• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)

1. Найменування замовника: Херсонський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України 2. Місцезнаходження замовника: 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, Миколаївське шосе, 28а 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 25574185. 4. Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мадатова Юлія Олександрівна, провідний фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа Херсонського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України, 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, Миколаївське шосе, 28а, телефон +380509892247, e-mail: zakupki.ks-ndekc@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота): ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя) 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічне завдання (якісні та кількісні вимоги) до предмета закупівлі: згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 487 штук 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, Миколаївське шосе, 28а 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 20.12. 2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Товару Покупцем здійснюється на підставі отриманих від Постачальника рахунка та видаткової накладної шляхом безготівкового переказу коштів на його поточний рахуно протягом 20 банківських днів з моменту поставки Товару. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 15048 грн. (п’ятнадцять тисяч п’ятдесят гривень, 40 коп з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. Питома вага цінового критерію – 100 %. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, в тому числі ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ (якщо учасник не є платником ПДВ). Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «24» листопада 2021 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «29» листопада 2021 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

15 048.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75.24 UAH
Період уточнення: 18.11.2021 16:19 - 24.11.2021 00:00
Відповідь надана

Уточнення технічних характеристик

Номер: c683ecfb4b9a41d6bc93314314927ae8
Дата опублікування: 23.11.2021 08:22
Опис: Доброго дня! По позиції 27 Скріпки нікельовані заокруглені якого розміру мають бути зазначені скріпки?
Відповідь: Доброго дня! Скріпки нікельовані заокруглені мають бути розміром 28 мм
Дата відповіді: 23.11.2021 11:47