-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення вузлів комерційного обліку холодної води
Торги відмінено
12 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 000.00 UAH
Період уточнення:
18.11.2021 17:29 - 10.12.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо складання проектної документації
Номер:
93a468f148394c92831424b70a2ff322
Дата опублікування:
09.12.2021 15:07
Опис:
Як діяти, в разі, коли при складанні проектної документації на встановлення вузлів
комерційного обліку холодної води проектувальник дійде висновку, що для встановлення
вузлів комерційного обліку холодної води необхідно використати вузли комерційного
обліку холодної води, що мають інші технічні характеристики та інші з’єднувальні
матеріали, з огляду на те, що проектувальник складає проектну документацію керуючись
своїми знаннями та наявним на ринку асортиментом приладів і їх технічних
характеристик, і несе особисту відповідальність за складену ним проектну документацію,
а ми не маємо права обмежувати його у виборі чи спонукати до використання конкретного
приладу та конкретної номенклатури з’єднувальних матеріалів…
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник! Дякуємо за звернення, будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
14.12.2021 16:18
Відповідь надана
Щодо технічної специфікації та проектів вузлів обліку
Номер:
d218ee3c8a084c14878c168774452cb4
Дата опублікування:
09.12.2021 15:05
Опис:
Просимо Вас роз’яснити, на підставі чого Замовником була розроблена Технічна
специфікація в якій зазначено вимоги до технічних характеристик вузлів
комерційного обліку і чи наявні у Замовника проекти вузлів обліку для кожної
послуги, зазначеної у Тендерній документації ?
Так, складання проектної документації входить до предмету даної закупівлі, що
випливає з Додатку 4 до тендерної документації (Технічна специфікація). Оскільки
показник послуги у оголошенні характеризується попереднім обстеженням будинків та
складанням проектної документації логічним є висновок про те, що станом на момент
публікації оголошення проектна документація на кожній будинок у Замовника відсутня.
Проект вузла обліку передбачає технічні особливості його встановлення у кожному
будинку окремо, що обумовлює відповідність цьому окремому проекту певних технічних
характеристик вузла обліку в цілому та певних з’єднувальних матеріалів саме в такому
виді та саме в такій кількості, яка зазначена у розділі 2 Додатку 4 Тендерної документації.
Однак, змістовний аналіз розділу 2 Додатку 4 Тендерної документації свідчить, що
додаткові з’єднувальні матеріали визначені Замовником наперед, за відсутності проекту,
що може унеможливити виконання всіх або частини робіт за умови, що складений у
майбутньому проект вузла обліку буде (можливо) передбачати інші види та іншу кількість
з’єднувальних матеріалів ніж ті, що зазначені у розділі 2 Додатку 4. Така ситуація може
призвести до конфлікту при виконанні тендерного договору, оскільки проект вузла обліку,
за умови його виготовлення у встановленому Законом порядку повинен мати домінуюче
значення.
Необхідність роз’яснення викладеного питання обумовлена і тим, що предметом
закупівлі є послуга з встановлення вузлів комерційного обліку і в разі якщо при
встановленні виявиться, що вузол чи з’єднувальні матеріали неможливо встановити через
їх невідповідність один одному чи супутнім умовам, ми як надавач послуги або не
зможемо її надати, тобто не виконаємо договір (що є негативним досвідом і виступає
дискваліфікаційним критерієм і унеможливить нашу подальшу участь у подібних
закупівлях), або будемо змушені встановлювати інші прилади або на інші з’єднувальні
матеріали, що потягне для нас додаткові витрати і знову ж таки призведе до неналежного
виконання договору, тому що в технічній специфікації чітко визначено які саме вузли та
які саме з’єднувальні матеріали необхідно використовувати.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник! Дякуємо за звернення, будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
14.12.2021 16:18
Відповідь надана
Щодо проєкту договору про закупівлю
Номер:
de5b5270cc21400aaac471af6c082a8e
Дата опублікування:
07.12.2021 19:48
Опис:
Доброго дня! Чи можливо внесення змін Замовником в проєкт договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації), щоб врахувати редагування запропоновані нижче (п. 1-12) або укласти додаткову угоду з Виконавцем, що враховує такі редагування?:
1. В п.1.2 пропонуємо переформулювати наступні підпункти:
• змінити текст «налаштування обладнання на об’єктах підприємства та інтеграційні роботи програмного забезпечення з існуючими системами підприємства» на наступний текст: «налаштування обладнання на об’єктах підприємства та його підключення до існуючої інформаційної системи підприємства»
• змінити текст «придбання вузлів комерційного обліку холодної води, антивандальних ящиків та необхідних для встановлення матеріалів» на наступний текст: «надання послуг з матеріалів Виконавця, які включають вузли комерційного обліку холодної води, антивандальні ящики та необхідні для встановлення матеріали»
2. Щодо п.4.2 - просимо в окремих додатках до Договору додати форму «Акт наданих послуг» та форму «Звіт про встановлення вузлів комерційного обліку холодної води».
