-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Шевченківського району м.Дніпра)
Торги відмінено
3 333 792.10
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 668.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 668.96 UAH
Період уточнення:
04.10.2017 10:59 - 16.10.2017 21:00
Відповідь надана
просимо внести зміни то тендерної документації
Номер:
ef5e57e4fc92427f92fa87b0a30467f4
Дата опублікування:
06.10.2017 15:59
Опис:
Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації зазначений перелік документів, які
повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність
відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного
за
конодавства, в тому числі нотаріально нотаріально завірену копію висновку державної
санітарно епідеміологічної експертизи на складські приміщення разом з затвердженим
асортиментним переліком товарів (виданий на ім’я учасника торгів або власника складських
приміщень, якими документально підтверджено користується учасник закупівлі);
Проте, необхідно зауважити, що законодавством України в сфері забезпечення
санітарного та епідемічного благополуччя населення не передбачено видачу затвердженого
асортиментного п
ереліку товарів.
Відповідно до п. 7.14 Порядку проведення державної санітарно
-
епідеміологічної експертизи,
затверджений Затверджено НаказомМОЗ України від 09.10.2000 N 247 перший примірник
висновку видається заявнику після затвердження і внесення д
о реєстру.
Отже, асортиментний перелік товарів не є невід’ємним додатком висновку санітарно
-
епідеміологічної експертизи, а тому не може бути наданий в обов’язковому порядку
учасниками закупівлі з огляду на чинне законодавство України.
Таким чином, вваж
аємо за необхідне виключити вимогу стосовно надання разом з
висновком державної санітарно епідеміологічної експертизи затвердженого асортиментного
переліку товарів, оскільки його отримання прямо не передбачене законодавчими актами
України
Відповідь:
4. Згідно приміток до тендерної документації, Документи, що не передбачені законодавством для учасників, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.
Таким чином, Ви маєте право надати в складі тендерної пропозиції відповідний лист-пояснення із посиланням на той чи інший законний або підзаконний нормативно-правовий акт.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що сама форма висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи вже має в собі асортиментний перелік товарів.
Дата відповіді:
10.10.2017 17:57
Відповідь надана
просимо внести зміни до тендерної пропозиції
Номер:
8cadc36fc0bd47799a942a144dc19bc2
Дата опублікування:
06.10.2017 11:45
Опис:
1. Відповідно до п. 5 розділу III ТД Учасник має підтвердити досвід виконання аналогічних договорів наданням копій не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2016 рік та не менше одного договору, що виконано/виконується за 2017 рік із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування. Тобто, учасники зобов’язані подати не менше одного аналогічного договору, окремо, за останні два бюджетні періоди (2016 рік та 2017 рік).
Вважаємо обмеження роками надання аналогічних послуг (2016 рік та 2017 рік) дискримінаційним, оскільки Учасник процедури закупівлі може мати досвід виконання аналогічного договору у попередні бюджетні роки, що свідчить про наявність довготривалої праці учасника на ринку. До того ж, документацією також вимагається надання документів на підтвердження досвіду робіт не менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі. Отже, умови тендерної документації є неузгодженими та підлягають коригуванню.
Складається враження, ніби дана вимога була прописана виключно для певного учасника, який має досвід виконання аналогічних договорів тільки у вказані 2016-2017 рр.
Таким чином, прошу:
- виключити з тендерної документації можливість надання копій договорів за 2017 рік, які ще виконуються, оскільки тільки завершені на момент подання тендерної пропозиції договори можуть свідчити про їх успішне виконання, завершення та досвід учасника.
- виключити з тендерної документації обмеження досвіду учасника тільки 2016-2017 рр.;
- внести зміни до тендерної документації шляхом узгодження досвіду виконання робіт, який вимагається від учасників — 5 років, або 2016-2017 р.;
2. У пункті 5 Розділу ІІІ передбачені документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:
- документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду.
Дана вимога є необґрунтованою та такою, що не може бути виконана учасниками, через те, що замовником вимагаються контактні дані службових осіб контрагентів учасника з якими укладались відповідні договори. Однак, можливо, не всі посадові особи, що працювали на час укладання та виконання договорів є посадовими особами і на теперішній час та учасники не зможуть забезпечити підтвердження досвіду.
