• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

“Капітальний ремонт системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу) у КЗО "Чорнявщинська ЗОШ I-III ступенів" Юр’ївської селищної ради за адресою: вул Тараса Шевченка, б. 87, с. Чернявщина, Юр’ївський район Дніпропетровська область" (код ДК 021:2015 – 45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація)”

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація предмета закупівлі, зазначена у Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна: 100% (Єдиним критерієм та методикою оцінки пропозицій є ціна, що має питому вагу 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник у складі пропозиції має надати підтвердження внесення забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, що оформлюється відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 та повинно відповідати формі забезпечення пропозиції та умовам, що викладені в оголошені та додатках до нього. Розмір забезпечення пропозиції: 3000.00 грн Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 30 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі” Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. Інша інформація: На підставі частини 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, у зв'язку з чим, Замовник зазначає такі вимоги та інформацію у окремих файлах, що додаються до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Додаток №1 – Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація предмета закупівлі; Додаток №2 – Додаткові умови та інформація до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Додаток № 3 – Проєкт договору про закупівлю; Додаток № 4 – Форма забезпечення пропозиції.

Завершена

605 461.13 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 054.61 UAH
Період уточнення: 29.11.2021 21:39 - 03.12.2021 00:00
Відповідь надана

термін виконання робіт

Номер: 57ebf111afb04e36ac927baabaaa891b
Дата опублікування: 02.12.2021 12:30
Опис: Враховуючи стислі терміни виконання робіт, чи є можливість перенесення кінцевого терміну виконання робіт на початок 2022 року?
Відповідь: Нажаль така можливість відсутня і всі роботи мають бути виконанні у строк до кінця поточного року.
Дата відповіді: 02.12.2021 21:41
Відповідь надана

кошторисна документація

Номер: d83441c4f2d242f0a90fb2a4af2ddaa4
Дата опублікування: 01.12.2021 21:39
Опис: виходячи з відповіді вище, чи правильно ми зрозуміли, що учасники в складі пропозиції не повинні надавати договірну ціну/ кошторисну документацію?
Відповідь: Пояснюємо, що учасники в складі пропозиції не надають договірну ціну / кошторисну документацію. Кошторисна документація (яка буде в подальшому додатками до договору) повинна бути складена Підрядником (переможцем спрощеної закупівлі) відповідно до Технічного завдання та вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 02.12.2021 21:37
Відповідь надана

втрата чинності ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

Номер: 7d26d5c04dce400dba45e1d56fdbbac3
Дата опублікування: 30.11.2021 11:32
Опис: Відповідно до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 державний стандарт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» втратив чинність. Таким чином Додаток 1 Технічне завдання має посилання на недіючий документ. Міністерством розвитку громад та територій України надано роз’яснення щодо дій замовників при проведенні закупівель. Внесіть відповідні зміни в Оголошення. Додатково нагадуємо, що документація закупівлі складена не відповідно до вимог Закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника в розмірі 1 700 грн, ті самі дії протягом року — 3 400 грн.
Відповідь: Пояснюємо що зазначення Замовником в умовах оголошення посилань на ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 не є порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, та Замовник зобов'язаний наразі дотримуватися вимог п. 4 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 708, де й досі міститься вимога про визначення предмета закупівлі робіт з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Звісно, Мінекономіки повинно привести цей документ у відповідність до змін, але наразі він чинний та є обов'язковим до виконання Замовником, а отже таке посилання на ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 ніяким чином не перешкоджає будь-якому учаснику взяти участь у даній закупівлі, оскільки ціна пропозиції учасника спрощеної закупівлі розраховується ним самостійно виходячи з обсягів на підставі нормативної потреби в трудових матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об’єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні пропозиції учасник спрощеної закупівлі визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, у т. ч. учасник спрощеної закупівлі в договірну ціну включає вартість всіх робіт та необхідних супровідних послуг, згідно із технічними вимогами з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів (що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до чинного законодавства). При цьому, слід зауважити, що в умовах оголошення спрощені закупівлі не вимагається подання у складі пропозиції учасником такого документу як Договірна ціна та не передбачено прямого порядку розрахунку чи залежності саме Договірної ціни відповідносно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, а зазначення в умовах оголошення замовником про те, що ціна пропозиції учасника спрощеної закупівлі розраховується ним самостійно виходячи з обсягів на підставі нормативної потреби в трудових матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об’єкту замовлення та поточних цін на них з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 не потребує внесення змін до оголошення спрощеної закупівлі, оскільки учасник сам зазначає свою ціну в екранній формі при подані ним його пропозиції без подання такого документу як Договірна ціна. Слід також, зазначити, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, окрім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи (ст. 58 Конституції України), тож за загальним правилом документація, виготовлена до набуття чинності наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (далі — наказ № 281), є чинною, що до-речі і підтверджує Мінрегіон у листі від 16.11.2021 р. № 7/15.2/17444-21, зокрема, міністерство зазначає, що кошторисна частина проектної документації, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 08.11.2021 р., у зв’язку з набранням чинності Настанови не потребує перегляду та може використовуватися для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва та проведення закупівель замовниками, як до-речі і в нашому випадку, оскільки проектно-кошторисна документація по обєкту замовника за робочим проектом “Капітальний ремонт системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу) у КЗО "Чорнявщинська ЗОШ I-III ступенів" Юр’ївської селищної ради за адресою: вул Тараса Шевченка, б. 87, с. Чернявщина, Юр’ївський район Дніпропетровська область" виготовлена у серпні 2021 року та має позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №210117 від 25 серпня 2021 року, а отже будь яких змін не потребує. Причому, слід враховувати, що згідно ч. 4 ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами), відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Дата відповіді: 01.12.2021 19:11