-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Торги відмінено
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період уточнення:
26.11.2021 11:14 - 02.12.2021 00:00
Відповідь надана
проект договору
Номер:
bb4fc398dd0d4bf680f95380b5e50d13
Дата опублікування:
01.12.2021 15:10
Опис:
Шановний Замовнику, внесіть зміни до проекту Договору про закупівлю, а саме змініть Заяву-приєднання Додаток 3 до договору про про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу, вона повинна відповідати Постанові НКРЕКП № 805 від 19.05.2021.
Відповідь:
згідно п. 3.2.6. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Укладення споживачем договору про постачання електричної енергії споживачу або договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг відбувається шляхом приєднання споживача до договору на умовах обраної споживачем комерційної пропозиції, для чого споживач подає такому електропостачальнику заяву-приєднання.
В заяві-приєднання, яка є Додатком до постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 вказано, що договір вважається укладеним з дати підписання споживачем заяви-приєднання до договору.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Тобто, Постановою НКРЕКП №312 передбачений алгоритм укладення договору, шляхом приєднання до публічного договору, для чого споживач подає такому електропостачальнику заяву-приєднання, що суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з цим Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним та обов’язковим під час здійснення публічних закупівель замовником в розумінні закону. Замовником викладено заяву приєднання у вигляді, який не суперечить закупівельному законодавству.
Таким чином відсутні підстави для внесення змін до документації в цій частині.
Дата відповіді:
02.12.2021 12:20
Відповідь надана
умови
Номер:
53689fffc1144bb8a682c1e72cdd423f
Дата опублікування:
01.12.2021 15:02
Опис:
Шановний споживач! В п14.3. Проекту договору про закупівлю вказано наступне: Споживач має право припинити/розірвати дію цього Договору, повідомивши іншу сторону за 5 днів до очікуваної дати розірвання/припинення у зв’язку з невідповідністю виконаного Постачальником зобов’язання умовам цього Договору та/або законодавству (в тому числі щодо роботи Персонального кабінету та центру обслуговування клієнтів (структурного підрозділу). Чи передбачає вище вказане обов'язок постачальника забезпечити функціонування Центру обслуговування клієнтів (структурного підрозділу) та Персонального кабінету? Також викладіть основні умови роботи Персонального кабінету та центру обслуговування клієнтів (структурного підрозділу), оскільки незрозуміло що в роботі персонального кабінету та центру обслуговування клієнтів (структурного підрозділу) може бути розцінено як невідповідність виконаного Постачальником зобов'язання щодо роботи Персонального кабінету та центру обслуговування клієнтів (структурного підрозділу) та призвести до розірвання договору
Відповідь:
Шановний учаснику, інформуємо, що згідно п. 8.3.6. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Згідно п. 4.14. Платіжні документи (рахунки) на оплату надаються споживачам у відповідних структурних підрозділах електропостачальника, через персональну сторінку споживача на веб-сайті електропостачальника або електронною поштою, факсимільним зв'язком, поштовим зв'язком, кур'єром чи іншими способами з використанням інформаційних технологій у системі електронного документообігу у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу.
Тобто згідно умов Проекту договору про закупівлю постачання електричної енергії повинно здійснюватися згідно умов Проекту договору та чинного законодавства, в тому числі щодо роботи Персонального кабінету та центру обслуговування клієнтів (структурного підрозділу), якщо це передбачено для Постачальника законодавством.
Варто також зазначити, що важливим фактором для забезпечення потреб Замовника за предметом закупівлів є наявність центру обслуговування на території міста Львів.
Дата відповіді:
02.12.2021 12:21