• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбук, довгофокусний проектор з комплектацією, багатофункціональний пристрій, ламінатор

Місце поставки: - Cтавчанський НВК «ЗЗСО І-ІІІ ступенів – ЗДО» Оброшинської сільської ради Львівської області (Україна, 81118, Львівська область, Пустомитівський район, с. Ставчани, вул. Шашкевича, буд. 41) - Конопницький ЗЗСО І ступепя Оброшинської сільської ради (81111, Україна,Львівська область, Пустомитівський район, с. Конопниця,, вул. Городоцька, буд. 2) - Оброшинський ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Л. Шанковського (81115, Україна, Львівська область Пустомитівський район с. Оброшине вул. Шевченка, 3)

Завершена

141 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 705.00 UAH
Період уточнення: 22.11.2021 17:08 - 28.11.2021 00:00
Відповідь надана

Тема 1

Номер: cbae31ca3dbe4afab18cdb42c41a8b51
Дата опублікування: 23.11.2021 22:45
Опис: Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Відповідь: ВІДПОВІДЬ: Шановний учаснику, ознайомившись із вашим питанням, повідомляємо, що встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) не має відношення до технічних вимог, які визначені тендерною документацією даної закупівлі. У своєму питанні Ви зазначаєте, що кожен примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Окрім того наголошуєте на неправомірності Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Дане твердження не відповідає наявним вимогам, які визначені Замовником. В даному випадку слід зазначити, що замовник визначив вимоги щодо підтвердження оригінальності програмного забезпечення Microsoft Windows 10, шляхом надання відповідного листа від виробника обладнання, що підтвердить зазначений факт. Повідомляємо вам, що Замовник діє відповідно Закону України “Про публічні закупівлі” та чинного законодавства України. При цьому Замовник має право визначати чіткий перелік документів, які необхідно надати учасниками закупівлі, та залишає за собою право, відповідно потреби, вимагати інші документи, які визначаються у тендерній документації закупівлі. Надання листа від виробника обладнання, що до оригінальності програмного забезпечення Microsoft Windows 10, є свого роду підтвердженням добросовісності постачальника, що передбачено Законом України про «Про захист від недобросовісної конкуренції». Відповідно до статей даного закону, порушення ст. 5 Закону, що до неправомірного використання товару іншого виробника є введення у господарський обіг під своїм позначенням товару іншого виробника шляхом змін чи зняття позначень виробника без дозволу уповноваженої на те особи та порушення ст. 6 Закону, що до копіювання зовнішнього вигляду виробу (відтворення зовнішнього вигляду виробу) іншого суб'єкта господарювання і введення його у господарський обіг без однозначного зазначення виробника копії, може призвести до змішування з діяльністю іншого суб'єкта господарювання та ввести в оману Замовника. Наразі маємо підставу вважати відсутність факту дискримінації учасників закупівлі у вимогах тендерної документації Замовника та наголошуємо, що даний факт не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не створить вам перешкод у підготовці та подачі тендерної пропозиції. У зв'язку з вищевикладеним, Вам як учаснику, необхідно підготувати тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. Дякуємо та очікуємо вашу тендерну пропозицію. ВИМОГА На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем…….. ВІДПОВІДЬ Шановний учаснику, уважно ознайомились із Вашим зверненням та повідомляємо Вас, що відповідно Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник самостійно визначає товар з відповідними кількісними та якісними характеристиками, відповідно нагальної потреби. При цьому Замовник має чіткий перелік документів, які необхідні бути у тендерній пропозиції, та залишає за собою право, відповідно потреби, вимагати інші документи, які визначаються у тендерній документації закупівлі. В такому разі, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вказаним вище законом, Замовник реалізує своє право на придбання якісного товару, що не суперечить ст. 6 ЗУ “Про захист прав споживачів”. Постачання товару від постачальника або його офіційного представника надає Замовнику забезпечення його права на отримання товару належної якості. Крім того слід зауважити факт, який передбачений Законом України про «Про захист від недобросовісної конкуренції». Відповідно до статей даного закону, порушення ст. 5 Закону, що до неправомірного використання товару іншого виробника є введення у господарський обіг під своїм позначенням товару іншого виробника шляхом змін чи зняття позначень виробника без дозволу уповноваженої на те особи та порушення ст. 6 Закону, що до копіювання зовнішнього вигляду виробу (відтворення зовнішнього вигляду виробу) іншого суб'єкта господарювання і введення його у господарський обіг без однозначного зазначення виробника копії, що може призвести до змішування з діяльністю іншого суб'єкта господарювання. Цим самим ввести в оману Замовника. Таким чином надання авторизаційного листа-підтвердження від виробника або його офіційного представника є підтвердженням добросовісності постачальника. Разом з тим, відповідно ст. 44 ГКУ, Ви як Учасник процедури, маєте вільне право вступати у господарські відносити з будь-якими виробниками товарів, або бути їх офіційними представниками та в результаті співпраці з даними виробниками та представниками, на вільній основі отримувати листи підтвердження з копіями інших документів, щодо офіційної співпраці та представництва. Таким чином, якщо учасник є добросовісним постачальником товару належної якості, Замовник не вбачає жодних труднощів в отриманні листа авторизації в силу можливості електронного документообігу через електронну пошту, або аналогічні інструменти передачі даних, зважаючи на те, що Замовник просить підтвердження у формі листа, завантаженого в електронну систему у складі тендерної пропозиції. Враховуючи вищезазначене, маємо підставу вважати відсутність факту дискримінації учасників закупівлі у вимогах тендерної документації Замовника та наголошуємо, що даний факт не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не створить вам перешкод у підготовці та подачі тендерної пропозиції, а тому ваша вимога не може бути задоволена. Дякуємо та чекаємо вашої тендерної пропозиції на аукціоні.
Дата відповіді: 25.11.2021 09:12