• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Картопля ст.

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період уточнення: 15.11.2021 11:42 - 19.11.2021 00:00
Відповідь надана

Надайте розяснення!

Номер: c7403dc97227486aba0fde623ce00153
Дата опублікування: 17.11.2021 09:46
Опис: Згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України №614 від 13.12.2004 року Про затвердження порядку складання та вимоги до сан. гігієнічних характеристик умов праці , який зареєстровано в Міністерстві юстиції України за № 260/10540 від 23.02.2005 року, в якому відповідно п. 1.5, вказаного порядку, підставою для складання санітарно гігієнічної характеристики є акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта за формою № 315/о, затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 року №160 « Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах». Згідно Наказу № 1461 від 27.06.2019 року Міністерства охорони здоров’я «Про визначення таким, що втратив чинність згідно наказу Міністерства охорони здоров’я України від 13.12.2004 року № 614» зареєстрованого Міністерством юстиції України 16.07.2019 за № 788/33759, визнано Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 13.12.2004 року № 614 ТАКИМ, ЩО ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ ВІД 09.08.2019 РОКУ. Натомість повідомляємо, що отримання зазначеного акту визначається в Постанові Кабміну від 2 березня 2016 р. № 285 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» та є обов’язковим для медичних закладів, які не можуть бути Учасниками даної закупівлі так як їх сфера діяльності не розповсюджується на сферу торгівлі продуктами харчування. Згідно з чинним законодавством України компетентним органом , що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів – є Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Даний центральний орган виконавчої влади, як і будь-які інші органи державної влади, зобов’язані діяти і діють виключно відповідно до та у спосіб, визначені чинним законодавством. Чинним законодавством України не передбачено жодних правових підстав чи форм для проведення огляду та складання Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта згідно Форми № 315/о Затверджено наказом МОЗ України 11.07.2000 р. за результатами інспектування для організацій, які проводять діяльність з транспортування, зберігання та постачання продуктів харчування на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства. Натомість Законом України «Про державний контроль за дотримання законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VIII ( частина сьома стаття 18) передбачено,що державний контроль у формах інспектування та аудиту здійснюються із застосуванням актів державного контролю. При цьому пунктом 1 частини першої статті 6 цього ж закону визначено, що центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини ( ним є Міністерство аграрної політики та продовольства України) затверджує форми актів державного контролю, що застосовуються державним інспекторам та державними ветеринарними інспекторами під час інспектування та аудиту. Так, на виконання цієї вимоги Закону Мінагрополітики своїм наказом від 08.08.2019 року №447 затвердило форму акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, та наказом від 08.08.2019 №447 затвердило форму акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Інших заходів державного контролю чине законодавство не передбачає для організацій, які проводять діяльність з транспортування, зберігання та постачання продуктів харчування. Виходячи з вище викладеного, вимагає надати роз’яснення, щодо правомірності вимагати Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта оформлений згідно Форми № 315/о затвердженої наказом МОЗ України 11.07.2000 р. №160.
Відповідь: Згідно ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, ЗУ «Про публічні закупівлі» надає замовнику право визначати вимоги до потенційних учасників та спосіб документального підтвердження відповідності цим вимогам, за умови, що ці вимоги не є дискримінаційними. Водночас згідно з пп. 2 п. 3 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затв. ПУМУ від 02.09.2015 № 667 основними завданнями Держпродспоживслужби є у тому числі здійснення відповідно до закону державного ветеринарно-санітарного контролю, державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення. Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї завдань у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та кормів, санітарного та епідемічного благополуччя населення, державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства, карантину та захисту рослин, пестицидів та агрохімікатів … організовує, здійснює у межах повноважень, передбачених законодавством, державний нагляд (контроль) щодо: безпечності та окремих показників якості харчових продуктів; дотримання вимог санітарного законодавства; потужностей, на яких здійснюється вирощування, утримування, виробництво, переробка, зберігання та обіг об’єктів державного контролю (пп. 3 п. 4) тощо.
Дата відповіді: 17.11.2021 19:14
Відповідь надана

Уточнення, щодо вимог ТД

Номер: 9cc9ef0324b04947a83ea44fd72d1d84
Дата опублікування: 15.11.2021 18:06
Опис: Доброго дня! Надайте будь ласка роз’яснення: 1. Згідно вимог ТД Дод. 1 п.1 п. п. 3 потрібно надати документ про результати санітарно-епідеміологічного обстеження виробничих/складських приміщень Учасника, які будуть використовуватись у виробництві/зберіганні предмету закупівлі, складений Держпродспоживслужбою за формою № 315/о не раніше другого півріччя 2021 р. Документ має підтверджувати дотримання санітарного законодавства на обстеженому об’єкті. Наказ Міністерства охорони здоров’я України №614 від 13.12.2004 року Про затвердження порядку складання та вимоги до сан. гігієнічних характеристик умов праці , який зареєстровано в Міністерстві юстиції України за № 260/10540 від 23.02.2005 року, в якому відповідно п. 1.5, вказаного порядку, підставою для складання санітарно гігієнічної характеристики є акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта за формою № 315/о, затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 року №160 « Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах». Згідно Наказу № 1461 від 27.06.2019 року Міністерства охорони здоров’я «Про визначення таким, що втратив чинність згідно наказу Міністерства охорони здоров’я України від 13.12.2004 року № 614» зареєстрованого Міністерством юстиції України 16.07.2019 за № 788/33759, визнано Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 13.12.2004 року № 614 ТАКИМ, ЩО ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ ВІД 09.08.2019 РОКУ. Натомість повідомляємо, що отримання зазначеного акту визначається в Постанові Кабміну від 2 березня 2016 р. № 285 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» та є обов’язковим для медичних закладів, які не можуть бути Учасниками даної закупівлі так як їх сфера діяльності не розповсюджується на сферу торгівлі продуктами харчування. Згідно Вище вказаного наполягаємо виключити дану вимогу з тендерної документації, так як вимога Замовника надати у складі тендерної пропозиції Акт санітарно-епідеміологічного обстеження виробничих/складських приміщень Учасника є не правомірною та такою, що порушує ч. 4, ст. 5 Закону України « Про публічні закупівлі».
Відповідь: Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта складається за формою № 315/о, затвердженою діючим наказом МОЗ України від 11.07.2000 року №160 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах». Санітарно-епідеміологічне обстеження об’єкта виробництва/зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі вимагається з метою встановити дотримання учасником/виробником санітарно-гігієнічних правил при поводженні з продуктами харчування. Посилання на ліцензійні вимоги медичної практики у даному випадку недоречні, оскільки санітарно-епідеміологічне обстеження може проводитись на будь-якому об’єкті, а не тільки у суб’єктах господарювання, що планують проводити медичну практику. Законодавство не забороняє будь-якому виробнику/зберігачу харчової продукції пройти санітарно-епідеміологічне обстеження та отримати відповідний акт. Тому порушення ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутнє.
Дата відповіді: 16.11.2021 13:27