-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Новорічний подарунок ROSHEN №2 Символ Року 273г «або еквівалент»
Новорічний подарунок ROSHEN №2 Символ Року 273г «або еквівалент»
Завершена
63 894.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 319.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 319.47 UAH
Період уточнення:
30.11.2021 08:31 - 06.12.2021 00:00
Відповідь надана
питання щодо квалыфыкацыъ
Номер:
9123a88a58c84b73b362aaf4089c0aa7
Дата опублікування:
02.12.2021 10:02
Опис:
Шановний Замовник!
При закупівлі Ви вимагаєте документи, які дублюють один одного, та ніяким чином не стосуються предмета закупівлі, чи норм ст. 16, та взагалі Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII
Надайте пояснення для чого установлені наступні вимоги:
Додаток 1
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:
- Документи про правові підстави наявності в Учасника не менше двох одиниць автомобільного транспорту .які зазначені в Акт про додержання Учасником-оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, складений уповноваженим державним органом не раніше ніж 01.01.2021 р, - для чого Вам, як замовнику саме такі не прозорі вимоги?
- Документи, видані мікробіологічною лабораторією, які підтверджують відсутність бактерій групи кишкової палички у змивах, взятих у складських приміщеннях та автомобілях, які будуть задіяні у зберіганні і постачанні предмету закупівлі та які зазначені в Акті виданого в другій половині 2021 року , про додержання Учасником-оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти. Змиви повинні бути взяті у будь-які два квартали 2021 року не менше одного разу в кожному кварталі Що це за вимога? Чи ця вимога стосується саме одного якогось Учасника, який завчасно зробив ці аналізи? В діючому законодавстві відсутні вимоги до постачальників продуктів харчування робити такі аналізи, а достатньо укласти договір з спеціалізованою організацією, яка робить обробку та надає відповідні акти про обробку!
Просимо Вас прибрати з документації вимоги які порушують принципи ст..5 ЗУ № 922-VIII, та не робити штучних перешкод для прийманні участі в закупівлях які проводяться Вами.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Щодо Вашого звернення надаємо пояснення щодо умов тендерної документації, які за Вашою суб'єктивною думкою є дискримінаційними. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Згідно п.2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація повинна містити, серед іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії у відповідності до загальних норм Закону з огляду на необхідність забезпечення належного постачання продукції. Зазначені Вами кваліфікаційні критерії в жодному випадку не є дискримінуючими, а покликані забезпечити своєчасне, безперебійне та належне постачання продукції до освітніх закладів. Повідомляємо, що ці умови є однаковими для всіх учасників закупівлі без виключення. Хочемо зауважити, що ми працюємо з дітьми, здоров’я яких є важливішим понад усе. Основним завданням Замовника в даній ситуації є забезпечення належного процесу постачання продукції. Відсутність у учасника запитуваних критеріїв ставить під загрозу можливу закупівлю продукції.
1) Відповідно до Додатку 1 до ТД, учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності автотранспорту (не менше 2 одиниць) необхідного для постачання предмету закупівлі. Згідно з умовами тендерної документації передбачається постачання товару, що є предметом закупівлі до закладів загальної середньої освіти та дошкільних закладів освіти. У зв’язку з наявністю великої кількістю закладів вимога щодо надання інформації та документів щодо не менше двох спеціалізованих автотранспортних засобів не є дискримінаційною. Учасник має право залучати будь-яку кількість автотранспортних засобів (це може бути як 8 так і 10, але не менше 2). Замовником була встановлена вимога щодо наявності не менше 2 одиниць автотранспорту у зв’язку з тим, що при наявності у Учасника лише однієї одиниці автотранспортного засобу можлива несвоєчасна доставка товарів, наприклад через непередбачені обставини, такі як несправність автотранспорту, тощо. Умовами тендерної документації не вимагається лише власні чи орендовані транспортні засобами. Також учасник може залучати необхідний транспорт на підставі договору перевезення, укладений відповідно до чинного законодавства.
2) Проведення лабораторних випробовувань, вимірювань, досліджень та експертиз під час здійснення державного контролю (нагляду) проб змивів об’єктів, що контактують з харчовими продуктами:
Відповідно до чинного наказу МОЗ України від 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів» відбір зразків на наявність кишкової палички проводиться у виробничих зонах та з обладнання.
Також оператори ринку проводять відбір зразків для перевірки відповідності критеріям безпечності харчових продуктів, встановленим у додатках 1 та 2 до цих Критеріїв , під час здійснення валідації та верифікації функціонування процедур, що базуються на принципах НАССР і аналогічних систем забезпечення якості та безпечності харчових продуктів.
Оператори ринку приймають рішення про частоту відбору зразків. Частота відбору зразків харчових продуктів повинна бути не меншою, ніж передбачено у додатках 1 та 2 до цих Критеріїв. Наша вимога про відбір зразків, не суперечить законодавству, а навпаки забезпечує якісну закупівлю.
Оператори ринку приймають рішення про частоту відбору зразків харчових продуктів, беручи до уваги процедури, засновані на принципах НАССР та аналогічних систем забезпечення якості та безпечності харчових продуктів, а також інструкції щодо використання харчових продуктів.
Всі умови були висунуті ЗГІДНО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТА і стосуються всіх учасників!
Дата відповіді:
02.12.2021 15:32