-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Модернізація (оснащення) ліфтів у житловому будинку GSM-модулями з можливістю їх диспетчеризації за адресою: вул. Вишняківська, 6-А Дарницького району м. Києва
Місцезнаходження Замовника (фактична адреса): 01001, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Торги не відбулися
86 200.02
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 431.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 431.01 UAH
Період уточнення:
01.12.2021 19:38 - 07.12.2021 00:00
Відповідь надана
Корупційна схема закупівлі
Номер:
bc42ac4310fc45f8be42b6a50708cf40
Дата опублікування:
06.12.2021 21:51
Опис:
Відповідно до Додатку 6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник визначив, що учасником повинні бути встановлені gsm-модулі саме «7Bit ODS» (7Bit Airpoint).
У зв’язку з цим виникає до вас, як Замовника, цілий ряд запитань:
1. Чому саме gsm-модуль «7Bit ODS» (7Bit Airpoint)?
2. Як вам відомо, то виробником даного gsm-модуля «7Bit ODS» (7Bit Airpoint) є виключно ТОВ «Дистріб’ютедДейтаСістемз» (код 39016243) і даний gsm-модуль використовується в основному для автоматизації теплопунктів, однак ніяк не для диспетчеризації ліфтового обладнання. Для того, щоб його можна було використовувати в ліфтах до нього додали функцію «голоса» (додаткова голосова плата). Однак, це ніяк не вдосконалило дане обладнання та не розширило його функціональні можливості. Крім того, даний gsm-модуль не встановлено в жодному місті України для ліфтового обладнання. А тому, роз’ясніть, на підставі чого вами було обрано саме gsm-модуля «7Bit ODS» (7Bit Airpoint)?
3. Відповідно до офіційних інтернет-ресурсів, вартість одного gsm-модуля «7Bit ODS» (7Bit Airpoint) у виробника ТОВ «Дистріб’ютедДейтаСістемз» (код 39016243) складає близько 7 000,00 грн. Виходячи з очікуваної вартості закупівлі вами визначена його вартість близько 40 000,00 грн. за один gsm-модуль. Просимо надати обґрунтовані роз’яснення яким чином вами формувалась очікувана вартість закупівлі?
4. На ринку існує велика кількість аналогічних gsm-модулів, які є навіть кращими за своїми технічними характеристиками, але набагато нижчої вартості. Їх вартість коливається в межах 7 000,00 -10 000,00 грн. Такі gsm-модулі встановлюють в інших містах України. Виробниками (постачальниками) таких gsm-модулів є ТОВ «СЕА ЕЛЕКТРОТЕХНІКА», ТОВ «СЕА Електронікс Україна», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИРОБНИЧО-КОНСТРУКТОРСЬКА ФІРМА «ПРОМІНЬ» та ще багато інших. А тому виникає питання, чому обрано саме gsm-модуль «7Bit ODS» (7Bit Airpoint), який не відповідає функціоналу, що повинен забезпечувати вимоги закупівлі, та ще й за завищеною вартістю майже в 5 разів?
5. Враховуючи вищевикладене, просимо вас пояснити, чому Вами суттєво завищена очікувана вартість предмета закупівлі, яка призведе або може призвести, в подальшому, до нераціонального використання бюджетних коштів, у разі визначення переможця з пропозицією на рівні очікуваної вартості?
Крім того, враховуючи викладене вище, можна зробити висновок, що під час оголошення закупівлі у діях ЗАМОВНИКА прослідковується ймовірне завищення очікуваної вартості предмета закупівлі з безпідставних причин. Просимо звернути увагу Замовника на можливу технічну помилку при зазначені очікуваної вартості предмета закупівлі.
У разі, якщо таке завищення наявне, ВИМАГАЄМО відмінити дану закупівлю.
Відповідь:
Якщо у найменуванні робіт технічної специфікації є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент» ( п.14 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась відповідно до обсягу робіт, технічні, якісні та кількісні вимоги до яких зазначені у табл.2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
07.12.2021 15:50
Відповідь надана
Роз’яснення стосовно п. 18 Оголошення
Номер:
45321daa7d294fdaa55442e68fc4b549
Дата опублікування:
06.12.2021 21:51
Опис:
Пунктом 18 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає надання ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї.
