-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт механізації і освітлення сцени та супутні роботи в актовому залі Яськівського ЗЗСО I-III ст.
Завершена
593 501.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 967.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 967.50 UAH
Період уточнення:
16.11.2021 12:27 - 22.11.2021 00:00
Відповідь надана
вимоги до учасників
Номер:
a51e3d4ae4f946e0bea6540b8deb44d3
Дата опублікування:
21.11.2021 14:20
Опис:
Шановний Замовник!
При встановленні вимог до учасників спрощеної закупівлі замовнику не рекомендується встановлювати в оголошенні вимоги, які ускладнюватимуть подання пропозицій учасниками, у тому числі щодо отримання ними документів, необхідних для участі. Замовники повинні орієнтуватися на те, що спрощені закупівлі спрямовані на здійснення конкурентного відбору постачальників товарів, постачальників послуг або виконавців робіт із мінімальними витратами часу та зусиль як для замовника, так і для учасників.
Поясніть, будь ласка, чому в цієї закупівлі такі непідйомні вимоги до учасників за такий короткий час? Це вже не спрощена закупівля. Це називається... Проаналізувавші усі закупівлі замовника за цей рік, це вперше на спрощеної закупівлі ви вимагаєте щось неймовірне!
Коротше, питання задано- чому?
Тільки не треба відповідати по типу - це наше право, як замовника)))
Відповідь:
Спрощену закупівлю оголошено відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
21.11.2021 21:15
Відповідь надана
забезпечення пропозиції
Номер:
3eb418d13baa4ae6ad4ed0b75b003805
Дата опублікування:
21.11.2021 14:08
Опис:
Як довести замовнику, що гарант (банк) платоспроможний? Підскажіть алгоритм дії доведення цієї інформації
Відповідь:
В документації відсутня вимога «доведення», що гарант (банк) платоспроможний
Дата відповіді:
21.11.2021 21:16
Відповідь надана
забезпечення пропозиції
Номер:
146654a95de7493c95c94316c82dd48a
Дата опублікування:
21.11.2021 11:11
Опис:
Шановний замовник. У Розділ 3. Інструкція з підготовки пропозиції, главі 2. Забезпечення пропозиції, у пункті 4.вами прописано: « Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 40 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій»
Якою нормою або статтєю Закону України «Про публічні закупівлі» керувався замовник, коли встановлював термін дії гарантії 40 днів?
Відповідь:
Спрощена закупівля процедурою закупівлі не є. Відповідно до статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» процедурою закупівлі є: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі. Спрощену закупівлю оголошено відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога щодо забезпечення пропозицій встановлено у відповідності до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
21.11.2021 21:16
Відповідь надана
Щодо інструкций
Номер:
3aa0e39571004d10a6cb782f7eb82ea7
Дата опублікування:
21.11.2021 09:19
Опис:
Шановний замовник. У Розділу 3. Інструкція з підготовки пропозиції, главі " Інші умови документації" у п.5 прописано: "Документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані".
Питання - яким чіном учасник або замовник довідається, що документи , видані державними органами відповідають «вимогам нормативних актів»?. Наприклад ,учаснику довідка видана МВС про те, що учасник не має непогашеної судимості. Як взнати, опираючись на вашу вимогу, чи дійсно ця довідка відповідає "вимогам нормативних актів"?
Відповідь:
Нормативно-правовий акт — офіційний письмовий документ, прийнятий уповноваженим на це суб’єктом нормотворення у визначеній законодавством формі та за встановленою законодавством процедурою, спрямований на регулювання суспільних відносин, що містить норми права, має неперсоніфікований характер і розрахований на неодноразове застосування.
Нормативно-правові акти поділяють на закони та підзаконні нормативно-правові акти.
Закони — це нормативно-правові акти, що видаються законодавчими органами (у нашій державі — Верховною Радою України), мають вищу юридичну силу і регулюють найважливіші суспільні відносини.
Закони зазвичай поділяються на конституційні та звичайні.
Підзаконні нормативно-правові акти — результат нормотворчої діяльності компетентних органів держави (їх посадових осіб) та уповноважених на те державою громадських об’єднань. Такі акти зазвичай розвивають чи деталізують окремі положення законів.
Розрізняють такі види підзаконних нормативно-правових актів залежно від суб’єктів, що їх видали:
• нормативні акти Президента України
• нормативні акти Кабінету Міністрів України
• нормативні акти Верховної Ради та Ради міністрів Автономної Республіки Крим
• нормативні акти міністерств, державних комітетів, інших органів центральної виконавчої влади зі спеціальним статусом
• нормативні акти місцевих державних адміністрацій
• нормативні акти органів місцевого самоврядування
• нормативні акти відділів та управлінь відповідних центральних органів на місцях
• нормативні акти керівників державних підприємств, установ, організацій на місцях
• інші підзаконні нормативні акти.
Дата відповіді:
21.11.2021 21:17