• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин автомобільний А-92 (євро)

місце поставки товарів: 08300, Україна, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора, вул. Бориспіль-7, АЗС-1 або (08301, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Запорізька, 16а) склад ПММ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 Документації. Шановні партнери! ДП МА «Бориспіль» є постійним замовником публічних закупівель. Компанія активно співпрацює із електронною системою закупівель ProZorro. ProZorro разом з Командою Підтримки Реформ (RST) та Офісом розвитку МСП (SME.DO) при Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України запустили у тестовому режимі онлайн-платформу "ФАКТОРИНГ ХАБ". Наразі ДП МА «Бориспіль» є одним з перших учасників "пілотного" проекту у тестуванні "ФАКТОРИНГ ХАБУ" (далі - платформа) з боку замовників публічних закупівель. Бізнес зможе отримати на платформі пропозиції факторингового фінансування від всіх банків-учасників "пілотного” проекту та обрати найкращу. Платформа пропонує бізнесу послугу швидкого і зручного оформлення заявки на отримання факторингу в електронній формі для участі в публічних закупівлях системи PROZORRO. Основна перевага факторингу перед кредитуванням - відсутність вимоги по заставі, заставою виступає ваша дебіторська заборгованість на замовнику (тобто заборгованість ДП МА «Бориспіль»). На етапі “пілотного” проекту платформа працює безкоштовно для всіх учасників системи. Запрошуємо вашу компанію взяти участь скористатися послугою онлайн платформи та оформити заявку на отримання факторингу. Що потрібно: 1. Зареєструватись та ввести номер тендеру Prozorro на https://ufactoring.com/ 2. Залишити заявку. 3. Отримати пропозиції по факторинговому фінансуванню та обрати найкращу. В разі виникнення питань звернутись за телефоном: 0800330808. Будемо вдячні за ваш відгук та коментарі щодо користування послугою онлайн платформи “ФАКТОРИНГ ХАБ”. З повагою, ДП МА «Бориспіль»! Тендерна документація (з можливістю факторингу)

Торги не відбулися

6 780 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 900.00 UAH
Період уточнення: 18.11.2021 14:32 - 31.12.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінація обсяг аналогічних договорів

Номер: 45414cab83e6426db6d5ac5c24eeee3d
Дата опублікування: 10.12.2021 18:49
Опис: Шановний Замовнику! У част 1 пункті 2 Додатку 2 до ТД вказана умова: «аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір укладений в період з 2018 до 2021 рік на поставку Учасником бензину, обсягом не менше ніж 100 000 кг або 135 000 л (допускається надання інформації по різних договорах сумарно) або зі змісту якого (их) вбачається зазначене’» Дана вимога очевидно є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників, так як новоутворений вкінці 2020 року Учасник , який має аналогічні договори з обсягом сумарно менше 100 000 кг або 135 000 лівтріво , не зможе взяти участь в закупівлі, при цьому повністю виконуючи кваліфікаційні критерії статті 16 Закону в частині «НАЯВНІСТЬ документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Стаття 16 Закону не містить вимог щодо обсягу договорів і це неодноразово оскаржувалося в Антимонопольному комітету України (https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel). Стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 16, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині (додаток 1 до тендерної документації), де вилучити обсяг договору та сумарність. У разі незадоволення вимоги будемо змушені звернутися в Антимонопольний комітет України.
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни, а саме: в пп.1 пункту 1 Додатку 2 словосполучення «аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір укладений в період з 2018 до 2021 рік на поставку Учасником бензину, обсягом не менше ніж 100 000 кг або 135 000 л (допускається надання інформації по різних договорах сумарно)» замінено на словосполучення «аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на поставку Учасником бензину».
Дата відповіді: 15.12.2021 15:09
Відповідь надана

ВЛАСНІ СИЛИ - дискримінація

Номер: a05c33894179434a971a746b5aedf559
Дата опублікування: 10.12.2021 18:43
Опис: У пункті 6 Додатку 1 вимагається : «-. Транспортування Товару проводиться Постачальником автомобільним транспортом (автоцистерна). Постачальник зобов’язаний забезпечити доставку Товару власними силами до місця поставки Товару» Поясність значення «ВЛАСНИМИ СИЛАМИ»? Тендерна документація не містить визначення виразу ВЛАСНІ СИЛИ! Якщо це ВЛАСНИЙ ТРАНСПОРТ, у такому разі повідомляємо: відповідно до чинного законодавства України використання майна можливе на підставі різних правочинів. Зокрема, перевірка якості товару може здійснюватися на підставі «договору про надання послуг перевезення» , порядок укладення якого регламентується главою 66 Цивільного Кодексу України. Тому статус «власна» для транспорту є дискримінацією. Враховуючи вищезазначене( у разі власного транспорту), дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників, так як Учасник, який має «договори надання послуг про надання послуг з перевезення» і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання,- прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо власного, орендованого майна (https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel ), вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог та порушив законні інтереси Скаржника. Дана вимога порушує принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до в частині додатку 1, де вказані виключно «ВЛАСНИМИ СИЛАМИ». У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни, а саме: з пункту 6 Розділу ІІ Додатку І та пункту 5.3.6 Додатку 7 виключено словосполучення «власними силами».
Дата відповіді: 15.12.2021 15:08
Відповідь надана