Пунктом 12 Порядку ліцензування господарської, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, який затверджено постановою Уряду від 05.12.2007 №1396, у редакції, яка діяла до 14.04.2017 року, було передбачено, що строк дії ліцензії становить п'ять років, а для суб'єктів будівельної діяльності, які отримують її вперше, три роки. Орган ліцензування - Держархбудінспекція - як орган державної виконавчої влади змушена була діяти у межах та у спосіб, визначений законодавством, а відповідно видавати будівельні ліцензії із визначенням строку їх дії.
14.04.2017 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396. Саме з 14.04.2017 р.всі чинні ліцензії стають тепер безстроковими.
Враховуючи викладене вище, просимо Замовника надати роз’яснення: Якщо в учасника ліцензія на будівельні роботи є безстроковою відповідно до чинного законодавства України, однак в самій ліцензії, та в реєстрі відповідно зазначений строк дії такої ліцензії. Чи буде в такому випадку ліцензія такого учасника відповідати вимогам пункту 18 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі?
Відповідь:
Якщо в учасника ліцензія на будівельні роботи є безстроковою, відповідно до чинного законодавства України, то в такому випадку ліцензія такого учасника буде відповідати вимогам пункту 18 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі незважаючи на те що в самій ліцензії, та в реєстрі відповідно зазначений строк дії такої ліцензії.
Дата відповіді:
07.12.2021 15:50
Відповідь надана
Роз’яснення стосовно п. 18 Оголошення
Номер:
c12cd151633645a49e884728bac049f2
Дата опублікування:
06.12.2021 21:50
Опис:
Пунктом 18 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник, вимагаючи надання ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї, що є чинною на дату розкриття пропозиції, встановив дискримінаційну вимогу, обмеживши потенційне коло учасників закупівлі, чим порушив вимоги частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки з 2020 року ліцензія на будівельні роботи більше не видається в паперовому вигляді, про факт видачі ліцензії тепер свідчить запис в електронному реєстрі.
Вимагаючи надання ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї, що є чинною на дату розкриття пропозиції, Замовник ставить в нерівне становище можливих учасників закупівлі, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та інші принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Цією вимогою дискримінуються потенційні учасники торгів (в тому числі наше товариство), які отримали ліцензію в електронному вигляді, а не в паперовому.
Враховуючи викладене вище, ВИМАГАЄМО Замовника внести до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, усунувши цю дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до пункту 18 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме виключити даний пункт з Оголошення.
Відповідь:
Пунктом 18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник, не вимагає надання ліцензії на право здійснення будівельної діяльності лише в паперовому вигляді.
Дата відповіді:
07.12.2021 15:51
Відповідь надана
Вимога стосовно виключення з Оголошення корупційної та дискримінаційної вимоги п. 12 Технічної специфікації Додатку 2 до Оголошення
Номер:
c8c13b98ad514d33804e9264d9bd67dd
Дата опублікування:
06.12.2021 21:50
Опис:
Пунктом 12 Технічної специфікації Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник, вимагаючи надати сканкопію оригіналу технічних умов виробника GSM – модуля з відміткою внесення до бази даних технічних умов України, встановив дискримінаційну вимогу, обмеживши потенційне коло учасників закупівлі, чим порушив вимоги частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаючи надання сканкопії оригіналу технічних умов виробника GSM – модуля з відміткою внесення до бази даних технічних умов України, Замовник ставить в нерівне становище можливих учасників закупівлі, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та інші принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Цією вимогою дискримінуються потенційні учасники торгів (в тому числі наше товариство), які не є виробниками GSM – модулів або ті, які не співпрацюють безпосередньо з виробниками GSM – модулів, а можуть купувати GSM – модулі у інших організацій, які нерідко пропонують кращі умови з аналогічними технічними параметрами, ніж виробники.
Технічні умови (далі – ТУ) на GSM – модулі є виключно у виробника і є його власністю.
Ст. 25 Закону України «Про стандартизацію» передбачено, що право власності на національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги належить державі. Згідно ст. 16 цього ж Закону право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям. Забороняється повністю чи частково відтворювати, тиражувати і розповсюджувати як офіційні видання будь-які стандарти, кодекси усталеної практики, класифікатори або їх частини без дозволу їх власника чи уповноваженої ним особи, крім випадків, передбачених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання сканкопії оригіналу технічних умов виробника GSM – модуля з відміткою внесення до бази даних технічних умов України, позбавляє участі у торгах потенційних Учасників торгів (у тому числі наше товариство), які не співпрацюють безпосередньо з виробниками і не мають можливості отримати сканкопії оригіналу технічних умов у виробника, але в змозі виконати умови договору підряду предмета закупівлі, зокрема, на підставі укладених договорів з іншими постачальниками обладнання за предметом закупівлі.