Необхідність вказаної вимоги у складі тендерної документації об’єктивно не обґрунтована Замовником, а також не може бути виконана в силу підстав, що не залежать від учасників процедури закупівлі, а отже підлягає виключенню з тендерної документації.
Відповідь:
3. Претензії щодо досвіду виконання аналогічних договорів – існує Рішення АМКУ від 16.08.2017р. № 5605-р/пк-пз відповідно якого, відповідні вимоги зазначені в ТД замовника не є дискримінаційними
Дата відповіді:
10.10.2017 17:57
Відповідь надана
прошу роз'яснення довідка про працівників (досвід по супроводу аналогічних послуг)
Номер:
d0d9dbf095f146eaad232d71abf2ed70
Дата опублікування:
06.10.2017 11:40
Опис:
Тендерною документацією вимагається надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом учасника. За довідкою необхідно зазначити наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню надання аналогічних послуг; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або копії договорів щодо надання послуг спеціалістами, тощо), або копія штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників), копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи за зазначеним предметом закупівлі.
По-перше: прошу надати роз'яснення, якими саме даними можливо підтвердити досвід працівника “по супроводу та виконанню надання аналогічних послуг”. Чи правильним є розуміння, що у вказаному розділі таблиці має бути зазначений загальний стаж роботи працівника по спеціальності?
По-друге: Замовник вимагає надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки (перелік документів вказаний через розділовий сполучник “або”). Таким чином не зрозумілим є як саме штатний розклад, наряду з наказами про прийняття на роботу таких працівників, може підтвердити трудові відносини між учасником та саме тими працівниками, що зазначені в довідці та є ідентифікованими.
Відповідь:
«Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом учасника. За довідкою зазначити наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню надання аналогічних послуг; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або копії договорів щодо надання послуг спеціалістами, тощо), або копія штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників)».
Для організації своєї діяльності підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, кількість працівників, посади, які вони займатимуть, а також належні їм оклади, що відображає в єдиному документі, який називається «штатний розпис».
Відповідно до листа Мінпраці від 27.06.2007 р. №162/06/187-07 затвердження «штатного розпису» є обов’язковим.
Таким чином, прийняття (затвердження) штатного розпису здійснюється у вигляді видання керівником підприємства нормативного акту (наказу), у якому визначатимуться кількість штатних одиниць в розрізі посад. Самі посади в штатному розписі відображаються згідно з записами трудової книжки працівника.
Відповідно до Інструкції №58, записи професій та посад до трудової книжки заносяться згідно із найменуванням посад, зазначені в Класифікаторі професій. Таким чином, в «штатному розписі» найменування посади має відповідати професійним назвам робіт класифікатору професій.
Крім цього, на виконання вимог за частиною 2 статті 16 Закону, учасник закупівлі зобов’язаний мати працівників саме в штаті підприємства, а не іншим чином. Інформація, про наявність працівників у учасника згідно положень статті 16 Закону зазначена у множині. Закон вимагає підтвердити наявність «працівників», що дозволить пересвідчитись Замовнику у відсутності ознак фіктивності діяльності підприємства та добросовісності у легалізації найманих працівників. Якщо, один директор на підприємстві як працівник, надає послуги, які становлять предмет закупівлі, такі обставини, викликають цілком обґрунтовані сумніви у прозорості роботи такого учасника. Інформація про можливість залучення у майбутньому додаткових осіб на виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами не може братися до уваги тендерним комітетом при розгляді пропозиції учасника, оскільки, Замовник зобов’язаний встановити виконання чи невиконання кваліфікаційних критеріїв та вимог за тендерною документацією саме на день подання тендерної пропозиції суб’єктом господарювання до участі.
