• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кефір жирністю 1%; йогурт жирністю 1,5%; сметана жирністю 15%

Торги не відбулися

456 724.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 284.00 UAH
Період уточнення: 02.12.2021 15:05 - 08.12.2021 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 552107bc4c8940689711aaaed5d25a77
Дата опублікування: 06.12.2021 17:13
Опис: Шановний Замовнику!  1) У додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі та спосіб документального підтвердження інформації про їх відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям» у Р.I, п.1 Ви вимагаєте від Учасника підтвердити « наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», шляхом надання довідки (Р.II , Додатку 1). Просимо надати відповідь, застосування яких технологій ви маєте на увазі, беручи до уваги предмет закупівлі? 2) У додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі та спосіб документального підтвердження інформації про їх відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям» у Р.I, п.2 Ви вимагаєте від Учасника надати документи про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме досвід роботи такого персоналу на підприємстві учасника повинен становити не менше ніж півроку. У п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко визначено «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Таким чином у Законі відсутні вимоги до певного стажу роботи працівників. Також просимо надати відповідь - яким чином певний стаж роботи персоналу терміном не менше ніж півроку впливає на якість та безпеку поставки продукції-продуктів харчування? Також прошу пояснити взаємозв'язок між досвід роботи персоналу «не менше ніж півроку» працівників на одному підприємстві та якістю та безпекою товару-продуктів харчування? 3) У додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі та спосіб документального підтвердження інформації про їх відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям» у Р.II, п.4 Ви вимагаєте від Учасника надати документи довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, якою підтверджується відповідність учасника встановленому цією тендерною документацією однойменному кваліфікаційному критерію. Довідка повинна містити персональні дані працівників учасника – прізвище, ім’я і по батькові особи, посаду, яку вона обіймає в учасника, його кваліфікацію та досвід роботи в учасника. Згідно до листа Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 за № 162/06/187/07 , та п.3 ст. 64 Господарського кодексу України наприклад фізична особа підприємець може здійснювати підприємницьку діяльність самостійно, без використання найманої праці. Відповідно просимо надати відповідь - яким чином підтвердити потенційному учаснику (фізичній особі підприємцю) відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, якщо потенційний учасник працює з іншими приватними підприємствами та підприємцями на договірних умовах, у тому числі укладено договір про надання транспортних послуг, за якими Перевізник залучає своїх працівників (водіїв автотранспортних засобів)? 4) У додатку № 2 до тендерної документації, Р. ІІ. п.6 встановлено вимоги до потужностей учасника, а саме: «…сертифіковані системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів. У складі пропозиції учасник надає сертифікат або сертифікати на системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів на потужності зі зберігання та транспортування, які використовуються учасником (далі за текстом «сертифікат»). Сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством – учасник разом із сертифікатами надає атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав відповідні сертифікати, а також документ, яким підтверджується його компетентність у цій сфері – перелік сфер акредитації органу з оцінки відповідності». Вимагаючи надання вказаного в оголошенні сертифікату, наявність якого не є обов`язковою згідно чинного законодавства України, на наше переконання, Ви встановили надмірні вимоги у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. ЧАСТИНА 7 СТАТТІ 21 ЗАКОНУ 771 (Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів) НАГОЛОШУЄ НА ТОМУ, ЩО: «7. СЕРТИФІКАЦІЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧИХ ПРОЦЕДУР, ЗАСНОВАНИХ НА ПРИНЦИПАХ СИСТЕМИ АНАЛІЗУ НЕБЕЗПЕЧНИХ ФАКТОРІВ ТА КОНТРОЛЮ У КРИТИЧНИХ ТОЧКАХ, НЕ Є ОБОВ`ЯЗКОВОЮ». Акцентуємо увагу Замовника, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо надати пояснення: 1. чи потрібно Учаснику, для якого не передбачено законодавством наявність сертифікатів на систему управління якістю та на систему управління безпечністю харчових продуктів, надавати пояснення з цього приводу у складі тендерної пропозиції? 2. в якому чинному нормативно – правовому акті України встановлена вимога щодо обов’язкової наявності у Учасника процедури закупівлі сертифікатів на систему управління якістю та на систему управління безпечністю харчових продукті