ПРИМУСОВА ФОРМУЛА для ЦІНОВОЇ пропозиції учасника

Номер: c198cbc2013b4228afc3b18b591bf6b8
Дата опублікування: 10.12.2021 18:37
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до Розділу ІІ Додатку 7 вимагається «Розрахунок ціни одиниці товару із застосуванням показників PLATTS». Також, вказана формула, за якою учасники повинні формувати ціну. Дана вимога примусово змушує учасників формувати ціну за формулою Замовника, при цьому не враховано те, що учасник на власний розсуд формує цінову пропозицію і ЦЕ ЗОВСІМ НЕ СТОСУЄТЬСЯ ЗАМОВНИКА. Дана вимога є прямим порушенням прав учасників щодо формування ціни та повністю обмежує дії при формуванні цінової пропозиції, що є порушенням принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Крім того, відповідно до статті 29 Закону критеріями оцінки є ЦІНА, проте ЖОДНИХ вимог щодо формування цінової пропозиції до учасників нема. Також, розділ V до документації має оцінку тендерних пропозицій ЦІНА та жодних вимог до складових цієї ціни, що відповідає статті 29 Закону, проте в Додатку 7 дана норма грубо порушується та свідчить про направленість Замовника на певного учасника, під якого прописана дана документація з прямим обмеженням інших учасників. (враховуючи минулі закупівлі, де приходили лише 2 учасники СОКАР та ЛЮКС КРАЇНА, які не боролися та може свідчити про змову із Замовником). Також, повідомляємо, що відповідно до листа Мінекономіки , формування ціни за спеціальною формулою на паливо стосується лише ЗАМОВНИКІВ при оголошені очікуваної вартості (лист додається), тому використовувати вимоги Мінекономіки до учасників є обмеженням для участі в закупівлі. Враховуючи вищезазначене, Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників, так як Учасник, який здатний вчасно виконати всі вимоги технічних та кваліфікаційних критеріїв,- прийняти участь в закупівлі він не зможе через ПРИМУСОВЕ формування ціни за формулою Замовника, що не відповідає процесу ціноутворенню учасника. Вашою вимогою порушено статтю 5, 22, 23, 29 Закону «Про публічні закупівлі». Таким чином, звертаємось до Вас, з метою усунення обмежувальних умов до учасників торгів, внести зміни в частині додатку 7, де вказаний виключно «Розрахунок ціни одиниці товару із застосуванням показників PLATTS» У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь: Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що додаток 7 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» в пункті 13.5 містить в собі порядок зміни істотних умов договору, який в повному обсязі містить в собі всі випадки, визначені статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Пункт 13.5 містить в собі наступну вимогу: «Надання пропозиції щодо зміни ціни відповідно до зміни біржових котирувань Platts є правом, а не обов’язком Постачальника». Якщо Учасник не бажає використовувати цей механізм для коригування ціни, то він може цього не робити. В договорі не зазначено, що коригування ціни у зв’язку із зміною показників Platts є обов’язком. Будь-ласка, скористуйтеся для приведення ціни у відповідність ринковій пп. 2 пункту 13.5 договору.
Дата відповіді: 15.12.2021 15:08
Відповідь надана

