• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 39160000-1 - Шкільні меблі (Навчальне обладнання)

Завершена

190 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 951.75 UAH
Період уточнення: 22.11.2021 16:40 - 26.11.2021 16:39
Відповідь надана

Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.

Номер: db2b878add6247409d98ee05aa6abc1d
Дата опублікування: 23.11.2021 13:59
Опис: Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі оголошення), Замовник не вимагає надання Учасниками у складі пропозиції зразку товару, що є предметом закупівлі. Згідно з додатком 1 (Загальні вимоги до предмета закупівлі) до оголошення вимагається надання Учасниками у складі своєї пропозиції гарантійного листа, що підтверджує можливість надання зразку протягом 3-х робочих днів, у разі наявності такої вимоги у Замовника. Отже, Замовником передбачається встановлення можливості учасника надати для огляду зразків товару, що пропонується до постачання, під час перевірки та розгляду пропозиції відповідного Учасника, тобто зразок товару, який за умовами оголошення не може вважатися складовою пропозиції спрощеної закупівлі. Вважаємо, що вимога про надання саме гарантійного листа у складі пропозиції Учасника, не є дискримінаційною та не позбавляє можливості участі будь-якого Учасника у спрощеній закупівлі.
Дата відповіді: 24.11.2021 11:16
Відповідь надана

Зразок товару

Номер: 6ad86916e16e4caab9b6fe9740d7e0fe
Дата опублікування: 23.11.2021 12:22
Опис: Згідно п.7 Додатку 1 до тендерної документації: «Замовник має право запросити в учасника закупівлі, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону, надати зразок товару на вибір Замовника. Такий учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 3-х робочих днів, у разі вимоги Замовника. В разі відсутності можливості такого учасника надати зразок Замовнику, пропозиція учасника може бути відхилена.» Слід зазначити, що Замовником визначено перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції, згідно якої єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). п. 1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Але, зразки товару НЕ МОЖУТЬ БУТИ ТА НЕ Є СКЛАДОВОЮ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника. Також, зазначимо, що Законом визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій (ст. 31 Закону), в якому відсутня інформація щодо відхилення пропозицій через невідповідність зразка. Тобто, ненадання даного зразка не буде причиною для дискваліфікації учасника (наприклад, у своєму рішенні № 11545-р/пк-пз від 11.06.2020 до закупівлі UA-2020-05-12-004116-b, колегія АМКУ вкотре зазначила, що вимога надати зразок порушує права учасників та є дискримінаційною, а ненадання зразків не може бути підставою для відхилення пропозиції. Інші роз’яснення АМКУ з цього приводу: UA-2018-06-19-000833-a, UA-2021-03-16-014249-c, тощо). Встановлення у Документації наведених вище вимог (надати зразок) порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, пов'язаних з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. З огляду на вищезазначене, просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі оголошення), Замовник не вимагає надання Учасниками у складі пропозиції зразку товару, що є предметом закупівлі. Згідно з додатком 1 (Загальні вимоги до предмета закупівлі) до оголошення вимагається надання Учасниками у складі своєї пропозиції гарантійного листа, що підтверджує можливість надання зразку протягом 3-х робочих днів, у разі наявності такої вимоги у Замовника. Отже, Замовником передбачається встановлення можливості учасника надати для огляду зразків товару, що пропонується до постачання, під час перевірки та розгляду пропозиції відповідного Учасника, тобто зразок товару, який за умовами оголошення не може вважатися складовою пропозиції спрощеної закупівлі. Вважаємо, що вимога про надання саме гарантійного листа у складі пропозиції Учасника, не є дискримінаційною та не позбавляє можливості участі будь-якого Учасника у спрощеній закупівлі.
Дата відповіді: 24.11.2021 11:16