• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів

Торги відмінено

3 969 375.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 847.00 UAH
Період уточнення: 19.11.2021 10:22 - 27.11.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо свідоцтва про підвищення кваліфікації

Номер: 0489f886e2694f44993be76cf81eb0d7
Дата опублікування: 25.11.2021 11:53
Опис: 6. Відповідно до п. 7 Додатка № 3 до тендерної документації «Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі:ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)» вимагається від учасника у складі тендерної пропозиції надати: «свідоцтво(а), яке підтверджує, що працівник, які зазначені в довідці про персонал, підвищили свою кваліфікацію за темою: «Практики і методи організації та проведення аудитів системи управління безпечністю харчових продуктів на відповідність вимогам стандарту ISO 2200:2018 та ISO 19011:2018». Зі словосполучення «свідоцтво(а), яке підтверджує, що працівник» ми розуміємо, що у складі тендерної пропозиції потрібно надати свідоцтво на одного працівника але словосполучення «які зазначені в довідці про персонал» вказує на множинність працівників, тому виникає непорозуміння стосовно обов’язкової кількості свідоцтв та кількості працівників, на яких має бути надано свідоцтво чи свідоцтва, які підвищили свою кваліфікацію для виконання зазначеної вимоги. Тому на підставі викладеного просимо роз’яснити вимогу щодо кількості працівників, які підвищили свою кваліфікацію за темою: «Практики і методи організації та проведення аудитів системи управління безпечністю харчових продуктів на відповідність вимогам стандарту ISO 2200:2018 та ISO 19011:2018», а саме скільки вказаних свідоцтв та на яку кількість працівників учасник має надати у складі пропозиції. Також просимо роз’яснити наступне: якщо в сертифікаті на працівника, що брав участь у роботі семінару зазначена назва «Практики і методи організації та проведення аудитів системи управління безпечністю харчових продуктів на відповідність вимогам ISO 22000:2018 та ISO 19011:2018», то чи буде відсутність слова «стандарту» перед «ISO 22000:2018» причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника. Крім того просимо виправити помилку у написанні стандарту, оскільки стандарту ISO 2200 не існує, а існує стандарт ISO 22000:2018. Тому вимагаємо викласти вимогу тендерної документації в такій редакції: «Учасник надає-свідоцтво(або свідоцтва), яке підтверджує, що працівник(або працівники), які (або який) зазначені (або зазначений) в довідці про персонал, підвищили(або підвищив) свою кваліфікацію за темою: «Практики і методи організації та проведення аудитів системи управління безпечністю харчових продуктів на відповідність вимогам ISO 22000:2018 та ISO 19011:2018».
Відповідь: У складі тендерної пропозиції потрібно надати одне свідоцтво на одного працівника за темою: «Практики і методи організації та проведення аудитів системи управління безпечністю харчових продуктів на відповідність вимогам стандарту ISO 2200:2018 та ISO 19011:2018», Відсутність слова «стандарту» перед «ISO 22000:2018» не буде причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Дата відповіді: 29.11.2021 09:31
Відповідь надана

Щодо свідоцтв про підвищення кваліфікації

Номер: 6cb62fc7635b4c53a21846e6ed5f633a
Дата опублікування: 25.11.2021 11:52
Опис: 5. Відповідно до п. 7 Додатка № 3 до тендерної документації «Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі:ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)» вимагається від учасника у складі тендерної пропозиції надати: «свідоцтво(а), яке підтверджує, що працівники, які зазначені в довідці про персонал, (не менше двох) підвищили свою кваліфікацію за темою: « Розроблення систем управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог ISO 22000: 2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та підготовка до сертифікації». На нашу думку прив’язка до назви теми обмежує конкуренцію, адже відповідно до тематики курсу про підвищення кваліфікації тема може мати вужчий опис змісту. Опис змісту курсу у свідоцтві не спростовує того факту, що працівник учасника підвищив кваліфікацію за вищевказаною темою. Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закріплює, що публічні закупівлі здійснюються на основі недискримінації учасників та рівного ставлення до них. п. ч. 4 ст. 5 Закону забороняє Замовникам встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. На підставі вищевикладеного просимо викласти цю вимогу в наступній редакції, а саме: «Учасник надає-свідоцтво(а), яке підтверджує, що працівники, які зазначені в довідці про персонал, (не менше двох) підвищили свою кваліфікацію за темою: «Розроблення систем управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та підготовка до сертифікації» або за темою: «Розроблення систем управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог ISO 22000:2018 та підготовка до сертифікації».
Відповідь: Замовником вимагається надати: «свідоцтво(а), яке підтверджує, що працівники, які зазначені в довідці про персонал, (не менше двох) підвищили свою кваліфікацію за темою: « Розроблення систем управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог ISO 22000: 2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та підготовка до сертифікації». Тобто, «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» це назва стандарту, за яким працівник підвищив кваліфікацію, яка має бути зазначена у свідоцтві працівника. Яким чином наведені вище умови Документації порушують права та законні інтереси учасника та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію?
Дата відповіді: 29.11.2021 09:31
Відповідь надана