Вимога надання Platt`s – це дискримінаційна вимога

Номер: 4835394afe3a44f694a1b8121541ecc2
Дата опублікування: 10.12.2021 17:11
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що вимога, викладена у проекті договору (розділ 13), щодо надання постачальником даних Platt`s є дискримінаційна, оскільки в Україні обмежене коло підприємств мають офіційну підписку на це видання, крім того передача таких даних заборонена відповідним контрактом на підписку. Також в Україні відсутня організація, яка уповноважена видавати документ, вказаний у проекту договору, а саме «консалтинговий висновок, цінова довідка відповідного органу, установи, організації, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо зміни біржових котирувань, тощо» Цитата з проекту договору «Підтвердженням розрахунку ціни можуть бути роздруковані сторінки звіту з показниками Platts, або будь-який інший документ (консалтинговий висновок, цінова довідка відповідного органу, установи, організації, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо зміни біржових котирувань, тощо), що містить в собі дані про показники Platts за 10 відомих котирувальних днів, що передували даті поставки товару. Надання пропозиції щодо зміни ціни відповідно до зміни біржових котирувань Platts є правом, а не обов’язком Постачальника.» Просимо виключити дані вимоги з проекту договору та з умов тендерної документації. Адже такі формулювання можуть призвести до маніпулювання з боку Замовника в процесі перегляду ціни (наприклад, відмову від перегляду ціни через не надання довідка, вказаної у проекті договору) і змушенням постачальника постачати товар не за ринковою вартістю.
Відповідь: Шановний Учасник! Виключення зазначених вимог з проекту неможливо оскільки, по-перше, згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Зазначена в пп7 пункту 13.5 є «порядком зміни умов договору», виключення яких буде протирічити вимогам законодавства. По-друге, листом від 24.11.2020 р. N 3304-04/69987-06 «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю» Мінекономіки інформує, що зміна істотних умов договору про закупівлю у випадках, встановлених частиною п’ятою статті 41 Закону, може здійснюватися саме у разі та у спосіб, що передбачені договором про закупівлю. При цьому порядок зміни умов договору про закупівлю визначається замовником самостійно та з дотриманням законодавства в цілому. Визначений в проекті договору порядок зміни істотних умов відповідає вимогам законодавства.
Дата відповіді: 15.12.2021 15:07
Відповідь надана

Щодо подання Учасником паспорту та сертифікату на товар у складі тендерної пропозиції

Номер: 414141476cde4d1792b0933a8770af0e
Дата опублікування: 10.12.2021 17:10
Опис: Шановний Замовнику! Згідно умов ТД вимагаються копії паспортів та сертифікатів на товар на етапі подання пакету документів для участі у тендерній процедурі (а це близько 30-ти скан-копій у складі тендерної пропозиції). При цьому після постачання товару паспорт та сертифікат видається на конкретну партію товару, яка постачається. Крім того, вимагається переклад паспортів якості на українську мову, що несе Учасникам додаткові фінансові затрати. Варто зазначити, що Учасники у складі своєї пропозиції надають документ «Технічна пропозиція», в якому перелічуються виробники товару, що буде постачатись. Просимо виключити вимогу надання документів на товар (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо) на етапі подачі тендерних пропозицій, оскільки при постачанні будуть надаватись документи на конкретну партію товару, які будуть відрізнятись від наданих документів на тендерну процедуру.
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни в частині виключення «надання документів на товар (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо) на етапі подачі тендерних пропозицій»
Дата відповіді: 15.12.2021 15:09
Відповідь надана

А92 ціноутворення

Номер: aef0329586c64444b78fcc9e39772db7
Дата опублікування: 10.12.2021 17:04
Опис: Відповідно до відповіді, наданої Замовником 09.12.2021 щодо котирувань на А92 вказано: "Застосування базису Argus в формулі Замовником не передбачено." Але формування ціни на бензини А92 здійснюються за показниками Argus, а не Platt`s. Просимо внести відповідні зміни у формулу по бензину А92.
Відповідь: Шановний Учасник! Податковим кодексом України визначено, що саме Platts - міжнародна, глобальна уніфікована система інформаційного моніторингу за динамікою ринку та ціноутворенням у галузі добувної та паливно-енергетичної промисловості та показники Platts - індекси, що офіційно визначені світовим інформаційним агентством Platts та є базою для використання суб’єктами господарської діяльності. Інформації про те, що базою для використання суб’єктами господарської діяльності є показники Argus Податковий кодекс України не містить. Твердження Учасника також не містить в собі жодного документального підґрунтя, тому внесення змін до документації є недоцільним.
Дата відповіді: 15.12.2021 15:07
Відповідь надана

Рахунок-фактура

Номер: 5cfffc81bd5d48fcbcf202c051103298
Дата опублікування: 09.12.2021 11:09
Опис: Просимо додатково уточнити: якщо у видатковій накладній вказано посилання на номер договору, але в договорі вказано, що оплата здійснюється на підставі рахунків, то рахунки-фактури не потрібно надавати у складі своєї тендерної пропозиції? Чи потрібно надавати й рахунки-фактури й видаткові накладні? Прохання сформулювати дану вимогу більше чітко та однозначно. Умови ТД: надати рахунок-фактуру, який містить номер відповідного договору (надається у разі, якщо Акт (-и)/ накладна(-и) не містить посилання на номер договору та якщо умовами договору передбачена оплата на підставі рахунку-фактури та відповідно в Акті (-ах) або накладній (-их) зазначено посилання на такий рахунок-фактуру)
Відповідь: Якщо відповідний/-і акт/-и/ накладна/-і, містять посилання на номер договору, рахунок-фактуру надавати не потрібно. Рахунок-фактуру потрібно надавати тільки у випадках, коли відповідний/-і акт/-и/ накладна/-і не містить номеру договору, а рахунок-фактура, містить номер відповідного договору. В такому випадку надається і рахунок-фактура і відповідний/-і акт/-и/ накладна/-і.
Дата відповіді: 09.12.2021 14:56
Відповідь надана