Більш того, згідно законодавства про працю необхідно розрізняти поняття працівників підприємства, що відповідно можуть працювати в порядку, передбаченому КЗпП України та становлять кваліфікаційний критерій за частиною 2 статті 16 Закону, та осіб, на які можуть бути покладені окремі цивільно-правові обов’язки за цивільно-правовими договорами (договір про надання послуг, тощо). При цьому, останні не отримують статусу «працівників» підприємства, оскільки, до них не застосовується відповідальність, що передбачена КЗпП України, дисциплінарні стягнення та заохочення, форма та графік роботи, наявність відпустки, лікарняних тощо. Особи, що залучаються за цивільно-правовими договорами є рівними в статусі при укладанні договору та не вважаються працівниками в розумінні Закону, а вважаються контрагентами учасника, а також несуть відповідальність та винагороду за надані послуги, а не за працю, саме в межах таких цивільно-правових угод.
Таким чином, учасник закупівлі повинен підтвердити, що має в штаті офіційно працевлаштованих найманих працівників, а не посилатись на Договори із суб’єктами, що не мають відношення до Процедури закупівлі.
Дата відповіді:
10.10.2017 17:56
Відповідь надана
прошу внести відповідні зміни до тендерної документації
Номер:
bf4309a953e54b23b94b8c318d304d2c
Дата опублікування:
06.10.2017 09:27
Опис:
Відповідно до п. 5 розділу 3 ТД учасники зобов’язані документально підтвердити наявність працівників, що будуть відповідати за якість надання послуг по кожному об’єкту, з розрахунку не більше 10-ти закладів на одну відповідальну особу.
Виникає питання, чому саме здійснено такий розрахунок - одна особа на 10 закладів? Дана вимога безспірно є дискримінуючою та обмежуючою учасників даної закупівлі, адже Замовник не може диктувати учасникам яку кількість та яких саме робітників учасники мають мати в штаті чи поза штатом для обов’язків за договором закупівлі.
Більше того, учасники, як суб'єкти господарювання, що організовують свою діяльність у відповідності до своїх власних потреб, не зобов'язані мати в штаті таку кількість працівників на етапі тендеру, але можуть забезпечити їх наявність на дату укладання договору з замовником. Таким чином достатнім в даному випадку буде вимагати від учасника надання саме гарантійного листа, а не підтвердження наявності такої кількості працівників.
Окрім того, зі змісту тендерної документації не зрозуміло, яку саме освіту повинні мати вказані працівники (освітньо-кваліфікаційний рівень).
Враховуючи викладене, прошу внести відповідні зміни до тендерної документації:
- виключити вимогу щодо документального підтвердження наявність працівників, що будуть відповідати за якість надання послуг по кожному такому об’єкту, з розрахунку не більше 10-ти закладів на одну відповідальну особу.
Відповідь:
«Оскільки, надання послуг, що складають предмет закупівлі буде надаватись за місцезнаходженням 31 навчально-виховним закладам Замовника, учасники зобов’язані документально підтвердити наявність працівників, що будуть відповідати за якість надання послуг по кожному такому об’єкту, з розрахунку не більше 10-ти закладів на одну відповідальну особу. При цьому, кожен із таких відповідальних осіб учасника закупівлі за надання послуг по об’єкту (закладу, харчоблоку) повинен мати спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування, про що надається відповідні документи, що підтверджують освітню спеціалізацію працівника (відповідальної особи). Учасник повинен надати гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю відповідальних працівників (не менше 4 осіб), що мають спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування на дату укладання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі».
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.».
Повідомляємо, що замовником закупівлі враховувалось об’єктивні фізичні можливості та робочі навантаження для осіб – працівників учасника, що повинні здійснювати постійний та фаховий контроль за виконанням умов Договору на щоденній основі.
На нашу позицію вважаємо, що більш ніж 10 закладів одна фахова особа учасника закупівлі не в змозі якісно контролювати та виконувати покладені обов’язки щодо надання послуг, які становлять предмет закупівлі.
Формування такої вимоги, надає можливість запевнитись Замовнику, що послуги будуть надаватись якісно та своєчасно, а працівники учасника зможуть на високій професійній основі без перенавантажень з дотриманням розпорядку трудової діяльності (вихідних, відпусток, лікарняних) виконувати умови Договору.
Дата відповіді:
10.10.2017 17:56