Тобто ця вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Також повідомляємо, що у виробників GSM – модулів може взагалі не бути ТУ на вироблений ними товар, оскільки цей товар може виготовлятися відповідно до вимог державних або галузевих стандартів, які знаходяться в загальному доступі.
Наголошуємо, що жодним чинним нормативно-правовим актом не покладено на виробника чи будь-якого іншого суб’єкта господарської діяльності отримувати технічні умови.
ДАНА ВИМОГА Є БЕЗЗАКОННОЮ ТА ТАКОЮ, ЩО ЗНАЧНО ЗВУЖУЄ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ.
Замовник навмисно прописав в Оголошенні вимогу надати сканкопію оригіналу технічних умов виробника GSM – модуля з відміткою внесення до бази даних технічних умов України під конкретні технічні умови та конкретного виробника/постачальника. А це корупційна складова.
Тому, ВИМАГАЄМО Замовника внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, усунувши цю дискримінаційну вимогу шляхом видалення з нього вимоги, передбаченої пунктом 12 Технічної специфікації Додатку 2 до Оголошення, а саме вимоги надати сканкопію оригіналу технічних умов виробника GSM – модуля з відміткою внесення до бази даних технічних умов України.
Відповідь:
Діяльність з перевірки ТУ та змін до них здійснюють відповідно до вимог нормативного документа: СОУ КЗПС 74.9-02568182-002:2014 Головний фонд технічних умов України та база даних„ Технічні умови України ” та СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 Технічні умови України. Настанови щодо типової побудови, викладення, оформлення, позначення, прийняття та надання чинності».
Перевірку ТУ та змін до них проводять 24 державні підприємства – регіональні центри стандартизації, метрології та сертифікації, що підпорядковані Мінекономіки, на підставі ліцензійних договорів з ДП “УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ” . Перелік ліцензіатів можна знайти на сайті: http://csm.kiev.ua/ в розділі Каталог ТУ on-line.
Відповідність ТУ вимогам чинного законодавства України, технічних регламентів та нормативних документів засвідчується штампом “ПЕРЕВІРЕНО на відповідність законодавству України” та відміткою про облікування.
Зважаючи на те, що останнім часом деякі підприємства пропонують послуги з перевірки ТУ, звертаємо Вашу увагу – ТУ, перевірені підприємствами, які не входять до системи перевірки ТУ та змін до них на відповідність законодавству, технічним регламентам та національним стандартам України, не вносяться до всеукраїнської бази даних “Технічні умови України”.
Тому відсутність інформації в базі даних «Технічні умови України» на сайті ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» буде свідчити про невідповідність ТУ вимогам чинного законодавства України, технічних регламентів та нормативних документів. Дана вимога не є беззаконною.
Дата відповіді:
07.12.2021 15:52
Відповідь надана
Роз’яснення стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
9a9566f252c14a398fb2b4b1f903cfe2
Дата опублікування:
06.12.2021 21:49
Опис:
Оскільки, як вбачається з вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проекту договору (надалі – Оголошення), Замовник вимагає від Учасника (п.1 та п.17 Додатку 1 до Оголошення) зазначити Цінову пропозицію/Договірну ціну з урахуванням вартості експертизи кошторисної частини проектної документації, та відповідно до п. 1.5 Проекту договору Замовник доручає Виконавцю проведення експертизи кошторисної частини проектної документації в експертній організації, УЧАСНИК ПРИЙШОВ ДО ВИСНОВКУ, що у Замовника ВІДСУТНЯ ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. Разом з тим, звертаємо увагу Замовника, що Очікувана вартість предмета закупівлі робіт визначається ВІДПОВІДНО ДО РОЗРОБЛЕНОЇ ТА ЗАТВЕРДЖЕНОЇ ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Тож постає питання, на яке ми просимо Замовника, надати чітке пояснення яким чином, не маючи проектно-кошторисної документації, Вами визначена очікувана вартість предмета закупівлі. Разом з тим просимо вказати якими нормативними документами керувався замовник при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі.
