-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
24455000-8 - Дезинфекційні засоби
Завершена
71 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
Період уточнення:
12.10.2017 12:27 - 18.10.2017 12:32
Відповідь надана
Щодо оцінювання пропозицій
Номер:
c1d154b2b8494c3f97fccac29fed643e
Дата опублікування:
17.10.2017 17:10
Опис:
Шановний Замовнику А Ви не помились в своїй тендерній документації:
п. 11.2. цитуємо: "При визначенні переможця буде порівняно запропоновану ціну без ПДВ".
Просимо надати пояснення.
Відповідь:
Шановний учаснику, п 11.2 викладено вірно.
Дата відповіді:
18.10.2017 10:13
Відповідь надана
щодо еквівалентів
Номер:
c2311be1e5044900ae35a30ff68ce0cb
Дата опублікування:
17.10.2017 12:51
Опис:
Шановний Замовнику, Ви самі й пишете "найменування" дезінфекційних засобів, тобто Ви оголосили до закупівлі "торгову марку", і не прикривайтесь турботою про здоров'я персоналу. І де Ви побачили в наказі №35 дозвіл, що наданий Вам державою на обмеження конкуренції, цитуємо пункт наказу:
"У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Тобто, Вам вказали, що якщо Ви таки взяли на себе відповідальність і порушили принципи проведення закупівель за державні кошти (наприклад, не знаєте як описати предмет закупівлі не посилаючись на торгівельну марку) то Ви можете викласти які еквіваленти розглядаються . Але ж при цьому, принципи проведення закупівель, які прописані і в Законі (чітке юридичне підгрунтя) Ви не повинні порушувати. Нагадати? Добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ну про яку максимальну економію та ефективність , не дискримінацію, добросовісну конкуренцію може йти мова, якщо Ви штучно звужуєте коло учасників до продавців деззасобів одного виробника, і це при наявності на ринку більш ніж 500 найменувань, причому абсолютних еквівалентів по 2-й, 3-й та 5-й позиціях більше десятків. Але Ви даєте преференцію одному виробнику! І де тут прозорість ? Ну прописали Ви характеристики, додайте до них ще деякі характеристики деззасобів, які Вам дійсно потрібні із огляду на застосування саме у Вашому медичному закладі без посилання на будь яку торгову марку. І ні про які зловживання мови не буде. Але ж ні, Ви прикриваєтесь словами турботою про персонал, високоякісну медичну допомогу, ну і як в цього допомагає застосування у Вашому закладі саме оголошених до закупівлі Вами деззасобів? У чому особливість, Ви можете її підтвердити документально, а інакше - це слова! Всі дезінфекційні засоби в ході реєстрації проходять етап санітарно-епідеміологічної експертизи і оцінюються фахівцями на основі документально підтверджених досліджень та наявної в Україні і світі доказової і нормативної бази. І що фахівці не розуміються на питаннях токсикології, в т.ч. впливу на організм працюючих, питаннях екологічного впливу, специфічної активності деззасобів, фізико-хімічних властивостях коли роблять заключення щодо кожного конкретного дезінфектанта? Із Вашої відповіді виходить що не розуміються! мало того, нажаль, якраз Ви шановний Замовнику навіть при прописуванні характеристик оголошених Вами до закупівлі засобів зробили дуже прикрі але важливі помилки. Як Ви збираєтесь мийним засобом стерилізувати медичні вироби? А Ви збираєтесь стерилізувати Біонолом. А ще Ви запланували стерилізувати спиртом стоматологічні інструменти, ендоскопи та інструменти до них і інші медвироби.
Чому Ви так боїтесь пропозицій із еквівалентами/аналогами? Вам не потрібна можливість зекономити кошти і використати їх для інших потреб, в т.ч. і можливо для додаткової закупівлі деззасобів, в особливості антисептиків для рук, потреба в яких, із огляду на важливість в ланцюгу передачі ВЛІ надзвичайна, а закуповується в десятки разів менше, чи для іншого. Чим так особливо відрізняються перераховані Вами засоби від еквівалентів? У Вас же відповіді нема. Чому Ви так боїтесь що оголошені Вами торгові марки програють в чесній конкуренції?
Відповідь:
Дякуємо за зауваження ,завантажено нове оголошення
Дата відповіді:
17.10.2017 14:23
Відповідь надана
Щодо еквівалентів
Номер:
835a78dcef1b48cb9bf9e65ce235d8cd
Дата опублікування:
13.10.2017 17:13
Опис:
Шановний Замовнику а чому Вам "аналогів не пропонувати" . А ми думали що це висловлювання кануло в Лету. Є вже чітке поясненн наказу №35 Мінекономрозвитку. він дає право Замовнику прописати які саме аналоги будуть розглядатись. вам держава дала можливість у залежності від практичних умов проведення дезінфекції у конкретному медичному закладі написати технічне завдання і прописати які саме еквіваленти/аналоги будете розглядати. але права не допускати до закупівлі учасників із еквівалентами держава вам не надавала. Адже цим самим Ви порушуєте принципи проведення закупівель за державні кошти, створюєте дискримінаційні умови для інших учасників ринку дезінфектантів а також не дотримуєтесь принципу максимальної економії та ефективності. Поясніть для чого Ви це робите? Ви боїтесь конкуренції. Поставили на одного виробника\учасника? Не можете професійно викласти технічне завдання, в т.ч. і якісні вимоги до деззасобів, що базуються на практиці застосування, і відповідно необхідності застосування деззасобів? Інших пояснень просто нема.
Відповідь:
Шановний Участник! Згідно п. 6.3 Наказу №35 ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 "Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі, також Замовник дотримується власної потреби лікарні, яка вказана в інформації під час оголошення. Для збереження здоров`я медичного персоналу та надання високоякісної медичної допомоги наша установа закуповує саме ті найменування, що вказані в оголошенні, дотримуючись принципів здійснення закупівель, також відповідно до п. 6.4. Наказу №35 «…Замовник має право у вимогах до предмет Закупівлі… може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників…». Звертаємо Вашу увагу на термін «має право». Отже, Замовник має право, а не «зобов’язан” вказувати про можливість заміни на аналог та/або еквівалент.
Дата відповіді:
17.10.2017 10:50