Котирування А92

Номер: 489ee69840d247369719ce5d6d039047
Дата опублікування: 06.12.2021 14:46
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що для бензинів А92 застосовуються котирування Argus. Крім того, надавати роздруківку котирувань неможливо. Просимо внести зміни у тендерну документацію щодо цього та виключити зобов'язання постачальника надавати роздруківку котирувань або довідку органу, який начеб то видає довідки про котирування.
Відповідь: За результатами розгляду повідомляємо, що в пункті 3.4 проєкту договору Додаток 4 Тендерної документації Замовником встановлено розрахунок ціни кожної одиниці Товару за формулою із застосуванням показників Platts та, відповідно до наданого Постачальником розрахунку у Комерційній пропозиції (перерахунку ціни за результатами електронного аукціону) за формулою із застосуванням показників Platts при необхідності зміни ціни через зміну біржових котирувань або показників Platts, передбачені особливості зазначення в договорі зміни ціни за формулою, де однією з складових формули є показник Platts (за тонну долар США) —середнє арифметичне мінімальних значень базисних котирувань округлене до сотих часток по 10 відомих котирувальних днях, що передують даті поставки товару, яке зазначається в публікації «Platt's European MаrketScan»:  за позицією «Eurobob» під заголовком «Northwest Europe barges FOB Rotterdam». (детально зазначено в підпункті 7 пункту 13.5 проєкту договору Додатку 4 Тендерної документації). Застосування базису Argus в формулі Замовником не передбачено. У зв’язку з тим, що в публікації «Platt's European MаrketScan» котирування Platts за позицією «Eurobob» (бензини) зазначено без конкретної марки бензину (А-95 або А-92) та відсутня будь-яка інша інформація, де котирування зазначаються з поділом на марки бензину А-95 або А-92, Постачальнику необхідно у разі зміни ціни зазначати у формулі єдине базове котирування за позицією «Eurobob» під заголовком «Northwest Europe barges FOB Rotterdam» як для А-92 так і для А-95, а різницю у вартості між бензинами А-95 та А-92 регулювати показником формули М — маржа учасника, що є незмінною величиною після проведення аукціону та включає всі необхідні витрати, пов’язані з постачанням Товару до місця поставки (транспортування, страхування та т.п.), що не враховані в формулі.
Дата відповіді: 09.12.2021 10:23
Відповідь надана

Щодо документів на транспортний засіб

Номер: 20f4418533d845b5a1a756d09b48f9e1
Дата опублікування: 24.11.2021 11:59
Опис: В Додатку 2 до Тендерної документації зазначена вимога щодо надання дійсного посвідчення про повірку засобу вимірювальної техніки – автомобільного транспорту (автоцистерни). Просимо роз'яснити, який саме документ мається на увазі: сертифікація транспортного засобу чи документ про його калібрування. Та яким чином дані документи будуть впливати на умови постачання, якщо поставка буде здійснюватись на умовах DDP і постачальник самостійно повинен організувати постачання, а приймання і оприбуткування палива здійснюється після його зливу у Замовника.
Відповідь: За результатами розгляду повідомляємо, що в пункті 1 Додатку 2 Тендерної документації Замовником встановлена вимога на підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, крім іншого -наявність дійсного посвідчення про повірку засобу вимірювальної техніки - автомобільного транспорту (автоцистерни), тобто, Учасник повинен підтвердити, що автомобільний транспорт (автоцистерна), що здійснює постачання Товару має дійсне посвідчення про повірку засобу вимірювальної техніки (документ про калібрування), як вимагає «Інструкція про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і в організаціях України», затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв’язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики України від 20 травня 2008 року № 281/171/578/155. Звертаємо увагу, що дана вимога передбачена в пункті 5.6 розділу 5 Порядок поставки та приймання-передачі Товару проекту Договору Додаток 4 Тендерної документації. Іншим чином дані документи не будуть впливати на умови постачання.
Дата відповіді: 29.11.2021 09:38