-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги фізичної охорони об'єкту
Послуга охорони об’єкту включає організацію та розміщення 6 (шести) цілодобових постів. Вимоги до організації постів вказані у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації
Завершена
527 192.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 635.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 635.96 UAH
Період уточнення:
22.09.2017 15:25 - 29.09.2017 12:00
Відповідь надана
Строк надання послуг
Номер:
48a0061dfea34a5c90312cb14efcd60d
Дата опублікування:
27.09.2017 13:19
Опис:
В Тенедерній документації вказано "строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) по 31 грудня 2017 року" , але не вказано Строк початку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) ? Вкажіть будь-ласка строк ПОЧАТКУ для більш повного та чіткого розуміння строків виконання робіт
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання.
У Проекті Договору на закупівлю, викладеному у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації, Замовником вказано «ІX. Строк дії договору. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дня підписання і діє по 31.12.2017 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.».
Згідно із статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (надалі -Закон) Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Статтею 631 Цивільного кодексу України визначено вимоги та норми до строку договору.
Відповідно до частини 2 статті 32 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Дата укладання Договору про закупівлю (день підписання) залежить від дотримання, згідно із Законом, термінів процедури закупівлі на різних етапах її проведення та заздалегідь не може бути чітко визначена.
Отже, початком надання послуг є день, наступний за днем підписання договору.
Дата відповіді:
29.09.2017 10:42
Відповідь надана
стосовно вимоги про наявність у учасника службових собак
Номер:
92b29177b6b94105913f65e012ccf148
Дата опублікування:
26.09.2017 12:26
Опис:
Доброго дня Прошу надати роз'яснення яка нагальна потреба застосування службових собак на такому об'єкті як Регіональний центр надання адміністративних, соціальних та пенсійних послуг, проспект Тракторобудівників, будинок 144. Службові собаки є об'єктом підвищеної небезпеки. Об'єкт який планується замовником під охорону знаходиться в загальнодоступному місці (відсутність огорожі по периметру будівлі) не тільки в денний період часу, а також і в вечірні та нічні часи. Також виникає питання,щодо відведеного місця для утримання службової собаки протягом 12-15 годин. Враховуючи, що на підтвердження наявності службових собак учаснику необхідно надати шість документів, а на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації тільки довідку в довільній формі, виникає питання чи не прописано дані вимоги під конкретного учасника торгів.
Відповідь:
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (надалі -Закон), Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені Замовником згідно з цією статтею Закону кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Замовник, керуючись Законом, установлює кваліфікаційні критерії та спосіб їх документального підтвердження самостійно, виходячи із власних потреб.
У звʼязку з одночасним перебуванням у будівлі за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 144 великої кількості відвідувачів (до 2500 осіб за день) та персоналу (до 350 осіб), виникає нагальна необхідність у підвищенні рівня безпеки обʼєкту, у тому числі за допомогою використання службових собак у неробочій час, з метою максимального унеможливлення злочинних проявів. За таких обставин, безпека відвідувачів та працівників Регіонального центру послуг (надалі - Центр) вцілому поставлена Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради на одне з пріоритетних місць в організації його роботи.
Крім того, на території Центру знаходяться значні матеріальні цінності. Посилення охорони службовим собакою, також, має на меті не допустити проникнення на територію Центру сторонніх осіб, завадивши при цьому розкраданню вказаних вище цінностей, та вжити заходів щодо виявлення можливого перебування на території або в прилеглій місцевості підозрілих осіб чи предметів, що можуть бути вибуховими пристроями.
Вимоги щодо документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям в частині наявності службових собак встановлено саме через те, що вони є джерелом підвищеної небезпеки.
Замовник при підготовці тендерної документації та її додатків керувався, в тому числі, вимогами та нормами, встановленими законами України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI, «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.10.2015 № 960.
Використання в охоронній діяльності службових собак прямо передбачено Законом України «Про охоронну діяльність».
Дата відповіді:
28.09.2017 14:02