3. До п.5.1. пропонуємо додати підпункт 5.1.2 з таким текстом: «Строки надання Послуг можуть бути подовжені у випадку не виконання Замовником п.6.1 Договору на відповідний термін, узгоджений Сторонами».
4. В п.5.1.1 просимо детально пояснити яким чином Замовник бачить підхід до замовлення послуг за договором виходячи з загального об’єму послуг та крайнього терміну їх надання.
5. До п.6.1. пропонуємо додати наступні підпункти:
• 6.1.6.Забезпечити безперешкодний доступ до місць встановлення вузлів обліку води на період виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт згідно письмових заявок Виконавця наданих за 3 робочих дні до необхідної дати отримання доступу.
• 6.1.7.Забезпечити припинення та відновлення водопостачання представниками Замовника на період виконання робіт згідно заявок п.6.1.6.
• 6.1.8.Забезпечити присутність відповідального представника Замовника в період виконання робіт.
• 6.1.9.Забезпечити погодження та затвердження технічного завдання з боку Замовника протягом 5 робочих днів.
• 6.1.10.Забезпечити погодження та затвердження робочого проекту з боку Замовника протягом 5 робочих днів.
6. В п.6.2.1 просимо конкретизувати,що письмове повідомлення про розірвання договору повинно надсилатися в письмовій формі за підписом керівника Замовника на юридичну адресу Виконавця.
7. Пропонуємо в додатковій угоді до договору додати пункти щодо застосування штрафних санкцій до Замовника за порушення строків сплати за послуги. Чи готовий Замовник додати наступні пункти в додаткову угоду до договору про закупівлю? Нижче наводимо формулювання для таких пунктів:
• «У разі прострочення Замовником внесення суми щомісячного платежу або внесення її не у повному розмірі, Замовник на вимогу Виконавця сплачує неустойку у розмірі 0,1% (нуль цілих одна десята) від суми несвоєчасно сплаченого платежу за кожний день такого прострочення»
• «У разі прострочення понад 30 (тридцять) календарних днів Замовником внесення суми щомісячного платежу або внесення її не у повному розмірі, Замовник на вимогу Виконавця додатково сплачує штраф у розмірі 20% від суми несвоєчасно сплаченого платежу».
8. В п.7.3 змінити текст: «Виконавець за прострочення строку надання Послуг сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1% від вартості прострочених Послуг за кожний день прострочення» на наступний текст: «Виконавець за прострочення строку надання Послуг на вимогу Замовника сплачує пеню в розмірі 0,1% від вартості прострочених Послуг за кожний день прострочення якщо таке прострочення не пов’язано з виконанням обов’язків Замовником відповідно до п.6.1 Договору».
9. В п.7.4. змінити текст: «За прострочення надання Послуг понад 30 (тридцять) календарних днів Виконавець додатково сплачує штраф у розмірі 20% від вартості ненаданих Послуг» на наступний текст: «За прострочення надання Послуг понад 30 (тридцять) календарних днів Виконавець на вимогу Замовника додатково сплачує штраф у розмірі 20% від вартості ненаданих Послуг якщо таке прострочення не пов’язано з виконанням обов’язків Замовником відповідно до п.6.1 Договору»
10. В п.8.1. просимо змінити перелік форс-мажорних обставин.
Пропонуємо п.8.1 викласти в наступній редакції:«Форс-мажорними обставинами, обставинами непереборної сили (надалі – «Форс Мажор») Сторони погодилися вважати обставини, які знаходяться поза розумним контролем Сторін та об'єктивно унеможливлюють виконання Сторонами (однією із Сторін) їх зобов'язань, передбачених умовами Договору, а саме:
• війна, воєнні дії, оголошення воєнного стану, акти тероризму, диверсії, окупація, інтервенція, збройні конфлікти, включаючи але не обмежуючись ворожі атаки, блокади, військова мобілізація, військові дії, оголошення воєнного або надзвичайного стану, революція, заколот, повстання, страйки, масові заворушення, введення комендантської години, експропріація, реквізиція, ембарго;
• прийняття відповідних нормативних актів або рішень органами державної влади та/або органами місцевого самоврядування;
• повені, землетруси, пожежі та інші обставини, викликані стихійним лихом.»
11. В п.8.4 просимо збільшити строк дії форс-мажора з 30 до 90 календарних днів, щоб у сторін було право ініциювати розірвання договору.
12. Просимо доповнити розділ IX таким пунктом «9.3. Жодна зі Сторін не звільняється від своїх зобов'язань за цим Договором як при наявності будь-якого спору, так і у випадку передачі спірного питання на розгляд суду»?
Просимо також відповісти чи вірно ми розуміємо, що за фактом надання послуг Замовник очікує отримати від Виконавця один документ – «Акт наданих послуг»? Або передбачається отримання від Виконавця двох документів: «Видаткову накладну на вузли обліку», а також «Акт наданих послуг», в якому в вартість наданих Виконавцем послуг з встановлення вузлів комерційного обліку холодної води не буде враховано вартість самих вузлів обліку?
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник! Дякуємо за звернення, будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
10.12.2021 16:12