-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі, інші (ліжка двохярусні дитячі)
Завершена
912 831.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 600.00 UAH
Період уточнення:
29.09.2016 17:21 - 07.10.2016 17:26
Відповідь надана
вимога про усунення недоліків і порушень в Тендерній документації
Номер:
0a8b33a210ee4455bca291de88eb2983
Дата опублікування:
06.10.2016 21:17
Опис:
1. В пунктах 3.5.1-3.5.4 Тендерної документації містяться вимоги до Учасника долучити до Тендерної Пропозиції документи на підтвердження відповідності останнього кваліфікаційним критеріям. Вважаю,що дана вимога не відповідає п.3 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" для процедури "Відкриті торги", оскільки застосовується в разі Переговорної процедури.
2. Зазначена в п.4.3.1 інформація - "Дата і час розкриття тендерних пропозицій та дата і час проведення ел. аукціону визначається ел. системою автоматично, але не раніше ніж 5 днів з дня оприлюднення протоколу тендерних пропозицій". Дана норма ( п.5 ст.28 Закону) застосовується до закупівлі з оголошеною вартістю більше 133 тис. євро ( відповідно до ч.4 ст.10 Закону) і не може бути застосована в даній закупівлі.
3. В п.п.5.2.3 пункту 2 (Інша інформація) міститься попереджувальна інформація до Учасника-переможця щодо можливості покладення на нього ( необхідних , напевне, виключно Замовнику) витрат на отримання юридичних послуг Консультанта торгів в сумі 7000,00грн. шляхом укладення договору Учасником-переможцем із Консультантом. При цьому не зазначено, а в яких випадках Замовник може не нав"язувати Учаснику-переможцю зайвих витрат на непотрібні останньому консультаційні послуги?
4. В п.4.1. проекту договору зазначено "Сторони погодили, що у випадку неоплати Замовником товару більше як ___( ) календарних днів з моменту видачі Учасником видаткової накладної дана накладна анульовується." Оскільки видаткова накладна засвідчує факт поставки товару Продавцем Покупцю і відповідно перехід права власності на товар і за цим документом відбувається облік та оплата за поставлений товар, то анулювання останнього неможливе в силу невідповідності нормам законодавства.
5. В проекті договору відсутній пункт в якому має бути обов"язково зазначено ядок зміни умов договору ( це вимога п.п.7 п.2 ст.22 Закону).
Відповідь:
Доброго дня.
На Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Кваліфікаційні критерії до Учасників тендерних процедур застосовуються не лише в переговорній процедурі, зокрема ч. 1 та ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) зазначає право Замовника вимагати від Учасників процедури подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким критеріям.
Ч. 3 ст. 16 передбачає, що перелік документів, які підтверджують відповідність Учасника таким критеріям визначається в Тендерній документації, що і зроблено Замовником.
При проведенні переговорної процедури не передбачено формування тендерної документації, у зв’язку з чим ч. 3 ст. 16 Закону визначає «… та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури)».
Крім того, п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону передбачає, що тендерна документація повинна містити один або декілька критеріїв до Учасників відповідно до ст. 16, вимоги встановлені ст. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям і вимогам згідно із Законодавством.
Тому, ваше твердження, що Замовник незаконно вимагає підтвердження кваліфікаційним критеріям в Тендерній документації є хибним.
2. Щодо визначення дати та часу проведення електронного аукціону:
Так як, електронний аукціон визначається автоматично електронною системою закупівель і Замовник не може впливати на них, умови Тендерної документації щодо визначення дати та часу проведення електронного аукціону, а також порядку його проведення викладені лише з метою інформування Учасників та визначаються Законом.
3. Щодо оплати послуг Консультанта торгів:
Це не попереджувальна інформація, так як зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Відповідно, можуть і не покладатися.
Окрім того, оплата вказаних послуг здійснюється лише після укладення договору про закупівлю, тому жодним чином не впливає на результати проведеного тендеру.
У випадку відмови Учасника – переможця оплатити вказані послуги, Замовник має право зробити це самостійно.
4. Щодо умов договору:
Згідно п. 6.4.4. Тендерної документації«Основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору».
Окрім того, п. 6.4.5.Тендерної документації визначено, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
А також, п. 11.2. розділу ХІ проекту договору визначає - Основні умови цього договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених діючим законодавством. Випадки внесення змін до умов договору передбачені ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».