-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
встановлення системи централізованого пожежного спостереження, системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей при пожежі в нежитлових будівлях та спорудах за адресою: м. Одеса, вул. Балківська, 1б
Завершена
802 405.69
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 012.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 012.03 UAH
Період уточнення:
22.11.2021 15:50 - 26.11.2021 15:00
Відповідь надана
Повторне запитання
Номер:
8c6677116bc84a3fa4da6b7444286c5d
Дата опублікування:
26.11.2021 14:05
Опис:
Шановний Замовнику! Ми, нажаль, не отримали чіткого розуміння стосовно нашого запитання: так чи ні. Тому вимушені повторити його: Оголошення містить вимогу - "діючий сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015", чи може учасник надати на підтвердження сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT), який повністю включає в собі вимоги ДСТУ ISO 9001:2015, та прийнятий як державний стандарт України відповідно до Наказу від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів?
Відповідь:
шановний учасник. У кваліфікаційних крітеріях всі вимоги прописано.
Дата відповіді:
26.11.2021 15:23
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
32ad2be4ee61453fae2c5f73db72286b
Дата опублікування:
26.11.2021 11:40
Опис:
Шановний Замовнику! Оголошення містить вимогу - "діючий сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015", чи може учасник надати на підтвердження сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT), який повністю включає в собі вимоги ДСТУ ISO 9001:2015, та прийнятий як державний стандарт України відповідно до Наказу від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів?
Відповідь:
Шановний учасник. Ознайомтесь з новою редакцією кваліфікаційних критеріїв до учасників.
Дата відповіді:
26.11.2021 13:44
Відповідь надана
Застарілі норми
Номер:
f12ed42791ff42bd8757efda2cede270
Дата опублікування:
25.11.2021 15:21
Опис:
Шановний Замовнику! Оголошення містить не чинні норми: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, які було скасовано Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 за № 281. Вимагаємо привести Оголошення у відповідність до діючих норм.
Відповідь:
Шановний учасник. Кваліфікаційні крітерії оновлено.
Дата відповіді:
26.11.2021 10:38
Відповідь надана
Штучне обмеження конкуренції
Номер:
b34a3428bea94c8cb2c561f3786450dc
Дата опублікування:
25.11.2021 15:18
Опис:
Шановний Замовнику! Вимога: У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та, з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2 на виконавців робіт надати внутрішнього електронного або паперового ковід-сертифікату. Є дискримінаційною, та такою що ставить учасників в залежність від своїх працівників, які відмовляються робити щеплення. На сьогодні вакцинація від SARS –CoV-2 є добровільною, а отжі ніхто нікого не може змушувати. Вимагаємо видалити дану вимогу, як таку, що порушує наші права та норми законодавства. Рішення Антимонопольного комітету України № 24567-р/пк-пз від 29.10.2021р.
Така вимога визнана дискримаційною, а отже в разі не внесення відповідних змін. ми будемо вимушені звертатися до контролюючих органів задля притягнення уповноваженої особи до відповідальності за порушення норм Закону України Про публічні закупівлі.
Відповідь:
Шановний учасник. На нашому підприємстві застосовуються усі необхідні міри щодо непоширення COVID-19 визначених чинною Постановою КМУ від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2″.
Дата відповіді:
26.11.2021 11:03
Відповідь надана
Вимога не відповідає діючому законодавству
Номер:
e5c18ba5e5054d1e83b5f34e5fd5f560
Дата опублікування:
25.11.2021 15:06
Опис:
Шановний Замовник! Оголошення містить вимогу: надається Свідоцтво про відповідність лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 Системи керування вимірюванням з додаванням переліку/сфери вимірювань. Так, зазначаємо, що такого стандарту ДСТУ ISO 10012:2015 - не існує. Є затверджений стандарт ДСТУ ISO 10012:2005 (Про затвердження національних стандартів України та скасування нормативних документів Держспоживстандарт України; Наказ від 25.07.2005 № 187).
Просимо Вас внести відповідні зміни до Оголошення та не створювати штучно дискримінаційних вимог до учасників. В противному випадку будемо вимушені звертатися до контролюючих органів.
Відповідь:
Шановний учасник. Кваліфікаційні крітерії оновлено.
Дата відповіді:
26.11.2021 10:38
Відповідь надана
Чому порушуєте законодавство???
Номер:
f8523b22284140c285e249499a81bbe3
Дата опублікування:
24.11.2021 12:29
Опис:
Замовник вимагає: З урахуванням строків виконання робіт, передбаченими п.. Оголошення та обсягів робіт, що визначені у Додатку до Оголошення, мінімальна кількість виконавців робіт, які будуть залучатися до виконання робіт, інформація про яких зазначається учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації має складати сім осіб.
Питання: Чому порушуєте законодавство???, адже ліцензійними вимога передбачена кількість працівників.
Приберіть дану вимогу!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь:
Шановний учасник. оскільки у Учасника термін виконання робіт до 31.12.2021 року та обсяг робіт великий Замовник вимагає саме таку кількість працівників для швидкого виконання робіт.
Дата відповіді:
25.11.2021 16:31
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
7d606067ddf04a1991866a1e433adcdd
Дата опублікування:
24.11.2021 12:22
Опис:
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «- Учасник, до аукціону в період уточнень, повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний керівником робіт Учасника, інженером-проектувальником інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки Учасника, інженером-проектувальником інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації Учасника, які обов’язково мають бути присутні при обстеженні та складанні Актів на об’єкті, які підписані Уповноваженою особою Замовника робіт. У зв’язку з ситуацією яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представників Учасника засобами індивідуального захисту та наявності внутрішнього електронного або паперового ковід-сертифікату.». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Відповідь:
Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до абзацу 15 частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Об’єктом виконання робіт є нежитлові будівлі та споруди КП «Теплопостачання міста Одеса» за адресою: м. Одеса, вул. Балківська, 1Б, тобто підприємство, кошторисні призначення якого затверджуються на початку календарного року. З метою уникнення ризику виникнення непередбачуваних додаткових робіт за предметом закупівлі та відповідно до кошторисних видатків на 2021рік Замовником було прийнято рішення про завчасне проведення обстеження об’єкту Учасниками аукціону та ознайомлення з обсягом робіт згідно проектно-кошторисної документації. Слід зазначити, що нерідко виникають ситуації, коли Підрядник заявляє Замовнику про необхідність збільшення суми укладеного договору так як виникли додаткові роботи, які не було передбачено ПКД. Необхідно також зазначити, що не може вважатися дискримінацією вимога у наданні акту огляду будівлі, лише тому, що в одного з учасників виник сумнів (безпідставний) щодо підписання другою стороною документу, адже за такою логікою вимога надати будь яких документів може вважатися дискримінацією, що саме по собі суперечить засадам конкурентного середовища, добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому.
Крім того, на нашому підприємстві застосовуються усі необхідні міри щодо непоширення COVID-19 визначених Постановою КМУ від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2″.
Дата відповіді:
25.11.2021 16:29