Стосовно ISO 9001:2015

Номер: 8e8c5e6f4aa7463a89bc2ba41629a677
Дата опублікування: 25.11.2021 11:49
Опис: 4. Відповідно до п. 7 Додатка № 3 до тендерної документації «Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі:ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)» вимагається від учасника у складі тендерної пропозиції надати: « копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації, ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на ім’я Учасника, дійсний на дату подання тендерної пропозиції». Вимога надати саме сертифікат українського стандарту обмежує конкуренцію та засвідчує факт нерівного ставлення до учасників, які мають сертифікат міжнародного стандарту. Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закріплює, що публічні закупівлі здійснюються на основі недискримінації учасників та рівного ставлення до них. п. ч. 4 ст. 5 Закону забороняє Замовникам встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. На підставі зазначеного вимагаємо викласти цю вимогу в наступній редакції, а саме: «копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації, ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на ім’я Учасника, дійсний на дату подання тендерної пропозиції або копію сертифікату міжнародного стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги».
Відповідь: Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник вимагає надати підтвердження щодо відповідності саме ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» . Якість надання послуг має особливе значення, так як предметом закупівлі є послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів психоневрологічної лікарні. В Україні згідно з наказом Національного органу по стандартизації № 221 від 31.12.2015 з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Оскільки, сертифікат міжнародного стандарту не може мати посилання на Державний стандарт України, то Замовником вимагається сертифікат українського стандарту.
Дата відповіді: 29.11.2021 09:30
Відповідь надана

Стосовно ISO 22000:2018

Номер: b666b41af38a4d68ae25d9235952ff37
Дата опублікування: 25.11.2021 11:48
Опис: 3. Відповідно до п. 7 Додатка № 3 до тендерної документації «Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі:ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)» вимагається від учасника у складі тендерної пропозиції надати: «копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредетованим органом сертифікації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT), дійсний на дату подання тендерної пропозиції». Наша організація планує взяти участь у закупівлі, але в силу цієї вимоги позбавлена такої можливості. Компанія володіє усім необхідним технічним та технологічним забезпеченням для надання послуг згідно предмету закупівлі та має сертифікат міжнародного стандарту. Зважаючи на викладене, вважаємо, що вимога Замовника у Тендерній документації про надання сертифікату саме українського стандарту (ISO 22000:2018, IDT) є дискримінаційною та такою, що обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників. На підставі вищевказаного, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, якими виключити вказану дискримінаційну вимогу, оскільки замовником не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципів добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінації учасників та рівного до них ставлення. Також додаємо, що згідно чинного законодавства для всіх операторів ринку не встановлено вимоги щодо отримання будь-якого сертифікату цього типу, а є тільки вимога щодо запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР. Тому вимагати копію сертифікату саме українського стандарту є дискримінацію. Вимагаємо викласти цю вимогу в наступній редакції, а саме: «копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему управління безпечністю харчових продуктів (ISO 22000:2018, IDT) або копію сертифікату міжнародного стандарту (з наявністю підпису та печатки), яким посвідчується, що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ISO 22000:2018».
Відповідь: Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 20 вересня 2019 року обов’язкове впровадження системи безпечності харчової продукції НАССР на всіх українських підприємствах, у тому числі МСБ, діяльність яких так або інакше пов’язана з харчовими продуктами. В Україні вимоги щодо розробки та впровадження систем управління безпечністю харчової продукції за принципами НАССР задекларовано ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга». На відміну від стандартизації не існує міжнародної організації з акредитації органів сертифікації. Отже, не існує міжнародних органів сертифікації, які могли б видавати міжнародні сертифікати. У кожній країні є національні організації з акредитації органів сертифікації. Визнання сертифікатів, виданих органом сертифікації однієї країни, в іншій країні можливо або на основі міжурядових угод, або акредитації зарубіжного органу сертифікації, або на основі двосторонніх і багатосторонніх угод між національними організаціями з акредитації про взаємне визнання як систем акредитації, так і органів сертифікації, акредитованих в цих системах. Оскільки, сертифікат міжнародного стандарту не може мати посилання на Державний стандарт України, то Замовником вимагається сертифікат українського стандарту. Згідно ЗУ Про акредитацію органів з оцінки відповідності №2407-III Єдиним в Україні органом з акредитації органів з оцінки відповідності, є Національний орган України з акредитації (НААУ), тобто орган сертифікації повинен мати акредитацію саме Національного органу України з акредитації. Учаснику, якщо він має впроваджену систему за принципами НАССР, нічого не заважає отримати сертифікат українського стандарту, для відповідності Тендерній документації. Вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 29.11.2021 09:30
Відповідь надана

