного листа, то зміни до оголошення в цій частині не будуть внесені.
Дата відповіді: 09.12.2021 16:53