Відповідь:
Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась відповідно до обсягу робіт, технічні, якісні та кількісні вимоги до яких зазначені у табл.2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Експертиза проектів будівництва об’єктів здійснюється експертними організаціями відповідно до пункту 2 статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Метою проведення експертизи проектів будівництва є визначення та перевірка кошторисної частини проекту будівництва. Загальна кошторисна вартість коригується за результатами експертного звіту.
Дата відповіді:
07.12.2021 15:52
Відповідь надана
Вимога стосовно п. 10 Технічної специфікації Додатку 2 до Оголошення
Номер:
2a17b584484f4b48b410957083cdc608
Дата опублікування:
06.12.2021 21:48
Опис:
Пунктом 10 Технічної специфікації Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник встановив вимогу «Учасник подає у складі пропозиції від постачальника (заводу-виробника) чи/або дистриб’ютора (дилера) обладнання, що є предметом закупівлі, лист з гарантійними зобов'язаннями щодо поставки такого обладнання з описом технічних, якісних та кількісних характеристик обладнання та їх відповідність предмету закупівлі із зазначенням гарантійного строку на обладнання. Для підтвердження безумовної та своєчасної поставки обладнання (предмета закупівлі) учасник надає від ПОСТАЧАЛЬНИКА (заводу-виробника) чи/або дистриб’ютора (дилера) обладнання інформацію (відомості) про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів та інших обов'язкових платежів». Оскільки спрощена закупівля проводиться з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації». Звертаємо увагу Замовника у даному пункті Ви вимагаєте лист від постачальника, у якому є всі необхідні данні для перевірки такого постачальника обладнання щодо сумлінності у сплаті податків. Для перевірки затребуваної інформації Вам достатньо ввести відому інформацію у систему та здійснити пошук у базі даних, доступних для публічного використання за посиланням https://tax.gov.ua/businesspartner.
Враховуючи викладене вище, ВИМАГАЄМО виключити з п.10 Технічної специфікації Додатку 2 до Оголошення проведення спрощеної закупівлі вимогу в частині: «Для підтвердження безумовної та своєчасної поставки обладнання (предмета закупівлі) учасник надає від Постачальника (заводу-виробника) чи/або дистриб’ютора (дилера) обладнання інформацію (відомості) про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів та інших обов'язкових платежів», оскільки вона не стосується УЧАСНИКА та у свою чергу суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та іншому законодавству у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
Учасник процедури закупівлі надає Замовнику інформацію про ПОСТАЧАЛЬНИКА (завод-виробника), і тим самим ґарантує, що саме цей ПОСТАЧАЛЬНИК (завод-виробник) якісно та строки здійснить виготовлення обладнання, яка є предметом процедури закупівлі.
Інформація про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів та інших обов’язкових платежів ПОСТАЧАЛЬНИКА (завод-виробника) обладнання підтверджує відсутність ризику вжиття державною податковою інспекцією заходів (податкова застава) з стягнення податкового боргу та відсутність у податкової давати або не давати згоду на постачання обладнання, яке може потрапити у податкову заставу за наявності податкового боргу у ПОСТАЧАЛЬНИКА (завод-виробника).
Стягнення податкового боргу регулюється статтями Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (далі - Кодекс) із змінами та доповненнями.
Податковий борг (недоїмка) - це сума узгодженого грошового зобов’язання, не сплачена платником у встановлений цим Кодексом строк, та не непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом(ст.14.1.175).
З метою захисту інтересів держави активи платника податків, що має податковий борг, передаються у податкову заставу.
Платник податків може відчужувати майно (здійснювати поставку обладнання передбаченого процедурою закупівлі), що перебуває у податковій заставі тільки за згодою контролюючого органу.
Враховуючи зазначене вище, наявність податкового боргу платника податку, в даному випадку у ПОСТАЧАЛЬНИКА (заводу-виробника) може привести до вжиття державною податковою інспекцією заходів (податкова застава), що перешкоджатимуть своєчасному здійсненню поставки обладнання, передбаченого процедурою закупівлі.
Замовник здійснює закупівлю за кошти, передбачені бюджетом м. Києва, затвердженого органом місцевого самоврядування. Відповідно Замовник керується Бюджетним кодексом України.
Відсутність у ПОСТАЧАЛЬНИКА (заводу-виробника) заборгованості із сплати податків і зборів є гарантією своєчасного постачання заводом-виробником і відповідно учасником обладнання, передбаченого процедурою закупівлі.