Стосовно потужності

Номер: ca08300ef5fd4484b77e74073686cbe1
Дата опублікування: 25.11.2021 11:46
Опис: 2. Відповідно до п. 7 Додатка № 3 до тендерної документації «Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі:ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)» вимагається від учасника у складі тендерної пропозиції надати: «Копію документа, (наказу) виданого уповноваженим органом, який підтверджує реєстрацію потужностей, на транспортні засоби, не менше 2-х та їх особистий реєстраційний номер, згідно з вимогами частини 1 статті 25 та частини 2 статті 23 Закону № 771». Відповідно до ч.1 ст. 25 Закону № 771 не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. До внесення змін в ч. 1 ст. 25 Закону № 771 Законом № 2042-VIII від 18.05.2017 було відсутнє нормативне регулювання реєстрації транспортних засобів оператором ринку, які використовуються у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, тому до набрання чинності нової редакції вказаної статті була передбачена реєстрація потужностей на транспортні засоби, в будь-якій чисельності з присвоєнням особистих реєстраційних номерів тому ми вважаємо, що ця вимога обмежує конкуренцію на підставі внесених змін, які передбачають кумулятивну державна реєстрація, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів), тобто при кумулятивній державній реєстрації потужності подається лише одна заява на реєстрацію потужності і відповідно видається лише один наказ з присвоєнням одного реєстраційного номеру. На підставі ч.11. ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. На підставі вищевикладеного вимагаємо викласти зазначену вимогу тендерної документації в новій редакції, а саме: «Довідку в довільній формі, яка підтверджує реєстрацію потужності із зазначенням особистого реєстраційного номеру, згідно з вимогами частини 1 статті 25 та частини 2 статті 23 Закону № 771».
Відповідь: До внесення змін в ч. 1 ст. 25 Закону № 771 Законом № 2042-VIII від 18.05.2017 було відсутнє нормативне регулювання реєстрації транспортних засобів оператором ринку, які використовуються у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, але після набрання чинності нової редакції вказаної статті передбачена реєстрація потужностей на транспортні засоби. «Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність. Тобто кожен учасник може за своїм бажанням подати письмову заяву для здійснення реєстрації потужності. В такому випадку його пропозиція буде відповідати вимозі п. 7 Додатка № 3 до тендерної документації «Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі» Вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 29.11.2021 09:29
Відповідь надана

Стосовно листів-відгуків

Номер: cc4ce00805d74feb9f33f180efca4213
Дата опублікування: 25.11.2021 11:44
Опис: Шановний Замовнику! 1. Згідно з п. 5.2.9. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається: «5.2.9. Учасник повинен надати скановані копії листів-відгуків підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців, які підтверджують факт успішного виконання аналогічного договору за останні три роки (2018-2021 р.р.) або копію виконаного аналогічного договору за останні три роки (2018-2021 р.р.) з копіями документів, що підтверджують їх виконання та довідки за формою**». Зі словесної конструкції «надати скановані копії листів-відгуків» ми розуміємо, що у складі тендерної пропозиції потрібно надати дві і більше сканованих копій листів-відгуків в той час, коли зі словосполучення «факт успішного виконання аналогічного договору» ми розуміємо, що у складі тендерної пропозиції потрібно підтвердити факт успішного виконання одного аналогічного договору. На підставі вищевикладеного просимо надати роз’яснення стосовно кількості аналогічних договорів та кількості листів-відгуків до цих договорів. Чи потрібно подавати два і більше листів відгуків до одного аналогічного договору.
Відповідь: Надати два і більше аналогічних договори і до них листи-відгуки.
Дата відповіді: 29.11.2021 09:29