• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до спеціальної транспортної техніки

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 Документації. Кількість: 105 комплектів; 1585 штук. Шановні партнери! ДП МА «Бориспіль» є постійним замовником публічних закупівель. Компанія активно співпрацює із електронною системою закупівель ProZorro. ProZorro разом з Командою Підтримки Реформ (RST) та Офісом розвитку МСП (SME.DO) при Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України запустили у тестовому режимі онлайн-платформу "ФАКТОРИНГ ХАБ". Наразі ДП МА «Бориспіль» є одним з перших учасників "пілотного" проекту у тестуванні "ФАКТОРИНГ ХАБУ" (далі - платформа) з боку замовників публічних закупівель. Бізнес зможе отримати на платформі пропозиції факторингового фінансування від всіх банків-учасників "пілотного” проекту та обрати найкращу. Платформа пропонує бізнесу послугу швидкого і зручного оформлення заявки на отримання факторингу в електронній формі для участі в публічних закупівлях системи PROZORRO. Основна перевага факторингу перед кредитуванням - відсутність вимоги по заставі, заставою виступає ваша дебіторська заборгованість на замовнику (тобто заборгованість ДП МА «Бориспіль»). На етапі “пілотного” проекту платформа працює безкоштовно для всіх учасників системи. Запрошуємо вашу компанію взяти участь скористатися послугою онлайн платформи та оформити заявку на отримання факторингу. Що потрібно: 1. Зареєструватись та ввести номер тендеру Prozorro на https://ufactoring.com/ 2. Залишити заявку. 3. Отримати пропозиції по факторинговому фінансуванню та обрати найкращу. В разі виникнення питань звернутись за телефоном: 0800330808. Будемо вдячні за ваш відгук та коментарі щодо користування послугою онлайн платформи “ФАКТОРИНГ ХАБ”. З повагою, ДП МА «Бориспіль»! Тендерна документація (з можливістю факторингу).

Торги відмінено

36 137 270.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180 690.00 UAH
Період уточнення: 02.12.2021 16:41 - 25.12.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо продовження строку подання тендерних пропозицій

Номер: aa2c103ec66a4bd9b915f14dd2d3e2c7
Дата опублікування: 24.12.2021 11:24
Опис: Шановний Замовник! З урахуванням внесених змін до умов тендерної документації, кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено до 04.01.2022 року 12:00. Наполегливо просимо продовжити строк подання тендерних пропозицій на 14 календарних днів або більше, враховуючи прийдешні новорічні та різдвяні свята та пов’язані з цим додаткові вихідні дні. Вищезазначені обставини пов’язані з можливістю несвоєчасного оформлення банківської гарантії, адже напередодні свят банки матимуть скорочені робочі дні та декілька додаткових вихідних днів, що безумовно вплинуть на строк оформлення банківської гарантії, який останнім часом також суттєво збільшився і становить мінімум 7-10 робочих днів. Зі сторони учасника наголошуємо, що це обставини, на які абсолютно неможливо вплинути, окрім як з Вашого боку збільшити строк подання тендерних пропозицій, забезпечивши при цьому можливість участі потенційних учасників у цій закупівлі, на яке є законне право.
Відповідь: Відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником у разі внесення змін до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не існує жодної норми для перенесення строку розкриття тендерних пропозицій без внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 29.12.2021 16:33
Відповідь надана

уточнення щодо участі нерезидентів

Номер: 435ea1a253564b3eb8b7bb8938df6f6b
Дата опублікування: 21.12.2021 10:15
Опис: Уважно вивчивши умови Тендерної документації (далі - ТД), ми, що є нерезидентом, звертаємося до Замовника з наступним. Просимо роз’яснити та внести відповідні зміни в ТД по наступних питаннях: - Як саме (механізм, формула) буде перераховуватися ціна ТП для нерезидентів? - Як саме нерезидент може накласти КЕП, або УЕП ? - Як нерезидент може отримати банківську гарантію в грн. згідно законодавства України? Для усунення дискримінаційних вимог тендерної документації, що унеможливлюють участь іноземних учасників (нерезидентів) просимо: 1. Передбачити проект договору з умовами для іноземних учасників (нерезидентів). 2. Передбачити формулу перерахунку ціни тендерної пропозиції для заключення договору з нерезидентом. 3. Передбачити всі необхідні документи, що надаються для участі у процедурі закупівлі нерезидентом. 4. Передбачити умови поставки відповідно до офіційних правил з тлумачення термінів INCOTERMS 2010 для іноземних учасників (нерезидентів). Просимо усунути всі дискримінаційні вимоги для участі нерезидентів в даній закупівлі та привести ТД у відповідність до ЗУ Про публічні закупівлі. В разі незадоволення вищезазначених вимог, наша компанія залишає за собою право оскаржити дискримінаційні умови в Антимонопольному комітеті України.
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни в частині доповнення умовами для учасників-нерезидентів
Дата відповіді: 23.12.2021 18:04
Відповідь надана

