• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання ноутбуків та моноблоку; 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)

Торги не відбулися

69 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 345.00 UAH
Період уточнення: 25.11.2021 12:11 - 01.12.2021 00:00
Відповідь надана

Тема 1

Номер: 34d694066943474db623bc6de73340e6
Дата опублікування: 27.11.2021 22:34
Опис: Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Відповідь: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що в тендерній документації Замовника не міститься вимог щодо операційної системи, яка буде встановлена на системному блоці, але в разі встановлення операційної системи мають бути надані документи, які підтверджують походження даної операційної системи та дилерські повноваження учасника. Також додатково повідомляємо, що на підставі ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Дилерські повноваження учасника та документи які підтверджують походження товару є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Надання документів від виробника чи його офіційного представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником, що дозволяє йому звернутися до виробника чи його офіційного представника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість товару, адже лише безпосередньо виробник товару чи його офіційний представник може гарантувати Замовнику належну якість товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі) – забезпечення мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником чи його офіційним представником, має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). Також зазначаємо, що умова документації не передбачає можливості надання документів, що підтверджують правовідносини виключно з виробником, що встановлює можливість отримання підтверджуючих документів не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника, тому дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер. Отже, документи, які підтверджують походження товару та дилерські повноваження не містять специфічних форм та не є дискримінаційною вимогою, а є гарантуванням дотримання учасником якісних та технічних характеристик товару. На підставі вищевикладеного, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації. Дякуємо, що звернули увагу на оголошену процедуру. З повагою, Національний музей народної архітектури та побуту України
Дата відповіді: 29.11.2021 09:16