Дата відповіді:
07.12.2021 15:53
Відповідь надана
Роз’яснення стосовно п. 7.6.2 Технічної специфікації Додатку 2 до Оголошення
Номер:
5383fd811d984ad1a5135ff18194d594
Дата опублікування:
06.12.2021 21:48
Опис:
Пунктом 7.6.2 Технічної специфікації Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник визначив, що ВЕБ-ресурс збору даних та їх обробки для надання результатів аналізу кінцевому споживачу та технічному персоналу повинні відповідати критеріям, зокрема:
Віддаленого увімкнення/вимкнення освітлення сходових клітин:
7.6.2.1. Кожного будинку окремо.
7.6.2.2. Групи будинків однією кнопкою.
7.6.2.3. Групи будинків за розкладом.
Просимо Замовника надати роз’яснення щодо джерела фінансування підключення керування саме освітленням сходових клітин до GSM-модуля ліфтів та яким чином воно відноситься до модернізації ліфтів відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.11.2021 №2432 «Про внесення змін до переліку об’єктів ліфтового господарства для здійснення реконструкції та модернізації у житловому фонді міста Києва у 2021 році»?
Відповідь:
Фінансування підключення керування ліфтами до модуля управління ліфтами, на встановлення якого проводиться закупівля буде здійснюватися відповідно до рішень Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» та від 24 грудня 2020 року № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28 січня 2021 року № 101 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023».
Дата відповіді:
07.12.2021 15:54
Відповідь надана
Роз’яснення стосовно п. 12 Технічної специфікації Додатку 2 до Оголошення
Номер:
d55054a0493d40a79369febc79fbb3cc
Дата опублікування:
06.12.2021 16:31
Опис:
Пунктом 12 Технічної специфікації Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає надати сканкопію оригіналу технічних умов виробника GSM – модуля з відміткою внесення до бази даних технічних умов України. НА прохання надати посилання на веб-портал розміщення бази даних технічних умов України, Замовником зазначено, що інформація з бази даних «Технічні умови України» розміщена на сайті ДП “УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ” http://csm.kiev.ua/ в розділі Каталог ТУ on-line.
Просимо Замовника роз’яснити:
1. Чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо учасником буде надана сканкопія оригіналу технічних умов виробника GSM – модуля з відміткою внесення до бази даних технічних умов України, однак інформація в базі даних «Технічні умови України» на сайті ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» http://csm.kiev.ua/ в розділі Каталог ТУ on-line про такі Технічні умови розміщена не буде?
Відповідь:
Зважаючи на те, що останнім часом деякі підприємства пропонують послуги з перевірки ТУ, звертаємо Вашу увагу – ТУ, перевірені підприємствами, які не входять до системи перевірки ТУ та змін до них на відповідність законодавству, технічним регламентам та національним стандартам України, не вносяться до всеукраїнської бази даних “Технічні умови України”. Тому відсутність інформації в базі даних «Технічні умови України» на сайті ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» буде свідчити про невідповідність ТУ вимогам чинного законодавства України, технічних регламентів та нормативних документів.
Дата відповіді:
07.12.2021 15:54
Відповідь надана
Роз’яснення стосовно п. 7.6.4. Технічної специфікації Додатку 2 до Оголошення
Номер:
fa2cdfd0d08d4f7e865ef7fb0064c5d5
Дата опублікування:
06.12.2021 16:31
Опис:
Пунктом 7.6.4 Технічної специфікації Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник визначив, що обладнання, яке буде встановлюватися, має забезпечити зворотній зв’язок про спрацювання або неспрацювання систем віддаленого перезапуску ліфтів та увімкнення/вимкнення освітлення сходових клітин.
На прохання надати роз’яснення, яким чином до модуля управління ліфтами, на встановлення якого проводиться закупівля, відноситься забезпечення зворотного зв’язку про спрацювання або не спрацювання систем увімкнення/вимкнення освітлення сходових клітин, Замовник зазначив, що дана вимога забезпечує виконання рішення київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» 2019 - 2022 роки».
Просимо Замовника чітко вказати:
1. Яким саме конкретним пунктом Рішення Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» 2019 - 2022 роки» передбачено, до модуля управління ліфтами, на встановлення якого проводиться закупівля, відноситься забезпечення зворотного зв’язку про спрацювання або неспрацювання систем увімкнення/вимкнення освітлення сходових клітин?