Дискримінаційний характер ТД

Номер: 8a7aaa1ba83a4e749c0d7da6734ce46e
Дата опублікування: 21.12.2021 10:06
Опис: Шановний Замовник, ми як виробник більшості запасних частин, що є предметом закупівлі, уважно проаналізувавши умови Тендерної документації (далі- ТД), вважаємо, що умови мають дискримінаційний характер по відношенню до нерезидентів України. В п. 5 Розділу 1 "Загальні положення" вказано, що «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.». При цьому повідомляємо, що учасник нерезидент регламентувається законодавством країни, в якій він зареєстрований. Просимо пояснити/конкретизувати для нерезидентів, які саме рівні умови маються на увазі Змовником та прописати альтернативні вимоги по підготовці Тендерної пропозиції для нерезидентів. Просимо внести відповідні зміни в ТД, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутись в АМКУ та суд.
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни в частині доповнення умовами для учасників-нерезидентів
Дата відповіді: 23.12.2021 18:04
Відповідь надана

Дискримінаційний харакетр ТД щодо валюти

Номер: fb6213aa17164e4aa9da3bdba09245a0
Дата опублікування: 21.12.2021 10:02
Опис: Шановний Замовник, ми як виробник більшості запасних частин, що є предметом закупівлі, уважно проаналізувавши умови Тендерної документації (далі- ТД), вважаємо, що умови мають дискримінаційний характер по відношенню до нерезидентів України.В п. 6 Розділу 1 "Загальні положення" вказано, що «Валютою тендерної пропозиції є Гривня». Просимо, надати можливість участі учасників нерезидентів шляхом надання розяснення щодо перерахунку ціни тендерної пропозиції в валюту першої групи (долар США, Євро). Так як іноземні учасники проводять всі розрахунки в іноземній валюті, а коливання курсу гривні по відношенню до валюти передбачити неможливо, то вважаємо, що в ТД має бути чітке пояснення щодо прив'язки до валюти. Просимо внести відповідні зміни в ТД.
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни в частині доповнення умовами для учасників-нерезидентів
Дата відповіді: 23.12.2021 18:04
Відповідь надана

щодо розділення на лоти

Номер: 5d508f38bb424325a5e7375c5e62517c
Дата опублікування: 21.12.2021 09:54
Опис: Уважно вивчивши умови тендерної документації, було зроблено висновок, що більша частина запасних частин, що є предметом закупівлі, необхідні для техніки виробництва компанії Marcel Boschung AG. Ми як виробник оригінальних запасних частин для техніки Marcel Boschung AG маємо змогу запропонувати запасні частини з ексклюзивними умовами щодо постачання. Проте щодо решти запасних частин (мається на увазі запасні частини не для техніки Marcel Boschung AG) ми не маємо змогу здійснити поставку, і саме це не дозволяє нам взяти участь у цій закупівлі та створює для нас дискримінаційні умови. У зв'язку з цим, просимо Замовника розділили закупівлю на 2 лоти (1ий - запасні частини для техніки Marcel Boschung AG; 2ий - решта запасних частин з Додатку №1). Такі зміни створять більш конкурентні умови в цій закупівлі та дозволять Замовнику успішно здійснити закупівлю.
Відповідь: Відповідно до пункту 3 Розділу І «Загальні положення» «Порядку визначення предмета закупівлі» (Далі – Порядок) затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно пункту 5 Розділу І «Загальні положення» Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. За показниками четвертої-восьмої цифр Замовником визначено, що предмет закупівлі, а саме всі позиції згідно специфікації викладеної в Додатку І Розділу І «Технічна специфікація» Тендерної документації від 01.12.2021 № 15-15/2-18 (редакція 01) відносяться до коду «34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів» тому вважаємо, що ділити закупівлю на два окремі лоти не доцільно. Враховуючи вищевикладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку, та є правом, а не обов’язком Замовника. Ділити закупівлю на два окремі лоти не можливо у зв’язку з тим, що присутній ризик недоотримати частину запасних частин до спеціальної транспортної техніки, які потрібні Замовнику в повному обсязі визначеному документацією. Замовлені запасні частини необхідні в повному обсязі для: – забезпечення злагодженої та безперебійної експлуатації спеціальної техніки ДП МА «Бориспіль»; – поповнення стратегічного запасу запчастин, які можуть бути потрібні в будь-яку хвилину для усунення аварійних ситуацій та відновлення техніки до працездатного стану; – проведення планового обслуговування спеціальної техніки підприємства, що можливе лише за наявності повного обсягу запасних частин на складі ДП МА «Бориспіль», які є предметом закупівлі згідно Тендерної документації від 01.12.2021 № 15-15/2-18. Для виконання всіх вищезазначених умов, Замовником було сформовано відповідний перелік запасних частин до спеціальної транспортної техніки, які використовуються в ДП МА «Бориспіль».
Дата відповіді: 23.12.2021 18:03
Відповідь надана

Запит банківських реквізитів Замовника

Номер: f07884666afa4c53a1314b60ea6b4268
Дата опублікування: 03.12.2021 12:26
Опис: Відповідно до умов тендерної документації "Інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається за запитом". Просимо надати інформацію про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Дякуємо.
Відповідь: Реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: - назва: Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль»; - код ЄДРПОУ: 20572069; - Філія АТ «Укрексімбанк» в м. Києві; - IBAN: UA943223130000026006000025484; - адреса банку: м.Київ, вул.Бульварно-Кудрявська, 11 Б.
Дата відповіді: 03.12.2021 12:54