• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

(твердий сир, сир кисломолочний) ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти

Завершена

324 240.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 621.20 UAH
Період уточнення: 26.11.2021 18:06 - 03.12.2021 00:00
Відповідь надана

Вимоги щодо надання міжнародних сертифкатів

Номер: d258ced16075451196ecfcf17d3a335f
Дата опублікування: 29.11.2021 19:53
Опис: Сертифікат ISO, який ви вимагаєте, розроблені та опубліковані Міжнародною Організацією зі Стандартизації (International Organization for Standardization), він має статус міжнародного, широко впізнаваного у світі стандарту. А ДСТУ ISO це ідентичний переклад міжнародного стандарту, має статус національного (діє лише на території України). Зважаючи, на вищезазначене просим внести зміни в документацію та коректно прописувати вимоги. Дякую
Відповідь: Дякую за запитання! Уповноваженою особовою його дуже уважно розглянуто! За результатами розгляду повідомляю таке. По-перше, ДСТУ ISO це національні стандарти, якими запроваджено саме стандарти ISO. Тому, ваше твердження, що «ДСТУ ISO це ідентичний переклад міжнародного стандарту …» щонайменше не відповідає дійсності. По-друге, у разі, якщо ви, як учасник нашої закупівлі, надасте у складі вашої тендерної пропозиції вимагаємі нами сертифікати з зазначенням саме відповідних національних стандартів ДСТУ ISO – це не призведе до відхилення вашої тендерної пропозиції з цієї підстави.
Дата відповіді: 30.11.2021 15:31
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: a4ff6e110c004769a995c0018c53cc79
Дата опублікування: 27.11.2021 20:59
Опис: Шановний замовнику, надайте роз яснення чим Ви керуэтесь запитуючи наступкні документи, використання яких призначено для оформлення експорту товару, тим смим звужуючи коло учасників. Нагадуємо, що на території держави діє система сертифікації ДСТУ ISO У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати також копії таких документів: - сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на учасника закупівлі; - сертифікат ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на учасника закупівлі; - сертифікат ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» виданий на учасника закупівлі; - сертифікат ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на учасника закупівлі; - сертифікат ISO/ІЕС 17050-1:2006 «Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги» виданий на учасника закупівлі.
Відповідь: Дякую за запитання! Уповноваженою особовою його дуже уважно розглянуто! За результатами розгляду повідомляю таке. По-перше, частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що «фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру», а пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Таким чином, Законом не передбачено право фізичних/юридичних осіб отримувати роз’яснення щодо того, на підставі чого Замовниками встановлені ті, чи інші вимоги у тендерній документації. Також, Закон не зобов’язує Замовників пояснювати потенційним учасникам закупівлі на підставі чого встановлені ті, чи інші вимоги у тендерній документації. Враховуючи наведене вище, ваше «запитання до процедури» не є зверненням через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та не є зверненням до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру в розумінні Закону, а отже взагалі-то не підлягає розгляду. По-друге, не дивлячись на те, що як зазначалося вище, ваше «запитання до процедури» не підлягає розгляду відповідно до вимог Закону, я вважаю за доцільне все ж таки надати пояснення вам про таке. Згідно з пунктом 0.2 стандарту ISO 14001:2015 метою системи екологічного менеджменту є, зокрема: - захист навколишнього середовища за рахунок запобігання або зниження негативного впливу на нього; - покращення екологічних показників; - зниження можливого негативного впливу екологічних умов на організацію; - інше. Впровадження системи екологічного менеджменту у учасників закупівлі забезпечує, зокрема, системний підхід до екологічного управління. При цьому, згідно з пунктом 1 стандарту ISO 14001 стандарт ISO 14001 може бути застосований в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності. Щодо сертифікату ISO 28000:2008 зазначаю, що взагалі-то здійснюється закупівля продуктів харчування для годування дітей ЗЗСО Олександрівської селищної ради. Збій в постачанні продуктів харчування або постачання неякісних продуктів чи затримка в їх постачанні призведе до вкрай негативних наслідків. За станом на цей час, здійснення постачання продуктів харчування, як правило, відбувається не напряму від виробників, а зазвичай третіми чи навіть четвертими особами. Тобто утворюється досить великий ланцюг постачання, який проходять продукти харчування від виробника до кінцевого споживача. Збій на будь якому етапі цього ланцюга поставки може призвести до вкрай негативних наслідків, які наведені вище. Положення ISO 28000:2008 встановлюють вимоги до системи управління безпекою, зокрема стосовно аспектів, які є критичними щодо гарантування безпеки ланцюга постачання. Цей стандарт є стандартом, який дає змогу організації розробити загальну систему управління безпекою ланцюга постачання та мінімізувати ризики збою в постачанні, що є вкрай важливим для постачання продуктів харчування дітям. Також, мабуть, не треба пояснювати важливість сертифікату ISO/ІЕС 17050-1:2006, оскільки безпосередньо декларація постачальника про відповідність – це гарантований вид підтвердження відповідності для впевненості у задоволенні вимог ринку та регулятивних органів тощо. В умовах пандемії COVID-19 також, мабуть, не треба пояснювати важливість впровадження у потенційного учасника закупівлі системи «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці», передбаченою стандартом ISO 45001:2019!? Система управління щодо протидії корупції, відповідно до стандарту ISO 37001:2018, установлює вимоги та надає настанову для встановлення, упровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції в потенційних учасників закупівлі, що авжеж не усуває, но значно мінімізує хабарництво, що повністю відповідає вимогам Закону. Крім того, з тим, що вищезазначені вимоги у тендерній документації щодо сертифікатів ISO є, як зазначається вами «дискримінаційними вимогами», не погоджуємося а ні ми, як Замовник цієї закупівлі та не погоджується Уповноважений орган оскарження – Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх численних рішеннях, зокрема, але не виключно у рішенні №25534-р/пк-пз від 12.11.2021 року. Підбиваючи підсумки, також вважаю за доцільне ознайомити вас з висновком Окружного адміністративного суду міста Києва, який він робить у рішенні від 18 червня 2019 року № 826/2016/16 (відповідний суд підтримує позицію Антимонопольного комітету України та відмовляє у задоволенні позову до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення від 04.02.2016 року № 175-р/пк-ск в частині, зобов’язання вчинити певні дії): «На думку позивача, вказана вимога порушує принципи здійснення закупівель, встановлені ст. 3 Закону № 922-VIII, не мають жодної об’єктивної та раціональної основи, звужують коло потенційних учасників. Зміст скарги позивача в цій частині свідчить лише про його незгоду з вказаною умовою, запровадження якої відноситься до компетенції замовника процедури закупівлі. Між тим, незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо. З врахуванням викладеного суд погоджується з відповідачем, який дійшов висновку про те, що наведене обґрунтування не може бути визнане таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушено право чи законні інтереси скаржника.».
Дата відповіді: 29.11.2021 13:56