2. Відповідно до якої програми буде здійснюватися фінансування підключення керування ліфтами до модуля управління ліфтами, на встановлення якого проводиться закупівля, відноситься забезпечення зворотного зв’язку про спрацювання або неспрацювання систем увімкнення/вимкнення освітлення сходових клітин, якщо розпорядженням КМДА від 24.11.2021 № 2432 «Про внесення змін до переліку об’єктів ліфтового господарства для здійснення реконструкції та модернізації у житловому фонді міста Києва у 2021 році» виконання таких робіт не передбачено?
Відповідь:
Чітко вказуємо:
Додаток №1 до Комплексної міської цільової програми "Електронна столиця" 2019 - 2022 роки" «Напрями діяльності та заходи Комплексної міської цільової програми "Електронна столиця" 2019 - 2022 роки»
П.19 Інтеграція та координація окремих функцій і служб міста задля оптимізації вирішення комплексних проблем та прискорення міжвідомчої взаємодії
п.п.19.1 Розвиток програмно-апаратного комплексу диспетчеризації в житлово-комунальному господарстві.
Фінансування підключення керування ліфтами до модуля управління ліфтами, на встановлення якого проводиться закупівля буде здійснюватися відповідно до рішень Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» та від 24 грудня 2020 року № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28 січня 2021 року № 101 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023».
Сподіваємось, що посилання на конкретний пункт Рішення Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» 2019 - 2022 роки» допоможе вам нарешті підготувати цінову пропозицію та прийняти участь у закупівлі
Дата відповіді:
07.12.2021 15:56
Відповідь надана
Роз’яснення стосовно п. 7.6.2. Технічної специфікації Додатку 2 до Оголошення
Номер:
4147a4296e1c4ee597860f09a1542258
Дата опублікування:
06.12.2021 16:30
Опис:
Пунктом 7.6.2 Технічної специфікації Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник визначив, що ВЕБ-ресурс збору даних та їх обробки для надання результатів аналізу кінцевому споживачу та технічному персоналу повинні відповідати критеріям, зокрема: Віддаленого увімкнення/вимкнення освітлення сходових клітин: 7.6.2.1. Кожного будинку окремо. 7.6.2.2. Групи будинків однією кнопкою. 7.6.2.3. Групи будинків за розкладом. На прохання надати конкретний адресний перелік будинків за групами, які будуть підключені до ВЕБ-ресурсу збору даних та їх обробки для надання результатів аналізу кінцевому споживачу та технічному персоналу щодо віддаленого увімкнення/вимкнення освітлення сходових клітин Замовник зазначив, що даний перелік визначено Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.04.2021 №1006 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2021 році» (зі змінами).
Оскільки, дана відповідь є не логічною, та не конкретизуючою, яка не містить інформації про адресний перелік групи будинків, які мають бути підключені САМЕ ДО БУДИНКУ ЗА АДРЕСОЮ ВІДПОВІДНО ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, тому повторно вимагаємо Замовника чітко вказати АДРЕСИ БУДИНКІВ, відповідно до Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.04.2021 №1006 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2021 році» (зі змінами), які будуть підключені до ВЕБ-ресурсу збору даних та їх обробки для надання результатів аналізу кінцевому споживачу та технічному персоналу щодо віддаленого увімкнення/вимкнення освітлення сходових клітин саме за даним предметом закупівлі?
Якщо брати до уваги відповідь Замовника про те, що до об’єкту за предметом закупівлі, мають бути підключені усі будинки відповідно до адресного переліку об’єктів ліфтового господарства вищевказаного розпорядження, яким чином визначалась очікувана вартість предмету закупівлі?
Відповідь:
Адреси будинків які будуть підключені до ВЕБ-ресурсу збору даних та їх обробки для надання результатів аналізу кінцевому споживачу та технічному персоналу чітко вказані у Розпорядженні виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.04.2021 №1006 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2021 році» (зі змінами).
Обладнання, що має бути встановлене, повинно забезпечити взаємодію з ІТС системами в процесі диспетчеризації ліфтів у житлових будинках відповідно до затвердженої Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій «Схеми взаємодії ІТС систем в процесі диспетчеризації ліфтів у житлових будинках (GSM пристрої)» (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась відповідно до обсягу робіт, технічні, якісні та кількісні вимоги до яких зазначені у табл.2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата відповіді:
07.12.2021 15:57