• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Одеське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України) (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.

Торги не відбулися

829 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 148.00 UAH
Період уточнення: 26.11.2021 19:40 - 03.12.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 01ddeb6b9078414bb8428e596dca504c
Дата опублікування: 01.12.2021 09:56
Опис: А для чого встановлена вимога про наявність сертифікату відповідності засобів охоронного призначення, виданого органом державної сертифікації, на проєктування, монтування, технічне обслуговування та ремонт систем охоронної сигналізації? Предметом закупівлі є ФІЗИЧНА ОХОРОНА. Скаладається враження, що документацію Замовнику прописав конкретний учасник. Дуже цікавий факт, що НАБУ працює в такому форматі.
Відповідь: Добрий день! Національним бюро розглянуто ваше звернення щодо тендерної документації за предметом закупівлі Охоронні послуги (Одеське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України) (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). За результатами розгляду повідомляємо про таке. Додатком 4 до тендерної документації передбачено, що виконавець, протягом місяця з моменту укладення договору на охорону, за власні кошти повинен підключити до власного централізованого пульта охорони (моніторингової станції) кнопку тривожного виклику на посту охорони, здійснювати її технічне обслуговування та реагування на тривожні виклики мобільними групами. Для здійснення безпечної передачі даних від об’єктового обладнання (кнопок тривожного виклику) до пульта централізованої охорони, Виконавець повинен мати захищені корпоративні мережі (основну та резервну) з виділеною APN (Access Point Name) (з обмеженням виходу пакетного трафіку за межі корпоративної мережі та проникнення трафіку у мережу ззовні). Крім того, додатком 3 до тендерної документації передбачено, що охоронні послуги включають комплексне надання послуг фізичної, пультової охорони та обслуговування тривожної кнопки, здійснюються у межах об’єкта (службові приміщення та прилегла територія Одеського територіального управління Національного антикорупційного бюро України за адресою: вул. Середньофонтанська, 14, м. Одеса, 65007) встановленого дислокацією цілодобово. На підставі вищевикладеного, відповідно до пункту 4 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для підтвердження якості послуг, що закуповуються, у тендерній документації зазначені відомості щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікатів відповідності засобів охоронного призначення, виданого органом державної сертифікації, на проєктування, монтування, технічне обслуговування та ремонт систем охоронної сигналізації, який повинен бути дійсним на момент подання тендерної пропозиції. Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» будь-якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності – процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Таким чином, сертифікат відповідності – це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Крім того, відповідно до абзацу четвертого пункту 20 постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» пункт централізованого спостереження повинен розташовуватися у нежилому приміщенні і бути обладнаний аудіовідеопереговорним пристроєм і засобами технічної укріпленості, які унеможливлюють доступ до приміщення пункту централізованого спостереження сторонніх осіб. Виконання вищезазначених вимог, зокрема, може бути підтверджено сертифікатом відповідності, який виданий органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері. Принагідно зауважуємо, що метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності послуг, вимогам щодо їх якості, покупець може вимагати від постачальників, у тому числі, сертифікат відповідності. У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. З урахуванням важливості та актуальності виконання вимог законодавства в сфері охорони і безпеки праці та екології, встановлена у тендерній документації вимога щодо надання копії сертифікатів відповідності засобів охоронного призначення є обґрунтованою, та такою, що не суперечить положенням статті 5 та статті 22 Закону. Відповідно до частини другої статті 20 Закону, під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. На підставі вищевикладеного, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 01.12.2021 19:52
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: a358d048bcd74070b2752c8637b6449c
Дата опублікування: 29.11.2021 14:43
Опис: ідповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені приклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Відповідь: Добрий день! Національним бюро розглянуто ваше звернення щодо тендерної документації за предметом закупівлі Охоронні послуги (Одеське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України) (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). За результатами розгляду повідомляємо про таке. Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності послуг, вимогам щодо їх якості, покупець може вимагати від постачальників, у тому числі, сертифікат відповідності. У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Відповідно до пункту 4 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для підтвердження якості послуг, що закуповуються, у тендерній документації зазначені відомості щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікатів відповідності засобів охоронного призначення, виданого органом державної сертифікації, на проєктування, монтування, технічне обслуговування та ремонт систем охоронної сигналізації, який повинен бути дійсним на момент подання тендерної пропозиції. Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» будь-якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності – процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Таким чином, сертифікат відповідності – це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Виконання вищезазначених вимог, зокрема, може бути підтверджено сертифікатом відповідності, який виданий органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері. З урахуванням важливості та актуальності виконання вимог законодавства в сфері охорони і безпеки праці та екології, встановлена у тендерній документації вимога щодо надання копії сертифікатів відповідності засобів охоронного призначення є обґрунтованою, та такою, що не суперечить положенням статті 5 та статті 22 Закону. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 01.12.2021 19:51