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Тендерний комітет, уважно розглянувши Ваше звернення щодо наявності можливих, на Вашу думку, дискримінаційних умов у Тендерній документації, в межах компетенції повідомляє наступне. Відповідно до положень частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у тендерній документації, зокрема, можуть зазначатися й один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. В свою чергу, частиною 2 статті 16 Закону, замовнику надано право установити наступні кваліфікаційні критерії до учасників: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В свою чергу, положення Закону, внаслідок відсутності деталізації положень, не обмежують права Замовника визначати спосіб документального підтвердження учасниками встановлених кваліфікаційних критеріїв. Водночас із тим, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, закріплених статтею 5 Закону, та недискримінації учасників, пунктом 1.14 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Зазначена позиція повністю корелюється із положеннями частини 11 статті 26 Закону. Таким чином, Учасники у складі тендерних пропозицій замість документів, складання яких не передбачене законом для таких суб’єктів господарювання, можуть подати відповідні листи-роз’яснення чи інші документи, які містять відповідні законодавчо обґрунтовані підстави для цього. Водночас зауважуємо, що, проаналізувавши у своєму звернені положення Закону № 771 та Вимоги 590 (найменування нормативно-правових актів наведено у редакції звернення), Ви дійшли до вірного правового висновку щодо того, що запровадження системи НАССР є обов’язком усіх операторів ринку з 20.09.2019. Щодо встановлених кваліфікаційних критеріїв, повідомляємо наступне. 1. Пунктом 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації встановлено наступний кваліфікаційний критерій: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», при цьому таке найменування повністю корелюється та викладене саме у тій редакції, яка передбачена пунктом 1) частини 2 статі 16 Закону. При цьому, Тендерний комітет, передбачаючи можливість участі у процедурі закупівлі тих Учасників, які не ознайомилися із цими положеннями Закону, деталізував у положеннях абзацу 2 пункту 1 Розділу І, а також пунктах 1, 2, 3 Розділу ІІ Додатку № 1 до тендерної документації той обсяг інформації, документальне підтвердження якого Учасниками буде достатнім для підтвердження своєї відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію. 2. Пунктом 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації встановлено наступний кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Так, відповідно до вимог тендерної документації, учасник має документально підтвердити наявність відносин, зокрема, трудового характеру, лише із тими особами, які будуть залучатися до поставки товару, що є предметом закупівлі, а саме - водій та експедитор або водій-експедитор. При цьому, вимоги пунктів 4-6 розділу ІІ Додатку № 1 до тендерної документації є похідними від вимог абзацу 2 пункту 2 Розділу І Додатку № 1 до Тендерної документації та деталізують їх. Окремо, звертаємо Вашу увагу, що вимоги Додатку № 1, внаслідок використаного способу формулювання положень (а саме: «у документально підтверджених, зокрема трудових, відносинах»), не вимагають перебування Учасника й осіб, що будуть залучені ним до поставки предмету закупівлі, виключно у трудових відносинах. Тобто також допускається перебування й у інших, окрім трудових, відносинах, оформлених сторонами у межах та спосіб передбачені чинним законодавством України. Таким чином, розглянуті вимоги Тендерної документації не суперечать положенням листа Мінсоцполітики від 27.06.2007 за № 162/06/187/07, оскільки у випадку фізичної особи-підприємця, яка самостійно власними силами буде здійснювати поставку товару, що є предметом закупівлі, у якості водія-експедитора, така особа має право зазначити у цій довідці лише себе, адже вимогами тендерної документації не встановлена мінімально необхідна кількість працівників Учасника. Однак при цьому варто зауважити, що під час розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою будуть враховуватися й розраховані МОЗ фізіологічні показники граничної можливості людини самотужки здійснити навантажувально-розвантажувальні операції при необхідності одночасної поставки значного обсягу товару. Щодо вимоги про наявність у працівників учасника стажу роботи не менше шести місяців, то у даному випадку Замовник, використовуючи надану Законом дискрецію, при відсутності деталізації положень статті 16 Закону, для розрахунку необхідного календарного стажу застосував норму, передбачену статтею 10 Закону України «Про відпустки», яка, в свою чергу, встановлює право співробітника на основну щорічну відпустку лише після сплину шестимісячного терміну безперервної роботи на підприємстві. Окрім цього, враховувалися й положення статті 27 КЗпП, якою законодавчо закріплені для роботодавців строки випробування при прийнятті на роботу від трьох до шести місяців.
Дата відповіді: 09.12.2021 09:59